Galiu tik pasakyti apie galinius amortizatorius. Tai va, pats neperseniausiai pasikeiciau dar viena galini deveta 323f 91m. amortika. Pastarojo aukstis ir originalaus mx-3 1.6 dohc galinio amortiko aukstis ziurint is akies atrodo lygus, tvirtinimo skyles tinka idealiai, lekste taip pat viskas tvarkoje, taciau yra vienas BET - tai atstumas tarp tvirtinimo skyliu ir amortiko sono - 323f ir mx-3 yra skirtingas apie 5mm, 323f amortiko tvirtinimo skyles stovi apie 5mm arciau, to pasekoje kyla problemos uzmauti plataus profilio padangas. Pries metus,kai keiciau amortika, padangos buvo 195/50 R15, todel jokiu problemu nebuvo. Dabar kartu keisdamas amortika, keiciau ir padangas 205/50 R15, ir buvau issigandes,kad amortikas gali liesti padanga. Uzmovus naujas padangas tarp amortiko sonines dalies ir padangos liko gal 2-3 mm tarpas - normaliai vaziuojant nieko neliecia, taciau dideliu greiciu sukant rimta posuki jauciasi lietimasis. Taigi, jei turim platesnes padangas, 323f amortikai nelabai tinkamas varijantas, nebent galima kazka padaryti dedant rastafkes, na bet kaip zinom nera sveika tos rastafkes guoliams, zinoma viskas priklauso nuo rastafkes storio. Aisku taip pat itakos turi ratlankio isnesimas. Kuo ratlankis bus labiau isnestas i isore, tuo maziau problemu bus su 323f amortikais. Tai tiek tu ziniu is mano puses.
_________________ Mazda mx-3 1995-05, 1.6 l dohc.
|