http://www.cardomain.com/ride/3388097" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Istorija:
Pirma mano masina buvo `91 Mitsubishi colt 1,5. 2 metus vaziavau be jokiu problemu. Savo emixa nusipirkau is draugo, kuris kelis kartus buvo labai smagiai pravezes, pirma karta kai isedau i jo emixa iskart pamegau sita masina, patogios, grazios sedynes, riaumojantis glusas, gera aparatura, traukia ziauriai smagiai, juoda spalva, grazios linijos ir tt atrodo ko daugiau ir bereikia. Na ir kadangi as esu toks zmogus, kai uzsimanau kazko butinai turiu tai gauti, ir gauti ne kazkoki kita emixa o butent ta is draugo
Nupirkau pries 2metus uz 5200lt. su lietais r-16 ratukais + stock raciukai su nuliovom zieminem pirelli padangom. Nuo tada ir prasidejo reikalai
Ilgai nelaukiau po masinos pirkimo ir pakeiciau variklio skyriuje viska kas keiciama kai nusiperki masina: tepalai, filtrai dirzeliai, itempejai, guoliukai ir tt. Palikau daug pinigu, menu kaip siandien
Meistras atnese rankose pagrindini dirza visa atsiskepetojusi, sako, laiku sugalvojai pasikeist, bet kada galejo trukt. Kiek veliau pirkau naujus galinius amortikus, stabdziu diskus ir tt ir tt ir tt. Kas turi/turėjo Mx-3 tas zino, kad nei galo nei krasto nera
Jau tiek yra pinigu prikista i ta emixeli, kad kai pagalvoji, geriau ir negalvot ...bet mx‘as vistiek veza
Be masinos kainos per 3 metus i sita mx ikista grazaus pinigelio - 16.655lt + pati masina 5200lt. = 21.855lt ir nera i ka ziuret
Nupirktas kitas mx su klze varikliu, is dveju padarytas vienas ( ziureti nuo 12 puslapio )
Darbai atlikti mano mx:
Išorė:
Gale idėtos Altezzos (black)
Balti skaidrūs posukiai psarnuose
Nudažytos, atšviežintos priešrūkinės
Nupoliruotas kėbulas
Po kapotu:
buvo 1.8 DOHC V6 24V ( K8 )
buvo 2.5 DOHC V6 24V ( KL-DE )
dabar 2.5 DOHC V6 24V ( KL-ZE)
Cold air intake
Oil cap
K&N RC-2600 sport. oro filtras
Alsuoklio filtriukas
Raudonai nudazyti abu dangteliai
Aftermarket ismetimo kolikas
Važiuoklė:
Daug kas tvarkyta ir dar daug ka reikia tvarkyt
Raudonos sport. spyruoklės
Brock B1 R-16 ratai
Padangos Toyo proxes T1-S R-16/215/40
Žieminiai Stock Enkey R-15 raciukai nudazyti juoda matine spalva
Padangos Pirelli R-15/195/50
Interjeras:
Naujesnio modelio panele
Subaru WRX priekines sedynes
Victor pulsar sport. vairas
Type R jdm shift knob
Plazminiai ciferblatai
Podiumai garsiakalbiams durelėse
Garso izoliacija ( durelių)
Audio:
Magas - Alpine CDE-9882Ri
Priekis - Hertz komponentai
Galas - Hertz 16tukai originaliose vietose
Stiprintuvas - Kick 1200w, 4 kanalu
Subas - Alpine type R
Kondensatorius - Rodek 1,5 Farad
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Is BOT287 nusipirkau podiumus ir hertz komponentus, kartu sudejom viska, tik buvo like aplink garsiakalbius uzklijuot oda aptraukta fanera, pas BOT287 buvo aptraukta pilka medziaga, o as daviau mamai darbo
Aptrauke oda, uzklijavau labai viskas paprastai, greitu metu reiks garso izoliacija deti, nes graudziai atrodo tas "cielkofanas" ant dureliu