ne nu vyrai? pjaut ar nepjaut? ir vel tas klausimas,.. 1: pjaut yra blogai nes: pirma ir paskutines vijos eina taip, kad patogiai sugultu i lekstes,. ja nupjovus nepatogiai statosi i lekste,(tai labai aktuolu) ,. ir kas svarbiausia,. pas mx3 gale yra labai ilgas stokas,. del to nupjovus vija, spyruokle nebeisitvirtina tarp stoko ir atramines lekstes su iraza,. (istempus stoka ir uzdejus spyruokle ji kliba..) cia yra didziausios bedos,.. 2: beda nr2,. gamintojas viska paskaiciavo,. del to jusu spyruokle praradus viena vija keiciat SPIN RATIO,. ir jusu masina tampa nebe tokia stabili..
3: gi galima pritaikyt,.tame yra privalumu ir trukumu,. bet geriau nei pjaut o paskui suprast ,kad sugadinai stokines spyruokles,..
del to tor raudonos zalios ar dar kokios,. atkreipkit demesi ,kad apacioj ar virsuj buna po 4,5 vijas viena ant kitos,.ten taip ,kad spyruokle butu standartines aukscio bet paskui susestu kiek reik..
mx-3 , 4-5cm maximalus dropas,. nes priekyje stokas dirba tik 10cm depazone,..kitu atvejiu jau coilus reik det...
IR NEBESVAIKIT,!!!! RAUDONOS ZALIOS MORKINES,.KIETESNES MINKSTESNES IR T.T. kiekviena firma spalvoja vis kitaip,.. pvz eibach-pilkos,arba raudonos(priklauso nuo serijos),. H&R zalios,melynos,geltonos..
visos tos spalvos priklauso nuo gamintojo,ir serijos,.. kaip pvz duosiu eibach: pro kit serija-pilkos, daromos gatviniam variantui masina nuseda,bet islieka dalis konforto,.proline serija, daugiau sportui,. su jom is kart sokinesi,nes konfortas paskutinej vietoj,..
tad isvada neziuret zalios minkstesnes uz raudonas,. o tiesiog pasidomet gamintoju ir ju paskirtim..
_________________ EX Mx-3 ,94m, 79kw Celica 6gen ,94m, 85kw Ford focus 00m, 66kw
|