Andrius GT rašė:
rekomenduoju Goodyear EfficientGrip Performance
Goodyear EfficientGrip Performance yra tik pavadinimas, nes tai net ne Performance, o Touring tipo padanga.

Buna kazkas pasake, kad jam kabina pakankamai, bet manau, kad geriau ziureti konkrecius indeksus ant padangu, nes jie nemeluoja.
Vasariniu padangu tipai:Touring
(dazniausiai kura taupancios)Premium Touring
(didesnis komforto lygis, tylios)High Performance
(gerai tinka manevringam vairavimui)Ultra High Performance
(puikiai tinka agresyviam vairavimui)Max Performance
(tinka sportui, geriausiai is visu kabina tiek ant sauso, tiek ant slapio, dazniausiai turi semi-slick greicio indeksa)Extreme Performance
(tinka sportui, geriausiai kabina ant sauso, bet akvaplaningui atsparios maziau, turi semi-slick greicio indeksa, Lietuvoje nerasta
)Trackday and Competition
(semi-slickai ir slickai, sportine padanga, nerekomenduojama gatvese, dar maziau atsparios akvaplaningui)Greicio indeksai:U - 200km/h max
H - 210km/h max
V - 240km/h max
W - 270 km/h max
Y - 300 km/h max
Nesvarbu, kad auksciausiu greiciu nepasiekiame, bet tai padangos konstrukcija, leidzianti geriau manevruoti ir prie mazesniu greiciu.Stabdymo ant slapio indeksai:nuo A (trumpiausias) iki F (ilgiausias) / skirtumas tarp A ir F yra 18 metru
Liaudies meistras rašė:
Alpha: konkretesni pavyzdeli mestelkit jei nesunku ne db tie terminai visi man nieko nesako su visais indeksai ultra mega style w

Aisku yra daug geru padangu gamintoju, bet as asmeniskai is principo norejau japonisku padangu, todel nusipirkau Bridgestone, o jei konkreciau Bridgestone Adrenalin RE002 (tipas: Max Performance; greicio indeksas: W; slapio indeksas - B).
Siaip viskas paprasciau nei atrodo - jei ant slapio vazienasi labai atsargiai, semi-slick bus ok, nes apturesi daugiau malonumo ant sauso. As atvirksciai, megstu issip!s!neti ant slapio, nes tai yra akimirkos, kai galima pasidziaugti FWD masinos stabilumu, lyginant su RWD.