Dabar yra 28 Kov 2024, 14:02

Visos datos yra Array Europe/Vilnius




Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: (Loonix) Ford Probe 2.5 V6
StandartinėParašytas: 02 Bir 2015, 00:09 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 31 Rgp 2007, 00:35
Pranešimai: 1304
Skype: Loonixas
Miestas: Kaunas
Kas zino, kas ne, daug kas girdeje, nedaug kas mate :) Tai va, pernai netycia nusipirkau Probe kurioje netycia radau KL31 galvas ;) Trumpas istorija butu tokia, jog zmogus paskambino, ieskojo srauto matuokles ir paprase privezti iki vietos iskart patikrint. Atsidarom kapota, jungiam srauto matuokle, ziuriu kazkoks per ilgas kodas galvos, ziuriu giliau, taigi KL-ZE galvos tvaju mat!! :lol: Sakau ka veiksi su ta masina kai uzkursi, zmogus sako turbut parduosiu.. Nu tai sakau kau pardavinesi skambink, kazka suderinsim ;) Tai po keliu dienu paskambino ir masina jau buvo mano kieme.. Variklis netvarkingai dirbo nes kazkas kazka tvarkydamas pamirso isukti viena varzteli i galva ir buvo palikta anga ir trauke ora tiesiai i galva. Isukau ten varzta ir viskas, dirba kaip laikrodukas :) Pirkdamas ja galvojau kad ardysiu dalim, bet atidziau apziurejus pasidare gaila ;) Dugnas tvarkingas, salonas irgi pakankamai tvarkingas. Variklis dirba kaip bitute, elektra visa veikia viskas. Technikine dar galiojanti, dokumentai tvarkingi. Apsidraudziau ir persirasiau ant saves. Galvojau va vazinesiu ir viskas, bet nesigauna man nieko netvarkyti :D Tai bandau prideti darbu sarasa ka neskubedamas atlikau ;)

:arrow: Pirmiausia pakeiciau zvakes ir zvaklaidzius, alyva, ausinimo skysti.
:arrow: sekantis darbas buvo ismesti dujotieki is po kapoto, nes buvo kazkoks gyvatynas. Ant duju vistiek nevaziavo, es jos nebuvo pajungtos iki galo, o ir paciam net i galva nesautu su tokiu motoru ant duju vazinet :/
:arrow: Tada sekantis zingsnis buvo isiurbimo kolektoriaus keitimas, nes buvo uzdetas nuo kl-de, o man reikejo nuo kl-ze. Cia labai pagelbejo Marcius, suorganizuodamas kolika Vilniuje nes Kaune neradau pigiai ;) O jeigu jau keiciu kolika tai reikia ji butinai nudazyt, o jei dazau kolika tai ir dangtelius reik dazyt ;) nudazyta ir tas ir tas. Oi blem cia gi buvo istorija idomesne su tuo koliko dazymu :lol: zodziu uzdedu jau nudazyta kolika ir masina nesikuria.. Nesuprantu kame problema, visi variantai isbandyti, kibirkstis yra, kura paduoda. Nu zodzu viskas tvarkoj nu bet masina nesikuria nors tu ka. Ir net kuo toliau tuo lengviau sukasi variklis "ant" starterio. Imu sales pagalba, skambinu Augiui, skambinu Audriui. Jie pasakoja ka daryt, viska bandau niekas nepadeda. Praradau vilti, susigadinau nervus, krc dedu i skelbimus, #!%^#$ galvoju, parduodu. Atvaro vienas ciuvas is vilniaus pirkti, sako matuosim kompresija, ok sakau be problemu.. Matuojam kompresija, nieko nerodo. Blem nesamone kazkokia. Viena kita, trecia, nieko nerodo. Netycia uzmatem kad vienos zvakes elektrodas paspaustas kazkoks ir ziuriu ant elektrodo kazkokie raudoni pukeliai.. Tik PIST mintis i galva!! Svieciu i cilindra ir netikiu savo akim, skudurai palikti :D Esme tokia, kad kai daziau kolika as buvau uzkimses skyles galvoje ir kolektoriuje isiurbimo.. Is galvos visus skurdurus isimiau dedamas kolika, o is koliko pamirsau :lol: Ai sakau nebeparduodu.. Kita diena issitraukiau visus tuos skudurus is cilindru, kiti jau buvo ilinde taip kad nebeleido uzsidaryt voztuvam iki galo, del to ir variklis lengvai sukosi kuriamas ;) Nu nieko, kaip sakant, lengvai baigesi. Istraukus sudurus, viska surinkau ir uzsikure is puses pasukimo ;)
:arrow: sekantis zingsnis uzdeti naujas keleivio puses plastmases, nes sonas buvo truputi dauztas, ar i ta masina buvo kazkas lengvai ivaziaves ar neissuko kazkur, nu bet esme, kad buvo ilenktas sonas ir sulauzyti moldingai soniniai. Pasirodo juos gauti beveik be sansu, tai gal po menesio paiesku pasiseke nugriebti tika pradetos ardyti Probos.
:arrow: Kai dangteliai ir kolikas nudazyti norisi kad bendras vaizdas po kapotu butu tvarkingas, tai ideta silikonine alkune ir Pipercross filtras. Sutvarkytas visas laidynas, pasalinti visokie nereikalingi plastmasgaliai ir laidu kratinys po kapotu, gautas bendras tvarkingas vaizdas po kapotu ;)
:arrow: Kol tvarkiau isvaizda tai technikine atejo i pabaiga, reikejo varyt, tai pries tai sutvarkyta pakaba kas reikia, pakeistos granatu gumos, stabilniko traukes, sarnyrai. Is pirmo kart nepraejo nes per garsiai dirbo, tai dar pervirintas visas naujas ismetimas, nauja gofra, naujas galinis bakelis stock`inis. Masinos beveik nesigirdi kai dirba ;) Zodziu sutvarkyta viskas ka reik tecnikiniui ir pravaryta TA ;)
:arrow: Pavasari bandziau ieskot kazkokiu normalesniu ratu. Po ilgu paiesku priejau prie tokios isvados jog pigiau gavosi nusipirkti naujus kinietiskus ratlankius nei kazkokius naudotus. Tai nupirkti nauji R17 ratlankiai ir naujos 215/45 Falken padangos. Turint omenyje, jog su masina isvaziuoju labai labai retai tai nei kiek nepergyvenu del tu kinietisku ratlankiu, nes man esme buvo jog graziai deretu prie masinos. I trasa nevaziuoju, po Kauna irgi daug nesimalu tai ir sulankstyti nebijau ;)
:arrow: Toliau sugalvojau siek tiek suzeminti Probe, BET taip kaip tikejausi nesigavo. Nupirkau MTS-Techniks nauja spyruokliu komplekta kartu su visom gumom amortiku ir atramom naujom. Priekis siek tiek pakrito, galas galiu pasakyt kad nelabai. Esme ta kad pripjauti galiniu spyruokliu negaliu, nes jos i apacia plateja, o viju nera labai daug, tai nupjovus bent puse vijos spyruokles galeciau ismesti nes jos jau nebesilaikys savo vietose. Zodziu teko susitaikyt taip kaip yra ir GALBUT kadanors gyvenime is dangaus nukris kokie nors coilai ;)
:arrow: nupirkti nauji kilimeliai ir pagamintos naujos bagazines "grindys", pakeistas holo daviklis i nauja, nes senas buvo blogai pravestas ir sujungtas is dvieju, zodziu nepatiko jis man.

Daug maz tiek, jeigu ka dar prisiminsiu papildysiu atliktus darbus. O siai dienai like atlikti darbai dar butu:
:arrow: pasikeisti galini duslintuvo bakeli i ne stock`ini
:arrow: pagaminti nauja rakteli, nes jau ant nuluzimo ribos senas :)
:arrow: Sutvarkyt begiu perjungimo bumbula ir idet nauja odele aplink ji
:arrow: isimti tas prisrukines is priekinio bamperio, pakeisti viena galine lempa suskilusia
:arrow: Padaryt kad veiktu VRIS`ai, nes neveikia
:arrow: padaryt suvedima
:arrow: kazkada ateityje kai ateis laikas dazys ratus tai nusidazyt juos juodai
:arrow: uztamsinti galini langa
:arrow: pakeisti visus stabdziu diskus ir kaladeles. Dar butu labai idealu nusidazyt suportus
:arrow: isideti kazkokia muzika kad skambetu, nors realiai tai patinka klausytis variklio garso, blem tas V6 graziai skamba ;)
:arrow: pakeisti ventiliatoriaus rele
:arrow: reikia juodo akumo, kad derintusi prie bendro vaizdo po kapotu

Daug maz tiek apie ateities planus. Sia masina planuoju turet nezinia kiek, tol kol sugalvosiu parduot :lol: Bet kolkas labai smagu vazinetis, Sirdis plaka Mazdos, trauka gera, viduj vietos labai daug. Idomus valdymas, skiriasi nuo Mx-3, sita turi toki dideles masinos ispudi, labai ilgas priekis atrodo, jauciasi kad platesne tokia. Vienu zodziu vazineju ir isbandineju kas ir kaip, kaip sakant bandau megautis vairavimu ;) Ikeliu siek tiek foto is darbu eigos..








































:!: O cia paskutines foto kaip dabar atrodo ;) :!:
















_________________
2.5 V6 MadaFaka


Paskutinį kartą redagavo 1 Loonix. Iš viso redaguota 3 kartus.

Į viršų
 
StandartinėParašytas: 02 Bir 2015, 01:06 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 12 Gru 2007, 22:30
Pranešimai: 3977
Skype: liaudies_meistras
Miestas: Klaipėda
Nu blecha mucha kaip skaniai suskaiciau viska! super, ka galima pasakyt, prikelta probe antram gyvenimui, tikrai graziai atrodo, tvarkele po kapotu, klze, eik tu smagumelis! ;) esu vaziaves su tokia probe tai tikrai erdvi ir minksta ji netgi dar :) Tiesa stumdant tai sunki tokia :D Tai jau i gm atriedesi su rimta probe! Eik i probe klubas foruma ir ieskok teisybes su senbuviais snekek del zeminimo jos, kazkoks sprendimas vistiek turi buti del dropuko ;) Seip bendroj visumoj keik zinau tai probiu klubelis merdejantis toks jei dar isvis kas vyksta, as esu ten uzsiregistraves, uosvis turi 2.2 turbo probke ta senesne :) Tai ten biski ziurinejaus reikalu :) Nu ka tai toliau sekmes tau su siuo projektu, jei pardavinesi tai linkiu parduot uz brangiai :D

_________________

KAWASAKI Z750
OPEL VIVARO BITURBO
BMW E61
https://www.facebook.com/soumenai.lt


Į viršų
 
StandartinėParašytas: 02 Bir 2015, 22:38 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Spa 2011, 17:04
Pranešimai: 1414
Skype: eiklas
Miestas: Kaunas/Prienai
Tycharia, kaip sakoma :D

_________________
Renault Clio Sport 2.0 DOHC 124kW RED
Mazda MX-5 (Miata) 1.6 DOHC 85kW RED -> SWAPPED 1.8 DOHC 103kW SOLD ;)
Mazda MX-3 1992 1.6 SOHC TURBO ~100kW 0-100km/h ~7s "Žiogas". SOLD
Mazda MX-3 1993-1994m. 1.6 SOHC 66kW "Mexas". Sold


Į viršų
 
StandartinėParašytas: 03 Bir 2015, 11:49 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 31 Sau 2011, 09:15
Pranešimai: 1322
Skype: Borliai
Miestas: Klaipeda
rezultatas nuostabus. uzskaitom :)

_________________
MX-3 2.5 TURBO POWER
MX-3 1.6sohc 92m. Green


Į viršų
 
StandartinėParašytas: 15 Spa 2015, 11:07 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 31 Rgp 2007, 00:35
Pranešimai: 1304
Skype: Loonixas
Miestas: Kaunas
truputis nuveikta nuo pirmo posto:

:arrow: pagamintas naujas raktelis, nes jau ant nuluzimo ribos senas buvo :)
:arrow: Sutvarkyta begiu perjungimo bumbulas ir ideta nauja odele aplink ji
:arrow: isimtos priesrukines is priekinio bamperio ir ideti patamsinti gabaritai
:arrow: Padaryta, kad veiktu VRIS`ai. Idejau kompa nuo 1.8.
:arrow: padarytas suvedimas ir priekio, ir galo.
:arrow: nupirkti nauji stabdziu diskai su kaladem. Brembo diskai ir Ferodo kalades.

toliau savo eiles laukia duslintuvo bakelio pakeitimas, galinio lango uztamsinimas, kazkokia muzika susidet, kad grotu. Dar reik pasidaryt, kad abu ventiliatoriai suktusi vietoj vieno, pasikeist ventiliatoriaus rele ir pasikeist akuma, nes senasis jau vos gyvas :)


_________________
2.5 V6 MadaFaka


Į viršų
 
StandartinėParašytas: 15 Spa 2015, 18:02 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 12 Gru 2007, 22:30
Pranešimai: 3977
Skype: liaudies_meistras
Miestas: Klaipėda
Svariai vyksta judesys! Jauku. Issilaikys probike bus vertinga po dar kiek metu , aisku ne lt rinkoj, bet fanai- tikri fanai ir lt susigundytu :)

_________________

KAWASAKI Z750
OPEL VIVARO BITURBO
BMW E61
https://www.facebook.com/soumenai.lt


Į viršų
 
StandartinėParašytas: 21 Bir 2016, 22:01 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 31 Rgp 2007, 00:35
Pranešimai: 1304
Skype: Loonixas
Miestas: Kaunas
Safety Car`as parduodamas ;)

http://www.autogidas.lt/ford-probe-ii-g ... 27780.html

Priežastis paprasta - per paskutinius pora metu pravaziavau su ja kelis simtus kilometru ;) tai gal atsiras naujas savininkas, kuris tures laiko ja labiau isnaudoti ;)

_________________
2.5 V6 MadaFaka


Į viršų
 
StandartinėParašytas: 06 Spa 2016, 19:40 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 31 Rgp 2007, 00:35
Pranešimai: 1304
Skype: Loonixas
Miestas: Kaunas
:!: SOLD :!:

Galim rakint tema ;)

_________________
2.5 V6 MadaFaka


Į viršų
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Europe/Vilnius


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007