Kas zino, kas ne, daug kas girdeje, nedaug kas mate

Tai va, pernai netycia nusipirkau Probe kurioje netycia radau KL31 galvas

Trumpas istorija butu tokia, jog zmogus paskambino, ieskojo srauto matuokles ir paprase privezti iki vietos iskart patikrint. Atsidarom kapota, jungiam srauto matuokle, ziuriu kazkoks per ilgas kodas galvos, ziuriu giliau, taigi KL-ZE galvos tvaju mat!!

Sakau ka veiksi su ta masina kai uzkursi, zmogus sako turbut parduosiu.. Nu tai sakau kau pardavinesi skambink, kazka suderinsim

Tai po keliu dienu paskambino ir masina jau buvo mano kieme.. Variklis netvarkingai dirbo nes kazkas kazka tvarkydamas pamirso isukti viena varzteli i galva ir buvo palikta anga ir trauke ora tiesiai i galva. Isukau ten varzta ir viskas, dirba kaip laikrodukas

Pirkdamas ja galvojau kad ardysiu dalim, bet atidziau apziurejus pasidare gaila

Dugnas tvarkingas, salonas irgi pakankamai tvarkingas. Variklis dirba kaip bitute, elektra visa veikia viskas. Technikine dar galiojanti, dokumentai tvarkingi. Apsidraudziau ir persirasiau ant saves. Galvojau va vazinesiu ir viskas, bet nesigauna man nieko netvarkyti

Tai bandau prideti darbu sarasa ka neskubedamas atlikau

Pirmiausia pakeiciau zvakes ir zvaklaidzius, alyva, ausinimo skysti.

sekantis darbas buvo ismesti dujotieki is po kapoto, nes buvo kazkoks gyvatynas. Ant duju vistiek nevaziavo, es jos nebuvo pajungtos iki galo, o ir paciam net i galva nesautu su tokiu motoru ant duju vazinet :/

Tada sekantis zingsnis buvo isiurbimo kolektoriaus keitimas, nes buvo uzdetas nuo kl-de, o man reikejo nuo kl-ze. Cia labai pagelbejo Marcius, suorganizuodamas kolika Vilniuje nes Kaune neradau pigiai

O jeigu jau keiciu kolika tai reikia ji butinai nudazyt, o jei dazau kolika tai ir dangtelius reik dazyt

nudazyta ir tas ir tas. Oi blem cia gi buvo istorija idomesne su tuo koliko dazymu

zodziu uzdedu jau nudazyta kolika ir masina nesikuria.. Nesuprantu kame problema, visi variantai isbandyti, kibirkstis yra, kura paduoda. Nu zodzu viskas tvarkoj nu bet masina nesikuria nors tu ka. Ir net kuo toliau tuo lengviau sukasi variklis "ant" starterio. Imu sales pagalba, skambinu Augiui, skambinu Audriui. Jie pasakoja ka daryt, viska bandau niekas nepadeda. Praradau vilti, susigadinau nervus, krc dedu i skelbimus, #!%^#$ galvoju, parduodu. Atvaro vienas ciuvas is vilniaus pirkti, sako matuosim kompresija, ok sakau be problemu.. Matuojam kompresija, nieko nerodo. Blem nesamone kazkokia. Viena kita, trecia, nieko nerodo. Netycia uzmatem kad vienos zvakes elektrodas paspaustas kazkoks ir ziuriu ant elektrodo kazkokie raudoni pukeliai.. Tik PIST mintis i galva!! Svieciu i cilindra ir netikiu savo akim, skudurai palikti

Esme tokia, kad kai daziau kolika as buvau uzkimses skyles galvoje ir kolektoriuje isiurbimo.. Is galvos visus skurdurus isimiau dedamas kolika, o is koliko pamirsau

Ai sakau nebeparduodu.. Kita diena issitraukiau visus tuos skudurus is cilindru, kiti jau buvo ilinde taip kad nebeleido uzsidaryt voztuvam iki galo, del to ir variklis lengvai sukosi kuriamas

Nu nieko, kaip sakant, lengvai baigesi. Istraukus sudurus, viska surinkau ir uzsikure is puses pasukimo

sekantis zingsnis uzdeti naujas keleivio puses plastmases, nes sonas buvo truputi dauztas, ar i ta masina buvo kazkas lengvai ivaziaves ar neissuko kazkur, nu bet esme, kad buvo ilenktas sonas ir sulauzyti moldingai soniniai. Pasirodo juos gauti beveik be sansu, tai gal po menesio paiesku pasiseke nugriebti tika pradetos ardyti Probos.

Kai dangteliai ir kolikas nudazyti norisi kad bendras vaizdas po kapotu butu tvarkingas, tai ideta silikonine alkune ir Pipercross filtras. Sutvarkytas visas laidynas, pasalinti visokie nereikalingi plastmasgaliai ir laidu kratinys po kapotu, gautas bendras tvarkingas vaizdas po kapotu

Kol tvarkiau isvaizda tai technikine atejo i pabaiga, reikejo varyt, tai pries tai sutvarkyta pakaba kas reikia, pakeistos granatu gumos, stabilniko traukes, sarnyrai. Is pirmo kart nepraejo nes per garsiai dirbo, tai dar pervirintas visas naujas ismetimas, nauja gofra, naujas galinis bakelis stock`inis. Masinos beveik nesigirdi kai dirba

Zodziu sutvarkyta viskas ka reik tecnikiniui ir pravaryta TA

Pavasari bandziau ieskot kazkokiu normalesniu ratu. Po ilgu paiesku priejau prie tokios isvados jog pigiau gavosi nusipirkti naujus kinietiskus ratlankius nei kazkokius naudotus. Tai nupirkti nauji R17 ratlankiai ir naujos 215/45 Falken padangos. Turint omenyje, jog su masina isvaziuoju labai labai retai tai nei kiek nepergyvenu del tu kinietisku ratlankiu, nes man esme buvo jog graziai deretu prie masinos. I trasa nevaziuoju, po Kauna irgi daug nesimalu tai ir sulankstyti nebijau

Toliau sugalvojau siek tiek suzeminti Probe, BET taip kaip tikejausi nesigavo. Nupirkau MTS-Techniks nauja spyruokliu komplekta kartu su visom gumom amortiku ir atramom naujom. Priekis siek tiek pakrito, galas galiu pasakyt kad nelabai. Esme ta kad pripjauti galiniu spyruokliu negaliu, nes jos i apacia plateja, o viju nera labai daug, tai nupjovus bent puse vijos spyruokles galeciau ismesti nes jos jau nebesilaikys savo vietose. Zodziu teko susitaikyt taip kaip yra ir GALBUT kadanors gyvenime is dangaus nukris kokie nors coilai

nupirkti nauji kilimeliai ir pagamintos naujos bagazines "grindys", pakeistas holo daviklis i nauja, nes senas buvo blogai pravestas ir sujungtas is dvieju, zodziu nepatiko jis man.
Daug maz tiek, jeigu ka dar prisiminsiu papildysiu atliktus darbus. O siai dienai like atlikti darbai dar butu:

pasikeisti galini duslintuvo bakeli i ne stock`ini

pagaminti nauja rakteli, nes jau ant nuluzimo ribos senas

Sutvarkyt begiu perjungimo bumbula ir idet nauja odele aplink ji

isimti tas prisrukines is priekinio bamperio, pakeisti viena galine lempa suskilusia

Padaryt kad veiktu VRIS`ai, nes neveikia

padaryt suvedima

kazkada ateityje kai ateis laikas dazys ratus tai nusidazyt juos juodai

uztamsinti galini langa

pakeisti visus stabdziu diskus ir kaladeles. Dar butu labai idealu nusidazyt suportus

isideti kazkokia muzika kad skambetu, nors realiai tai patinka klausytis variklio garso, blem tas V6 graziai skamba

pakeisti ventiliatoriaus rele

reikia juodo akumo, kad derintusi prie bendro vaizdo po kapotu
Daug maz tiek apie ateities planus. Sia masina planuoju turet nezinia kiek, tol kol sugalvosiu parduot

Bet kolkas labai smagu vazinetis, Sirdis plaka Mazdos, trauka gera, viduj vietos labai daug. Idomus valdymas, skiriasi nuo Mx-3, sita turi toki dideles masinos ispudi, labai ilgas priekis atrodo, jauciasi kad platesne tokia. Vienu zodziu vazineju ir isbandineju kas ir kaip, kaip sakant bandau megautis vairavimu

Ikeliu siek tiek foto is darbu eigos..

O cia paskutines foto kaip dabar atrodo