MX-3 klubas
http://www.mx-3.lt/forumas/

(x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)
http://www.mx-3.lt/forumas/viewtopic.php?f=54&t=4767
Puslapis 12

Autorius:  x-trimas [02 Geg 2015, 22:52 ]
Pranešimo tema:  (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

Sveiki visi :)
pagaliau ir as prisiruosiau cia sukurti savo automobilio tema :) tikriausiai dauguma jau zino si automobili pravardziuojama "Panda" :) kam idomu kazkiek pandos istorija gali uzsukti i mano sena efkiu forume tema: http://323f.erdves.lt/forum/viewtopic.php?f=43&t=10911&sid=ebedcabccc11a01516a96f172fb71df9
gaila nuotrauku ten jau nebera :( na liko tik kazkiek paskutiniu puslapiu, nes pradejau kelti i kita hostinga... planuose yra visas temos fotkes ikelti i kita hostinga ir tokiu budu prikelti tema :)
automobilis mano globoje yra nuo 2005 metu :)

taigi stai kaip Pandike dabar atrodo :)





variklis GTX 1.8 Turbo tik yra siokie tokie pakeitimai :) :
turbina KKK K24 hibridas
svaistikliai nuo 1.6 GTX (pasirodo jie tvirtesni :D )
stumuokliai pakeisti i truputi didesnio suspaudimo laipsnio
isiubimo velenas su platesnemis fazemis
interkuleris per visa prieki (standartinis ne tik mazas, bet ir dar sonu pasuktas :D )
tikuosi nieko nepamirsau :D jei ka prisiminsiu darasysiu :D

Autorius:  x-trimas [03 Geg 2015, 00:15 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

kadangi man pries pat 2015 metu pavasarini GM sprogo variklis :D (kiek per daug uzpuciau :D 1.5 bar ) teko siektiek perdaryti varikli :)
buvo nupirktas donorinis variklis, nes mano seno variklio bloke atsirado kumscio dydzio skyle :D pasisekie, kad pries nuperkant motora jis buvo dar ant masinos ir netgi galejau pravaziuoti :) pravaziavau, nedumijo, trauka eeem po mano masinos siaip sau :D na bet variklis tikrai geram stovyje pasitaike :) variklis is naujesnes mazdos 323f BA. pagal odometra pravaziaves tik 160k km :) jeigu paklausit kodel tai atsakysiu: pirma sis variklis naudoja ta pati BP bloka kaip ir GTX o man tik bloko ir tereikia. antra si mazda yra naujesne o tai reiskia variklis nebus taip uzvaikyta kaip senesnes mazdos. trecia senesniu jau beveik nebera ir rasti sunkiau :D

pasistengsiu aprasyti visa variklio remonta :)
is anksto atsiprasau uz nuotrauku kokybe. jos darytos telefonu ir prie mazo, garazinio apsvietimo



pirmoji diena:

masina ivaryta variklio isemimui



po tam tikro laiko ir praktiskai be duobes (tuo metu ji buvo uzimta) variklis buvo sekmingai isimtas



isemus varikli pasimate ant kiek yra pazeistas blokas :D





o be variklio Panda atrodo kiek juokingai pakelusi nosi :)





antroji diena:

variklis paruostas ardymui



pilnai isardzius varikli paaiskejo visu siu nuotykiu priezastis



taigi GTX svaistikliai yra identiski kaip ir visu BP varikliu, o jie yra silpni ir ju riba tikriausiai kazkur 220-240 AG



trecioji diena

atveztas donorinis variklis



is Eidvilo (Slimas) gauti 1.6 GTX svaistikliai. jie tikrai kurkas tvirtesni :)
kaireje 1.6 GTX svaistiklis o desineje 1.8 svaistiklis (kie zinau jis ejo i beveik visus to laikmecio mazda variklius iskaitans visas K serijas V6 variklius apart milenijos 2.3 kompresorini varikli)



variklis sekmingai buvo isardytas



darbine aplina arba darbo salygos :) man vienam vietos tikrai pakanka :D



blokas pasitaike tikrai geras, matosi visos honingavimo zymes :)



kadangi prnktadienis buvo nedarbo diena galima buvo dirbti praktiskai nuo ryto. taigi variklis buvo surinktas :)







ketvirtoji diena:

i tepalo siurbli isuktas tepalo temperaturos daviklis





isuktas trisakis tepalo stegio davikliams



gali kilti kalusimu kodel i si trisaki neisukau ir tepalo temperaturos davikli. atsakymas paprastas - tai butu neteisinga, nes temperaturos daviklis turi matuoti tekanti (pastoviai keicianti) tepala o ne stovinti vietoje (trisakyje). trisakis tinkamas tik tepalo slegio davikliams ;)

kadangi man vaziuojant auksta pavara ( dazniausia penktu begiu) nedideliu greiciu ir uzspaudziant tapke del didelio sukimo momento staigiai uzpuciant turbai nusuktavo sankaba nusprendziau grizti prie savo pacio pirmo GTX smagracio. ji pragulejo 8 metus :D



truputi ji pavalius atrode kiek geriau :D



kai prisukinejau diskatoriu prie smagracio varztai sukosi kiek keistai. pasirodo smagratyje buvo smulkus sriegis o as isukau varztus su standartiniu 1.25 sriegiu ir torkiu budu sugadinau sriegi :( trko pragrezti visas skyles kiaurai ir isriegti nauja 1.25 sriegi, nes spulkaus sriegio varztu net neturejau :D visas si pricesas uztruko poka valandu o gal net ir daugiau :(

galiausiai viskas buvo surinkta ir uzmauta geze





viskas pakabinta stai ant tokio krano :) manau svorio tikrai pakanka :D



buvo jau velus vakaras, tad variklio ikelimo procesas buvo nukeltas i sekancia diena

kolkas tiek :)

Autorius:  slimas [03 Geg 2015, 09:45 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

Panda atgims!!!! :)

Autorius:  Mantukis [03 Geg 2015, 16:10 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

Rimtas angaras pze :hello1: juda juda reikalai mldc :albino: panda !!

Autorius:  x-trimas [03 Geg 2015, 22:20 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

penktoji diena:

tuo metu kai svaistiklis savo noru pasisalino is bloko jis kabino vidine granata ir sugadino jos gumine apsauga



nei tanagra, nei gariunai ju neturejo, o siandien dirba tik jie. gerai, kad yra geras zmogus vardu Marcius :) is jo paimta vidines granatos apsauga :) didelis jam aciu :) apsauga nors ir ne nauja, bet tikrai labai geram stovyje



bandziau sureguliuori wastegate'a, kad tubakas pustu maziau, bet deje viskas ant tiek surudyje ten, akd tiesiog luzo :( betkokiu atveju jis atsidaro no nedidelio slegio, o tai reiskia, kad sumazinti tikriausiai ir nepavyktu



padarytas metro ilgio ismetimas :D su vieta wideband'ui, kad normaliai galima butu suprogramuoti :)



taigi viskas surinkta ir ikelta i masina



uzdetas radiatorius, supilti visi skysciai ir atejo tas momentas kai viskas paaiskes. taigi uzkuriu masina. uzsikuria, bet su vienu bet... dirba tik tris cilindrai :( viename visiskai nera kompresijos... neperseniausiai jau tai buvo nutike, bet prasidirbo (matyt kompensatoriai yra uzstrige). si karta neprasidirbo :( taigi rytoj teks lupti voztuvu dangteli ir ziureti kurie kompensatoriai yra uzstrige. jeigu tokie bus, nuiminesiu velenelius ir pakeisiu (gerai, kad dar turiu 32 kompensatorius atliekamus :D ). jeigu neatsiras uzstrigusiu kompensatoriu reiskias bus pradeges kazkuris voztuvas, nors nuemus galva menaciau, kad butu pradege... taigi jeigu visgi pradeges tai teks lupti galva ir keisi voztuvus.

Autorius:  Liaudies meistras [03 Geg 2015, 22:23 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

Saunu, kad pakurei tema forume, bus idomu paskaityti, kai taip issamiai aprasyta viskas ir su foto, nu super ;) Taip pat smagu matyti, kad rankas turi ir greitai judi su darbais, kuo geriausios sekmes! Mldc! ;)

Autorius:  Harpoon [04 Geg 2015, 19:55 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

cia tai mano zmogus, megsta pac krapstytis o ne meistram palikt. maladiec packa, respectas. as kazkaip visada tikejau kad BP yra geresnis uz KLDE, sekmes tau darbuose seniuk.

Autorius:  x-trimas [04 Geg 2015, 23:30 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

aciu, sekmes manau tikrai prireiks, nes kazkaip ji nuo Pandos visai pabego...

sestoji diena:

siandiena atnese kiek netiketu naujienu

atidarius voztuvu dangteli paaiskejo, kad su kompensatorias viskas tvarkoj (jie neuzstrige)



issukus zvakes ir iputus is kompresoriaus oro i cilindra oras iseidavo per isiurbimo kolektoriu o tai reiskia, kad su isiurbimo voztuvais kazkas tikrai yra negerai. prie to pacio pamatavau kompresija (0, 12, 12, 12)
taigi teko nulupti galva



vidualiai jokiu keistenybiu is voztuvu puses nepastebejau, bet vistiek jie buvo isimti ir isemus stai ka pamaciau :shock:



tokie ne visai tiesus :D pasirodo kai pabego svaistiklis stumas dave malku voztuvams ir jie linko o as galvos gi netvarkiau. susirinkau naja apacia o galva maniau tvarkoj. taiva nekartokite mano kalidu ir jeigu jau yra isardytas motoras tai reigau viska patikrinti, kad netektu vel ardyti kaip man :(

gerai, kad turiu "truputuka" atsarginiu voztuvu :D ir tai tik gal 10% visu voztuvu atsargu :D



voztuvu lizdai yra kiek padege ir teks gerokai trinti, kad pritrinti, nes duobutes gilios.. teks pirma trinti su donoriniais voztuvais o paskui su atrinktais, kad atrinktu nesugadinti per trinima (nes trinti reikes laaabai daug)



prie to pacio buvo pastebeta, kad kompensatoriai yra smarkiai padyle





tas pliusas tai yra iduba o apvertus irgi yra duobe. gerai kad ir kompensatoriu turiu kruva :D teko pakeisti 8vnt

abejoju, kad spesiu rytoj viska surinkti, bet aisku stengsiuos :)

Autorius:  Mantukis [05 Geg 2015, 01:20 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

Cia tuoj bus geras vadovelis kaip vysos variklio detales atrodo :D beliko tarpines visas sumest ir vsio galesim kapitalkes patys darytis :laughing6: laikom spygas uz pandute

Autorius:  slimas [05 Geg 2015, 08:34 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)


Autorius:  x-trimas [05 Geg 2015, 09:13 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

variklyje vyko party hard :D zodziu stumuokliai su svaistikliais poromis intensiviai soko pagal hardcora :D nemazai ragavo svaiginancio gerimo 98e :D galiausiai vienas svaistiklis stipriai padaugino ir nusprende iseiti pakvepuoti gninu oru, aisku pro duris nepataike - isejo tiesiai per siena :D tuo tarbu girtas stumuoklis susinervines, kad liko be poros susimuse su niekuo detais voztuvais ir aisku laimejo, na bent jau jam tuo metu taip atrode :D visgi visa diskoteka teko stabdyti ir visus sokejus isvaikyti o klubo patalpa ismesti ir pakeisti kita :D

Autorius:  Mantukis [05 Geg 2015, 22:28 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

Kurwos greit pripiso per 15 min gera svaigala gere :D

Autorius:  slimas [05 Geg 2015, 22:57 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

nu tai 98E čia tau ne Rudasis Indėnas :D

Autorius:  Mantukis [05 Geg 2015, 23:32 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

Zinosim nuo ko greit dasimust :D

Autorius:  x-trimas [06 Geg 2015, 00:20 ]
Pranešimo tema:  Re: (x-trimas) Mazda 323F GTX 1.8 Turbo (1991)

septintoji diena:

voztuvo lizdo tvarkymo diena. gerai, kad tevas turi visuokiu dalykeliu su kuriais galima tvarkyti voztuvu lizdus :)





po lizdo aptvarkymo reikia voztuva pritrinti, bet kaip ir minejau pirma naudojau donorini voztuva





ir stai kas nutiko su donoriniu voztuvu :D mazuma susidevejo :D



veliau viskas buvo pritrinta su reikiamais voztuvais ir stai kaip atrode lizdai po pritrinimo :)



stai ir surinkta gava buvo



prie to pacio buvo pakeisti veleneliu rieboksliai



taigi viskas surinka ir net sutvarkiau spidometro trosa, dabar zinosiu kokiu greiciu sraidau :D



ir aisku buvo uzkurta Pandute :)



jausmas tikrai neispasokojamas kai tiek beveik bemiegiu paru is eiles buvo viskas daryta. dirba graziai ir tvarkingai :) dabar reikia bent minimalios apkatkes :)

Puslapis 12 Visos datos yra Array Europe/Vilnius
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/