trumpai brukstelesiu ka buvau nuslepes

Idetas 2,5 V6 KL-DE variklis. '95 metu, nuo mx-6. Kaina 700lt. ( pats variklis, sankaba, kompas, oro srauto matuokle). Variklis dirba graziai, tepalo needa, nedumija, niekas neklaksi - laimejau loterijoj

Variklio idejimas - 700lt.

Papimpintas pavaru perjungimo mechanizmas padarytas short shiftas, begiu svirtis liko tam paciam aukstyje, bet labai sukietejo, nebesimakaluoja, trumpiau, jaukiau jungiasi pavaros. padare tas pats meistras kur dejo varikli uz sia palsauga ima 50lt.

Pakeistos zvakes - NGK, tepalai.
Siuo metu ant KLDE variklio palikta nuo 1,8 greiciu deze, isiurbimo kolektorius, oro srauto matuokle, kompas. ( seip visi starteriai, generatoriai ir tt viskas tinka nuo 1,8 ). Siuo metu kuro sanaudos piktos 15/100, gesta kartais ant laisvu apsuku.
Traukia tai tikrai smagiai lyginant su 1,8. jau pripratau, bet is pradziu tai kojos drebejo kai spraigiau pirmas dienas, efektas - garantuotas!

Vienas dalykas del ko dejau sita varikli, tai del to, kad senasis 1,8 jau ziauriai mete duma, o restauravimas butu kainaves tokius pat pinigus kaip ir klde insimetimas, kitas dalykas atsibodo nuo civicu gaut malku...
Buvo ziauriai smagu det jam per sona
Kai bus laisvo laiko, desiu klde kompa, oro srauto matuokle ir isiurbimo kolika, taip pat meistras rekomendavo deti stock oro isiurbima, su salyga kad pas mane ant gofros kabo jau maziausiai 2 metu senumo filtras, meginsiu det stock deze ir koki k&n filtriuka... zodziu yra kur ka tobulinti ir paciam tobuleti

That's all, folks
