Mhm..
Raizyti disku tikrai nereikia, nes perkaitinus diska jis paprasciausiai turetu suskilineti.
1. Perki jau sugreziotus/raizytus diskus, kuriuos gamintojai ir gamina spec. modifikuotom masinom. Gali megint nusipirkt ir isidet galingesnei arba sunkesniai masinai pritaikytus diskus. Teisingai keli zmones cia pastebejo del didesnio disko ploto, kad toki sunkiau ikaitinti. Bet.. stabdziai efektyviau stabdo kai diskas yra pasiles, vadinasi visiskai ramiai vazinejant reikes siek tiek smarkiau spausti stabdi.
2. Tam, kad nereiktu isiremus i vaira spausti stabdzio ramiai vazinejant su didesniais diskais, arba palikus stock didzio ir juos perkaitinus, megink prisitaikyt nuo kito automobilio dvieju darbiniu cilindriuku suportus. Galesi vienu pirstu maigyt stabdi ir dauzyt galva i vaira

Jeigu truksta minciu kaip galima prisitaikyti kitos masinos suportus, prasau, vienas is budu:
3. Susidek pagerintas stabdziu kaladeles, pasiskaites koks gamintojas i kokias kaladeles kokiu priedu yra pridejes, kuo tos kaladeles geresnes uz stock ir pan...
Ir galu gale turesi puikius stabdzius.
Arba megint pradziai kaip patarinejo tau dauguma persirinkti ir susitvarkyti padoriai stock stabdzius. Nezinau kiek Ag pas tave dabar yra, bet gali buti ir greiciausiai taip ir bus, kad ir perrinkus viska stabdymas nepageres.
Gali megint upgradinti palaipsniui stabdzius. Pirmu reikalu pasikeisk suportus i dvieju cilindru ir jei negaila dar siek tiek $ susidek siek tiek didesnius diskus, nebutinai greziotus ir dar kitaip ventiliuojamus. Mano nuomone to turetu pilnai uztekti.
P.S. Jei reikes pagalbos sakyk

Prie progos meginsiu lekt pas tevoka i servisa ir pasizvalgyt ka jis turi is nereikalingu stabdziu suportu, kaip tik saviskiu dabar restauruojuosi, tai visai nieko butu tuo paciu irgi siek tiek patobulinti, nors ir nedega dar

Manau, kad nuo kokios Audi A8 arba Mitsubishi 3000GT turetu tikti suportai perdarius tvirtinimus, o del disku tai didesnis galvos skausmas bus kazka pritaikyti.