MX-3 klubas
http://www.mx-3.lt/forumas/

(Dinux) Honda Civic 1,5 SOHC VTEC-E (1997)
http://www.mx-3.lt/forumas/viewtopic.php?f=54&t=3152
Puslapis 15

Autorius:  dinux [04 Sau 2011, 11:55 ]
Pranešimo tema:  (Dinux) Honda Civic 1,5 SOHC VTEC-E (1997)

Honda Civic 6gen (5,5)
Pirma registracija: 1997 08 (lietuvoj nuo ~2008m.) (buvo Prancūzijoj yra serviso knyga)
Variklis: D15Z8 - 1,5 SOHC VTEC-E
Pavarų dėžė: nuo D14 (trumpesnė)
Kolektorius: nuo D16Z6
Spiruoklės: Koni yellow
Vasariniai: Borbet C (?) R15/?/? 7j (patikslinsiu vėliau)

Visą kitą visiškai stock'as.

Drop'as gan didelis, tėvas pamatęs čiuju sakys: "Ė kaip mes dabar į kaimą važiuosim?" :D Jaučiu žiemos setup'ui reiktu susirasti originalias spyruokles, nes jei vėl prisnigs kaip prieš mėnesį - galiu turėti bėdų. Su tokiu sužeminimu komfortas liuks, 3x maloniau nei maniškiam mx'e.

TODO
Pasikeisti tepalus, filtrą (pardavėjas pridėjo)
Pradegus tarpinė esanti duslintuvo sujungimo vietoj (blerbia truputi)
Galinio guolio keitimas
Susitvarkyti stogą
Saloną kapitaliai pravalyt
Suinstaliuoti magą (reikės su laidais padirbėti, nes dabar ten pajungta Alpine "fiškė" arba nusipirkti Alpine magą :) )
Reikia pakeisti laikroduko apšvietimo ir galinio lango šildymo lemputes

Visa kita kolkas :thumbleft:




Autorius:  Tomelis [09 Sau 2011, 14:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Paieškomas auto (ne MX-3)

nu ir kaip masinike?? viskas ok??

Autorius:  dinux [09 Sau 2011, 15:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Paieškomas auto (ne MX-3)

Reikia keisti galinį guolį ~250lt, išmetimas per sujungimą (tarpinė ten gal perdegus ar kažkas tokio), ir visokios smulkmės, kaip baisiai netvarkingas salonas (bet nesuplyšęs. tik labai dulkių/smėlio daugoka). Keliuose mygtukuose pakeisti lemputes, patvarkyti stogo medžiagą, nes atšokus, galinės kaladėlės.. Pasikeisti tepalus/filtrą (prideda).
Prideda vasarinius lietus 4x100 R15 su padangom (sezonui sueis manau).

Pažystamas jau dovanu man duoda priekinį lip'ą (suskilęs, reikės susitvarkyti) ir VTi vairą :hello1:
Dar yra galimybė susidėti visa VTi saloną (pusiau oda) prašo 300 pinigų už tai.

Vakar rimta TA jai reikėjo atlaikyti :D

Autorius:  muahaha [09 Sau 2011, 18:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Paieškomas auto (ne MX-3)

kazkaip itarimas, kad nebegrysi tu prie mx vairo :D na, sveikinimai, atrodo jaukiai masiniukas :occasion5:

Autorius:  fatmann [09 Sau 2011, 19:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Paieškomas auto (ne MX-3)

Dainiau, nepyk, bet fail'as čia. Kivikų NEGALIMA pirkti 5 durų hatchback'ų, šitos kartos (VI) reikia pirkti tik tridurius arba sedanus. Penkiaduriai buvo surenkami UK, labai bloga surinkimo kokybė ir dar labiau rūdija nei įprasti. Vienintelis geras (ir netgi labai geras) šio auto mazgas - motoras. Visa kita - šūdas.

Autorius:  Andrius [09 Sau 2011, 20:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Paieškomas auto (ne MX-3)

Sveikinimai su pirkiniu! Jau is aprasymo mates, kad vaziuoji ne apziureti, o pirkti :) Pradziai gal daug LT nedeciau i ji, o pavazinejus pirma 1000km jei kas islys baisaus - parduoti nebutu gaila :)

Autorius:  dinux [09 Sau 2011, 22:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Paieškomas auto (ne MX-3)


Autorius:  _CaRaS_ [09 Sau 2011, 23:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Paieškomas auto (ne MX-3)

Teko tokį daug kartų vairuoti :) tikrai laaabai ekonomiškas variantas, važiuojant 140km/h pavykdavo uždegti "ECONO" mygtuką, o top speed su standartine dėže buvo "tik" 180 km/h - daugiau tiesiog variklis neleido, nors tachometre apsukų dar buvo :) Mieste taip pat ekonomiškai važiavo - šiandien labai svarbus privalumas :)
Sveikinu ir linkiu mažai rūdžių ;)

Autorius:  ojojoj [10 Sau 2011, 00:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Paieškomas auto (ne MX-3)

Dainiau, sveikinu istojus i Civiu kluba :D ;) :thumbleft: laukiu pasirodant ten ;)

Autorius:  dinux [12 Sau 2011, 11:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Honda Civic 1,5 SOHC VTEC-E

Jau įnėręs ten :D
Judesys ten belenkaip didelis, aišku daug šnekos apie nieką, bet daug ir reikalingos, geros info yra.

Autorius:  dinux [16 Sau 2011, 20:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Honda Civic 1,5 SOHC VTEC-E

~5-6L = 82km vien tik mieste
~9-10L = 190km trasoj važiuota 70-110km/h (max 150km/h).. sanaudos čia benzo ne dyzelio :D
Man patinka :hello1: Labai patinka kad variklis labai dinamiškas, žemose apsukose vos ne kaip dyzelis, aukštose kai įsijungia Vycka, atsiranda antrasis kvėpavimas ir galima tada sukti variklį iki 8000rpm... joks dyzelis to neturi.

Pasijungiau savo sena trandalietiška Panasonic magiuką ir nustebau garso gražumo, pasirodo priekyje sudėti komponentai (prieš perkant nebuvo kaip išbandyti) + priekinėse durelėse sudėta garso izoliacija. Labai viskas patiko, tik gaila, kad keleivio pusėje nėra aukštadažnio....

Autorius:  w1tux [16 Sau 2011, 21:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Honda Civic 1,5 SOHC VTEC-E

Cia kiek suprantu, tai trasoje 5-6 litrai? :albino:

Autorius:  Hightension [05 Vas 2011, 01:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Honda Civic 1,5 SOHC VTEC-E

Dinux, turiu pora atliekamu austadazniu isluptu is miatos, galiu padovanot, tik reik kad kas nugriebtu is vilniaus i kauna ;) Vistiek ju niekur nenaudosiu :) Ir dar dvi vidutiniu 13' Hertz dsc130 , viena is ju buvo netyciom rispausta cabrio stogu, deformavosi pagrindinis membranos ziedas, pati membrana neplyso, manau sutvarkoma, prie aukstadazniu prideciau ;)

Autorius:  dinux [04 Kov 2011, 22:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Honda Civic 1,5 SOHC VTEC-E

Praėjo du mėnesiai ir panašu, kad neišlindo jokia problema.
Tik atšalus labai orui pradėjo starteris nepritraukinėti bendekso. Ta proga starteris buvo paleitas dalimis.. ogi nieko jame nerasta. Įsidėjau akumuliatorių iš mx'o (jis per didelis,bet sutalpinau) ir po kelių važiavimų (akumuliatoriui užsikrovus) pradėjo kurtis ir prie didžiausių šalčių.

Tiesa nesikurimas pasireiškė labai įdomiai, tarkime pas mx'ą kad ir akumas leisgivis, bet jis bent jau bando sukti starterį, o čia lempos dega, magė groja, pasuki raktelį bendeksas tik klakt ir niekas nevyksta :) Svarbu išsiaiškinau ir dabar jokių bėdų nėra.

Kol kas daug nieko jam nedariau, pakeisti tepalai su filtru, padarytas ratų suvedimas, patikrinta važiuoklė (viskas ok nieko keisti nereikia). Šiaip tai kažkas bildėjo, galvojau važiuoklė, bet pasirodo tai buvo vairo stiprintuvo skysčio bakelis.. jis ten taip įdomiai pritvirtintas su tokiu keistu laikikliu, tai to laikiklio du varžtai buvo visiškai atsipalaidavę, tai per duobes makalavosi. Paveržus tuos varžtus dingo bildesys vairuotojo pusėj. O bildesys keleivio pusėj pasirodo buvo akumuliatorius, kuris buvo visai nepriveržtas.

Suinstaliuotas normaliai magiukas, nupirkti linijiniai laidai (visas komplektas). Planuose išbandyti sub'ą. Bet labiausiai norėčiau į galą sumontuoti plačiajuosčius ir viską pajungti per stiprintuvą. Galbūt pasigaminti ir sub'ą, bet tikrai ne baublį, o kažką tokio nediduko, kad truputi suteiktu žemo dažnio, nes komponentai mano ausimis neišgroja pačių žemiausių dažnių.

Pakeistos trumpos/ilgos lemputės, gabaritai, supirktos ir pakeistos salone perdegusios lemputės (laikrodis, keleta mygtukų).

Iš techninės pusės liko pakeisti vieną rato guolį, o iš interjero sutvarkyti stogą (medžiaga iš vidaus).

Kuro sanaudos per šiuos šalčius tai "truputi" pakilo iki ~9-10L (Rusiškas benzinas). Važiuota visiškai vien tik miestas. Rytais prie -22C į darbą, atstumas 3.5km(variklis pilnai sušildavo ir ECONOM lemputė užsidegdavo iki darbo likus vos ~300m). Tai tokiom sąlygom manau puikios sanaudos. Mx'as imdavo ~14L NESTE's benzo :D

Dabar jei kam įdomu apie VTEC-E ir bendrai kas čia per variklis.

Taigi Japonai sugalvojo VTEC'ą panaudoti ne tik performansui, bet ir ekonomijai.
Sušilus varikliui iki darbinės temperatūros ir važiuojant 1-4 pavarom kai apsukos iki 2500rpm dirba TIK 12 vožtuvų. T.y. vienam cilindrui dirba du išmetimo ir vienas įpurškimo. To pasekoje oras į cilindrą patenka tik per vieną angą (kuri kaip žinia yra šone). Todėl oras sukasi ale tornadas ir taip geriau susimaišo su kuru, negu patektu per abi angas. To pasekoje ECU gali kiek įmanoma suliesinti kurą (ekonomija). Variklis kaip bebūtų keista, žemuose sūkiuose nėra bukas, gal netgi smagesnis negu mx'o SOHC'as (kalbu apie tikrai žemas apsukas iki 2000rpm).

Taigi, sukimo momento kreivė dirbant 12 vožtuvų, pradeda kristi maždaug nuo ~2300-2400rpm. (paveiksliukas žemiau).
Štai čia jungiasi VTEC'as t.y. soledoidas "pastumia" kumštelius kurie darinėja vožtuvus, to pasekoje pradeda dirbti ir antrasis įpurškimo vožtuvas. Ir variklis tampa "normalus" t.y. toks kaip ir pas daugeli autmobilių.


Penkta pavara VTEC'as jungiasi nuo ~3500rpm. Ženkliuką ~ dedu specialiai, nes visomis pavaromis jis jungiasi skirtingai, priklausomai nuo apkrovos.

Mano minima ECONOM lemputė indikuoja ne dirbančių vožtuvų skaičių (galvojau dega tada kai dirba 12 vožtuvu, nedega kai dirba 16), o dega tada kai kuro mišinys yra ypač liesas. Tiesa koks ten santykis nežinau.

Taigi esant nors kiek šiltesniam orui, kuro sąnaudos juntamai sumažėja (palyginus su -20C šalčiu), nes variklis žymiai greičiau sušyla ir ECU gali užliesinti mišinį.

Gamintojo deklaruojamos sąnaudos:
miestas - 7.7L
trasa - 5.2L

Kaip 1.5L darbinio tūrio varikliui ir turinčiui 114AG tai labai šaunios sąnaudos (lyginant su Mazdos varikliais, ar tokių pat metų Audi C'eške 2.0). Ir bendrai paėmus iš tokios kubatūros tikrai gražūs arkliai. Tuo labiau pas mane uždėta trumpesnė pavarų dėžė (antra pavara su šią dėže greitis mažesnis ~20%) automatiškai daugiau torko ratams, to pasekoje mieste tikrai maloniai galima riedėti ;)

PS: uj, truputi daug prirašiau :roll:

Autorius:  ojojoj [05 Kov 2011, 13:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Honda Civic 1,5 SOHC VTEC-E

nu nzn. pas mane (D14A4) tai prie -25C sukdavo ta starteri ir viskas ok budavo ir uzsikurdavau. Tiesa galiu pasakyti, kad mx lengviau kurdavosi prie tokio salcio. O taip pat galiu pasakyti, kad prie tokio salcio civic maziau degalu naudoja (nors ir tik 1,4 ir automatas), bet lyginant begejomosi greicius, tai panasus jie man - reziume: kaip bebutu gaila, bet civic ekonomiskesni :?

Puslapis 15 Visos datos yra Array Europe/Vilnius
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/