MX-3 klubas http://www.mx-3.lt/forumas/ |
|
Turbokompresorius http://www.mx-3.lt/forumas/viewtopic.php?f=16&t=598 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | ZOoM [21 Lap 2007, 04:18 ] |
Pranešimo tema: | Turbokompresorius |
svetainėje yra labai daug idomios informacijos apie turbinas nuo jų sandaros ir veikimo principo iki montavimo instrukcijos. skaitydamas straipsnius atkreipiau dėmesį į tai, ar galima ir ar verta dėti turbokompresorių į mūsų mašiniukus. be abejo viskas yra įmanoma, tačiau užsikrautume didelę naštą ant pečių. tektų pastoviai prižiūrėti variklio alyvos lygį ir stovį, oro filtro stovį, žiemą turbina kęstų dideles apkrovas dėl to, kad užvedus variklį (bent jau V6) yra laikomos labai aukštos apsukos (per šalčius iki 2,5k rpm) ir sutirštėjusi alyva ne iš karto patenka į turbiną, todėl jai tenka veikti „sausai“, automobilio su turbokompresorium negalima būtų palikti žiemot garaže, nes turbina gali užsistovėt, todėl tektų periodiškai užvest variklį ar bent jau prasukt be kuro padavimo. instaliuojant turbiną būtina pakeisti variklio alyvą ir filtrą, pradėjus eksploataciją, alyvą su filtru tektų pakeist dar kartą po ~1000km, o jeigu atliktas variklio kapitalinis (o jį tikrai reiktų atlikti, kad naudoti kuo skystesnę alyvą be nutekėjimų) - po 150 - 200km. paprastos vakuuminės turbinos turi didelį minusą - turbo lagą, šią problemą išsprendė sukurdami elektronikos (ECU) valdomą turbiną. ECU reguliuoja sraigtų kampą ir leidžia turbinai greičiau išsisukti esant žemiems apsisukimams, tačiau pati turbina yra maždaug dvigubai brangesnė už vakuuminę, taip pat tektų keisti ir programuoti patį ECU, tačiau taip gautųsi geresnis sukimo momentas, mažesnės kuro sąnaudos ir mažesnis CO išmetimas. nors turbokompresorių realu sumontuoti pačiam, tektų kreiptis į profus dėl ECU, pati turbina, kompas, darbas ir su tuo susiję variklio darbai pareikalautų didžiulių išlaidų, išimtis - jeigu tiekiat turbinas, montuojat jas, programuojat ECU, darot variklio kapitalinį patys.. tuomet galbūt toks tiuningas neviršytų Jūsų emyxo kainos ![]() |
Autorius: | Pongo [10 Bal 2008, 13:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
idomia tema uzmaciau:)) siaip is savo nuomones ir patirties... turbinos su kintamomis mentelemis (ne kiniskos) yra abibenai brangios, pirma karta istorijoje pradetos montuoti i mersus veliau isplito per visa vokiska paderme...jos montavimas butu brangus ir nelogiskas tiesiog nelogiskas. visi pas ka sonchai galit tiesiog pamirsti apie turbina dochai 1.6 pliusas kad montuojant yra daugiau erdves, ne visada tenka kardinaliai keisti isplanavima po kapotu, bet kaip cia kolega minejo kapitalinis varikliui butinas ir ne tik jis. 1.6 ne visos variklio dalys laikys toki spaudima, be abejo jei desites turbo noresit kuo daugiau boosto is jos taigi manau visi pradesit nuo 0.7bar o tai jau netoli 1.6 variklio ribos. daug geriau 1.8 2.0 2.5...maziau modifikaciju variklyje tiek kad pati turbina gaunasi mazesne del vietos. nepamirskite kad turbina ne tik dvi menteles tai dar gyvas velnias vamzdyno kuris irgi negali buti pravestas kaip pas petra kanalizacija... esu turejes nissan sx200 1.8turbo visiems gerai zinomas dalykas...velnioniskai smarves jame bet jos eksplotacija patikekit, ziauri. galu gale pabandykite pradeti ne nuo turbo o nuo chipo i masina... o siam momentui lietuvoje tikru specu ant turbo tiek mazai kad vyrauja konkretus monopolis todel kainos uz darbus skaiciuosis k. |
Autorius: | miksas [11 Bal 2008, 13:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
Kiek esu klausinėjęs apie čipą, jaučiu, kad neapsimoka... Mat ten tik kokį 10 AG maksimum pridėsi. Ir tai dar neaišku... Mat japonai, galima sakyti, maksimumą ir taip išspaudė. Beveik nėra galimybių sukelti galią (kas visai kas kita kalbant apie vokiečius, italus ir ypač dyzeliukuose). Be to, kad ir pakėlus max galią, neaišku kaip bus su galia prie kitų apsukų. Taip, kad gali tada mx "traukti" ir blogiau, nors maks gali didesnė ![]() ![]() |
Autorius: | fatmann [11 Bal 2008, 14:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
Čipas į mx'ą? No way ![]() Čipuot atmosferikų visiškai neapsimoka. Galios prieaugis visiškai minimalus. Na, nebent išsilygint duobes map'e, tačiau už tokią sumą irgi neapsimoka. Vat su turbo - kitas reikalas ![]() |
Autorius: | saukstas [16 Bal 2008, 19:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
ne paprasciau statytis vietoj mx-3io 1.6 dohc varikli is mazdos 323 GTX? 1.6 dohc turbo. 110 kw (o, patikekit, isisuka sitas varikliukas tikrai greit ![]() plius galima sita varikli nesunkiai uzboostint ir turet apie 130 kw. Gal ir daugiau. Variklis - B6T, kaip suprantu, butu drop-in'as tiesiog, gal net pravodke tiktu. Kaip tik galiu toki pasiulyt ![]() |
Autorius: | w1tux [16 Bal 2008, 22:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
hmz... o tas variklis normaliai isistato ar reikia daug investuot kad tilptu? ![]() |
Autorius: | saukstas [18 Bal 2008, 13:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
i mx-5 vietoj 1.6 dohc statysis jis jau ![]() ![]() |
Autorius: | w1tux [19 Bal 2008, 16:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
jei galetum nufotografuok savo varikli ir idek ![]() |
Autorius: | saukstas [21 Bal 2008, 17:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
darbe as dabar, tai butent to variklio nuotrauku neidesiu, taciau galit cionai paziuret, kaip jis atrodo. Nuotraukoje ne stock turbo variantas - kitaip i isiurbimo kolika nuvesti oro vamzdziai, kita turbo. Bet bendras variklio vaizdas matosi ![]() |
Autorius: | Laurys [22 Bal 2008, 18:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
tai tu ji parduodi ar kaip cia yra??? |
Autorius: | Spiritas [22 Bal 2008, 23:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
Kodel parduodi beje? Beje fatmann del duobiu lyginimo tai pas mixa tam skirta VRIS ir pagal sukimo momento kreive su ir be VRIS tai dirba visai neblogai ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Laurys [23 Bal 2008, 00:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: Turbokompresorius |
jo, man butu idialus variantas maniskei 1.6.. ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Europe/Vilnius |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |