| MX-3 klubas http://www.mx-3.lt/forumas/ |
|
| (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) http://www.mx-3.lt/forumas/viewtopic.php?f=54&t=4767 |
Puslapis 1 iš 2 |
| Autorius: | x-trimas [02 Geg 2015, 22:52 ] |
| Pranešimo tema: | (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
Sveiki visi pagaliau ir as prisiruosiau cia sukurti savo automobilio tema gaila nuotrauku ten jau nebera automobilis mano globoje yra nuo 2005 metu taigi stai kaip Pandike dabar atrodo variklis GTX 1.8 Turbo tik yra siokie tokie pakeitimai turbina KKK K24 hibridas svaistikliai nuo 1.6 GTX (pasirodo jie tvirtesni stumuokliai pakeisti i truputi didesnio suspaudimo laipsnio isiubimo velenas su platesnemis fazemis interkuleris per visa prieki (standartinis ne tik mazas, bet ir dar sonu pasuktas tikuosi nieko nepamirsau |
|
| Autorius: | x-trimas [03 Geg 2015, 00:15 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
kadangi man pries pat 2015 metu pavasarini GM sprogo variklis buvo nupirktas donorinis variklis, nes mano seno variklio bloke atsirado kumscio dydzio skyle pasistengsiu aprasyti visa variklio remonta is anksto atsiprasau uz nuotrauku kokybe. jos darytos telefonu ir prie mazo, garazinio apsvietimo pirmoji diena: masina ivaryta variklio isemimui po tam tikro laiko ir praktiskai be duobes (tuo metu ji buvo uzimta) variklis buvo sekmingai isimtas isemus varikli pasimate ant kiek yra pazeistas blokas o be variklio Panda atrodo kiek juokingai pakelusi nosi antroji diena: variklis paruostas ardymui pilnai isardzius varikli paaiskejo visu siu nuotykiu priezastis taigi GTX svaistikliai yra identiski kaip ir visu BP varikliu, o jie yra silpni ir ju riba tikriausiai kazkur 220-240 AG trecioji diena atveztas donorinis variklis is Eidvilo (Slimas) gauti 1.6 GTX svaistikliai. jie tikrai kurkas tvirtesni kaireje 1.6 GTX svaistiklis o desineje 1.8 svaistiklis (kie zinau jis ejo i beveik visus to laikmecio mazda variklius iskaitans visas K serijas V6 variklius apart milenijos 2.3 kompresorini varikli) variklis sekmingai buvo isardytas darbine aplina arba darbo salygos blokas pasitaike tikrai geras, matosi visos honingavimo zymes kadangi prnktadienis buvo nedarbo diena galima buvo dirbti praktiskai nuo ryto. taigi variklis buvo surinktas ketvirtoji diena: i tepalo siurbli isuktas tepalo temperaturos daviklis isuktas trisakis tepalo stegio davikliams gali kilti kalusimu kodel i si trisaki neisukau ir tepalo temperaturos davikli. atsakymas paprastas - tai butu neteisinga, nes temperaturos daviklis turi matuoti tekanti (pastoviai keicianti) tepala o ne stovinti vietoje (trisakyje). trisakis tinkamas tik tepalo slegio davikliams kadangi man vaziuojant auksta pavara ( dazniausia penktu begiu) nedideliu greiciu ir uzspaudziant tapke del didelio sukimo momento staigiai uzpuciant turbai nusuktavo sankaba nusprendziau grizti prie savo pacio pirmo GTX smagracio. ji pragulejo 8 metus truputi ji pavalius atrode kiek geriau kai prisukinejau diskatoriu prie smagracio varztai sukosi kiek keistai. pasirodo smagratyje buvo smulkus sriegis o as isukau varztus su standartiniu 1.25 sriegiu ir torkiu budu sugadinau sriegi galiausiai viskas buvo surinkta ir uzmauta geze viskas pakabinta stai ant tokio krano buvo jau velus vakaras, tad variklio ikelimo procesas buvo nukeltas i sekancia diena kolkas tiek |
|
| Autorius: | slimas [03 Geg 2015, 09:45 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
Panda atgims!!!! |
|
| Autorius: | Mantukis [03 Geg 2015, 16:10 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
Rimtas angaras pze juda juda reikalai mldc |
|
| Autorius: | x-trimas [03 Geg 2015, 22:20 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
penktoji diena: tuo metu kai svaistiklis savo noru pasisalino is bloko jis kabino vidine granata ir sugadino jos gumine apsauga nei tanagra, nei gariunai ju neturejo, o siandien dirba tik jie. gerai, kad yra geras zmogus vardu Marcius bandziau sureguliuori wastegate'a, kad tubakas pustu maziau, bet deje viskas ant tiek surudyje ten, akd tiesiog luzo padarytas metro ilgio ismetimas taigi viskas surinkta ir ikelta i masina uzdetas radiatorius, supilti visi skysciai ir atejo tas momentas kai viskas paaiskes. taigi uzkuriu masina. uzsikuria, bet su vienu bet... dirba tik tris cilindrai |
|
| Autorius: | Liaudies meistras [03 Geg 2015, 22:23 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
Saunu, kad pakurei tema forume, bus idomu paskaityti, kai taip issamiai aprasyta viskas ir su foto, nu super |
|
| Autorius: | Harpoon [04 Geg 2015, 19:55 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
cia tai mano zmogus, megsta pac krapstytis o ne meistram palikt. maladiec packa, respectas. as kazkaip visada tikejau kad BP yra geresnis uz KLDE, sekmes tau darbuose seniuk. |
|
| Autorius: | x-trimas [04 Geg 2015, 23:30 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
aciu, sekmes manau tikrai prireiks, nes kazkaip ji nuo Pandos visai pabego... sestoji diena: siandiena atnese kiek netiketu naujienu atidarius voztuvu dangteli paaiskejo, kad su kompensatorias viskas tvarkoj (jie neuzstrige) issukus zvakes ir iputus is kompresoriaus oro i cilindra oras iseidavo per isiurbimo kolektoriu o tai reiskia, kad su isiurbimo voztuvais kazkas tikrai yra negerai. prie to pacio pamatavau kompresija (0, 12, 12, 12) taigi teko nulupti galva vidualiai jokiu keistenybiu is voztuvu puses nepastebejau, bet vistiek jie buvo isimti ir isemus stai ka pamaciau tokie ne visai tiesus gerai, kad turiu "truputuka" atsarginiu voztuvu voztuvu lizdai yra kiek padege ir teks gerokai trinti, kad pritrinti, nes duobutes gilios.. teks pirma trinti su donoriniais voztuvais o paskui su atrinktais, kad atrinktu nesugadinti per trinima (nes trinti reikes laaabai daug) prie to pacio buvo pastebeta, kad kompensatoriai yra smarkiai padyle tas pliusas tai yra iduba o apvertus irgi yra duobe. gerai kad ir kompensatoriu turiu kruva abejoju, kad spesiu rytoj viska surinkti, bet aisku stengsiuos |
|
| Autorius: | Mantukis [05 Geg 2015, 01:20 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
Cia tuoj bus geras vadovelis kaip vysos variklio detales atrodo laikom spygas uz pandute
|
|
| Autorius: | slimas [05 Geg 2015, 08:34 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
| Autorius: | x-trimas [05 Geg 2015, 09:13 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
variklyje vyko party hard |
|
| Autorius: | Mantukis [05 Geg 2015, 22:28 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
Kurwos greit pripiso per 15 min gera svaigala gere |
|
| Autorius: | slimas [05 Geg 2015, 22:57 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
nu tai 98E čia tau ne Rudasis Indėnas |
|
| Autorius: | Mantukis [05 Geg 2015, 23:32 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
Zinosim nuo ko greit dasimust |
|
| Autorius: | x-trimas [06 Geg 2015, 00:20 ] |
| Pranešimo tema: | Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991) |
septintoji diena: voztuvo lizdo tvarkymo diena. gerai, kad tevas turi visuokiu dalykeliu su kuriais galima tvarkyti voztuvu lizdus po lizdo aptvarkymo reikia voztuva pritrinti, bet kaip ir minejau pirma naudojau donorini voztuva ir stai kas nutiko su donoriniu voztuvu veliau viskas buvo pritrinta su reikiamais voztuvais ir stai kaip atrode lizdai po pritrinimo stai ir surinkta gava buvo prie to pacio buvo pakeisti veleneliu rieboksliai taigi viskas surinka ir net sutvarkiau spidometro trosa, dabar zinosiu kokiu greiciu sraidau ir aisku buvo uzkurta Pandute jausmas tikrai neispasokojamas kai tiek beveik bemiegiu paru is eiles buvo viskas daryta. dirba graziai ir tvarkingai |
|
| Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Europe/Vilnius |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|