Pristatau savo naują piktą paukštį. Šį kartą raudonas. Nupirktas Utenos mieste už 1,3K Lietuviškų. Didelis dėkui Laurynui, dalyvavusiam pirkimo procese, badžiusiam pirštu į trūkumus ir padėjusiam nudrožti kainą. O trūkumai buvo tokie: Barškanti važiuoklė, traškanti granata, visiškai kiauras duslintuvas, bėgantis antifrizas (per skilusį užpylimo flanšą), apleistas iš išoės ir vidaus. Teigiamą nuomonę padėjo išlaikyti, gražus variklio darbas, bei gan tvarkingas kėbulas. Manau nesuklydom.
Tad iki šiol atlikti šie darbai: Pakeistas užpylimo flanšas iš skilusio plastikinio į metalinį. Dėkui Loonix  Pakeisti variklio tepalai. Total Quartz INEO MC3 5W30 Tepalo, oro ir kuro filtrai. Pagrindinis diržas su įtempėju, abiem parazitais ir vandens pompa. Abu juostiniai diržai su įtempėju. (diržai: CONTIECH, guoliai ir pompa GMB) Pakeistas termostatas. Pilnai išraitytas naujas duslintuvas. Pakeista d.p. traškuolė granata. Restauruota važiuoklė. (priekinės stabilizatoriaus traukės, bei reaktyvinių traukių galai) Nupirktos žieminės padangos R15 185/65 Pakeistas pavargęs apatinis škyvas. Padaryta variklio diagnostika, bei derinimas. Apkarstytas MX-3 klubo atributika
Kolkas foto tik iš skelbimo:
| Prikabinti failai: |

mazda-mx-3-coupe-1992.jpg [76.97KiB |Peržiūrėta 10750 kartus(ų) ]
|

mazda-mx-3-coupe-1992-5.jpg [35.9KiB |Peržiūrėta 10750 kartus(ų) ]
|
|