Tai aišku, kad ABS
P.S. specialistas nelygus specialistui. Šiandien gal 3 ar 4 servisiniai aiškinosi, kodėl mano mašinoj kaista variklis (aušįinimo sistemos temp. rodydavo max.). Įvairiausių pasiūlymų girdėjau ir t.t. kol galų gale atėjo tikrai mx'us išmanantis žmogelis, kuris pats perrinko vieną tokį grožį (dabar jį vairuoja vienas iš klubiečiu) ir pasakė, kad mx'e tosolo lygio niekaip kitaip nepatikrinsi kaip tik dapilant jo. Kad atidarę dangtelį radiatoriaus matot aušinimo skystį, tai dar nereiškia, kad jo yra norma (bent jau taip dauguma čia mano, tame tarpe ir aš buvau suklaidintas). Taigi, žmogelis atkimšo dangtelį, rodos normaliai to skysčio ten, o supylė +2L skysčio

Ir paskui paaiškino, kad ten yra sudarytas spec. toks aušinimo skysčio baseinėlis, kad jis būtų pilamas iš lėto su tikslu neperpildyt sistemos

(čia biški OT buwo, sor

)
ABS lemputė, arba kaip čia kai kurie sako stabilumo kontrolės lemputė, gali užsidegti ir dar dėl vienos priežasties. Daviklis, arba kitaip vadinamas ABS cilindriukas esantis prie ratų kartais apsineša purvais, arba šiaip jį per tiek metų išmuša iš vietos biškiuka kas nors. Tuomet siunčiamas klaidingas signalas į kompą ir vualia, matote degančia lemputę prietaisų skydelyje

Na čia viena iš priežasčių, gali būti ir kitur problema
