o sveiki, siek tiek pasenusiu naujienu

beveik pries du menesius nupirkau Armando Mx-3 KLZE

Pamastymu ka daryti buvo ivairiausiu, negalejau niekaip savo mx palikti, nes tiek ten buvau gyvenimo idejes, galvojau lupt lauk viska is Armando mx ir det i savo, nes kazkaip savo masina mielesne buvo, bet sitas variantas finansiskai - visiska zopa

Savo parduoti ir vazineti su koviniu mx, kaip kazkas sake "vilkas eriuko kailyje" ?

seip gal ir zjbs, bet tokiam stock mx'e pavargusiu kebulu, na tikrai nekaip jauciausi... todel nuo savo klde nusirinkau ko man truko naujajam mx-3 klze

Principe dabar turiu viska ta pati ka ir turejau, vel gryzau prie senesnes paneles, pasikeite valstybinis numeris, na ir pasikeite kebulas visas, kuris yra labiau pavarges nei mano, bet visa tai kompensuoja kas yra tame kebule

KLZE skuta ziauriai smagiai!!!

kelios foto
Pirmas mx mano klde antras klze trecias Tomycio ( kaimynai akis pamete ziuri ir nesupranta kas cia vyksta 3 mx juodi kieme

)
klze
pirmam plane klze antrame klde
Kazkaip nesinori uzmirsti darbu ka buvau nuveikes klde mx'ui, palieku ta pacia tema, pakeiciu pavadinima ir tesiu visa reikala toliau, tuo labiau, kad mx'as niekuo nesiskiria nuo buvusio, pasikeite tik numeriai. taigi tesiu toliau:

Pakeistas mx kebulas

Dabar spraigau su KLZE

Pakeisti tepaliukai ( rekomendavo Kristupu vaikis )

Pakeisti priekiniai amortikai, turejau atliekamus senus, bet dar gerus. Kaip zinia pas Armanda buvo labai nesenai pries pardavima sudeti restauruoti, sukietinti, zeminti amortikai... nu sudas visiskai. Jau kai nusipirkau ta mx kairysis amortikas jau "snekejo" po menesio parejo visiskai, o masina visa minksta siubuojas maskatuojas, krc taip "nekazka" kad baisu. man taip butu parestauraves amortikus buciau tuoj pat pristates, dar po 100lt uz vnt. suda padare konkreciai. nzn kaip manciui ar laiko. Matesi kad virinta kazkas, bet zodziu suda padare, ismeciau lauk. dabar stock amortika ir fk spyruokles, bet nelabai zemina jos, pas mane klde zemiau stovi priekis su nzn kokios firmos raudonom.
foto: kas atsitinka kai nieko nepakisi po masina

kiek gyvenime kisdavaui lietnyka po masina, nei kart gyvenime nera nuslydusi masina nuo dankrato, o cia va tik nepasisaugok, pyst ir yra

Pakeistos galines stabdziu kaladeles ( geru neradau, neatsimenu kazkokias paemiau tam kartui )

Pakeista priekine stabdziu zarnele - keleivio puses ( slangele nuo mazda 323 )

Pakeistos priekines lempos, jaukiai baltai sviecia, parasyta ant pakuotes tipo europoj negalimu ju eksplotuoti, 4300 kelvinu. 40 pinigu tekstaroj, jaukus reikalas.

Dekui uz siandieninius darbus Eugenijui ir Tomeliui, Kristupui dekoju uz pagalba su bamperiu.

Judesim po truputi, planuose: pilnas kebulo restauravimas, viso mx perdazymas, labai svajoju apie koilus ( nes jau uzkniso tas nestabilumas, sokinejimas, dropo stygius, volai liecias i arkas galines per piktas duobes... tai tikrai kitais metais gal kaip nors sita reikala pavarysiu ) na ir prie svajoniu saraso - turbo. Daugiau kaip ir nieko nebereiktu sitai masinytei ( nors kai spaudi su klze, isgrezi 3 saiba, duri 4 ir mintyse pagalvoji, nu nx o kas bus kai bus turbo?

Tiek siam kartui buvo prisikaupe
