Aprašymas: Jei esate perekūpas (besitikintis gerą mašiną nupirkti už nebrangiai), nesivarginkite toliau skaityti. Tai automobilis, kurio dar nepalietė kapitalistų rankos. Tai techninis japoniškas šedevras, žemiau skelbimų sąraše esančius preliudus lenkiantis ne tik 200cc didesniu darbo tūriu, didesniu kilovatų skaičiumi, bet ir savo išskirtinumu. Klausiate, kas gi čia tokio išskirtinio? Visų pirma, tai TAS automobilis, kuriame praradau nekaltybę. Kelis kartus. Tai byloja apie itin talpų saloną bei puikią automobilio vidaus ergonomiką! Salonui 2003 metais buvo padarytas cheminis valymas, tad jokių nekaltybės praradimo įkalčių neturėtumėte rasti. Automobilio eksterjeras padabintas itin kruopščiai parinktais lipdukais. Galiu garantuoti, kad po jais nesislepia skylės, kitos spalvos dalys ar emigrantai - tai tiesiog itin sumanus būdas pridengti smulkias paviršines rūdeles. Kadangi už lango žiema, uždėjau "štampofkes", bet yra ir originalūs "lietniakai". Vasarai, su gera guma. Kad gerai kibtų. Tai itin svarbu dėl į šonus pasisukančių galinių ratų. Itin atšrus valdymas + jaunatviška nepatirtis reikalauja papildomo saugumo. Automobilyje sumontuota itin galinga audio aparatūra, kuri neabejotinai skintų pergales visose taprptautinėse audio garso varžybose. Nebandžiau, bet pagal kaimynų skundus policijai sprendžiu, kad taip ir būtų. Dėl šios priežasties audio įranga parduodama už papildomą sutartinę kainą. Jei jos nuspresite neimti, jums vistiek liks mano paties rankomis išklota papildoma garso izoliacija visame viduje! Prieš 3 metus, bevairuodamas automobilį ir valgydamas obuolį, graužtuką sugebėdavau išmesti į lauką net nepradaręs lango. Pasitaręs su specialistais iš Vileikos antrojo garažų masyvo, nutariau pervirinti arkas. Pabrėžiu, jog šiems darbams buvo naudotas tik japoniškas JDM plienas nuo tokie paties liudo, pargabento iš tolimųjų rytų. Dabar, nakčiai palikęs katinuką mašinoje, ryte jį vis dar ten pat surandu! Atkreipkite dėmesį, jog priekiniai žibintai kiek aprūkę iš vidaus. Turiu įtarimą, jog tai įvyko dėl prieš tai buvusio savininko (jų turbūt buvo ne vienas) potraukio marihuanai. Kovodamas prieš šiuos padarinius, eBay aukcione pripirkau daug LEDinių lempučių ir sudėjau jas visur, kur tik radau betkokį lizdą (nei viena gegutė nenukentėjo!). Taip taupydami elektrą, sutaupyse ir kokį puslitrį benzino šimtui kilometrų, ir mieste nereikės net 12l/100km! Per paskutinius kelis metus man išgaravęs jaunatviškas aštrumas leido išsaugoti VTECą gyvybingą daugiau kaip 5000 aps./min net nebuvau pedalo užspaudęs. Bet smalsumo vedamas vistiek automobilį buvo pakelęs ant Dyno stendo liudas, visų nuostabai, vos neperkopė 200AG ribos pritrūkio tik 9 asilų! Suvaldyti tokią mašiną, neoficialiuose sankryžų draguose nuskausminusią ne vieną golfą ar kalibrą, reikia itin daug stabdymo galios, todėl (ir dar dėl to, kad labai mušė vairą) pakeičiau naujus TRW stabdžių diskus ir kaladėles. Automobilį su liūdesiu parduodu, nes įsigijau kitą svajonių mašiną dyzelinį Avensis. _________________ 2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G 2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė
|