Na va, ką tik išlindau iš garažo, pratupėjau ten 9,5h
Žodžiu, istorija tokia: esant laisvoms apsukoms ir generatoriaus apkrovimui (šviesos, ventiliatorius, audio, etc.), degė akumuliatoriaus lemputė, kuri užgesdavo, padidinus apsukas. Pirma mintis buvo tokia, kad nusidevėjo generatoriaus šepetėliai, ir dėl to nepakankamai kraunamas akumuliatorius. Šiandien ryte nusprendžiau imti generatorių lauk ir žiūrėti, kas kaip. Nuiminėdamas prasi****u gal 3 valandas - norint prieiti prie generatoriaus, teko nuimti oro paemimo vamzdi, esantį priekyje, po juo esančią metalo plokštę, kondensatoriaus ventiliatorių bei variklio apsaugą nuo apačios. Darbą sunkino a/c kompresorius, kuris yra tiesiai iš karto po generatorium. Galų gale, viską atjungęs ir atsukęs, išlupau generatorių lauk. Ir pamačiau, kad nieko nematau - gen. konstrukcija tikrai kvaila, kadangi, norint prieiti prie šepetėlių, reikia išrinkti VISĄ generatorių. Nesugebėjau atsukti skriemulio varžto, tad teko važiuoti į servisą, ir atsukinėti su kompresorium. Pakeliui užvažiavau pas autoelektriką, kuris "nudžiugino", kad visai ne šepetėliuose problema - perdegęs diodų tiltas. Nulėkiau į parduotuvę, ASM berods vadinasi, - mx-3 diodų tiltas - 130lt. Ramiu veidu pasakiau, kad esu iš meistras iš Delados serviso (buvau tepaluotas iki alkūnių

), ir pareikalavau nuolaidos - taigi, diodai kainavo 100lt.
Galų gale sumokėjau elektrikui 20lt už perlitavimą, ir dar 27lt už japonišką dirželį + 6lt už šepetėlius.
Viso 153 lt, iš kurių tik 20lt už darbą.
Nežinau, ar ryžčiausi visą procesą pakartoti dar kartą, nes dabar visa tai buvo labai didelis pain in my assholes

Bet jei kas norės pabandyti - kreipkitės, padėsiu
