kadangi man pries pat 2015 metu pavasarini GM sprogo variklis
(kiek per daug uzpuciau
1.5 bar ) teko siektiek perdaryti varikli
buvo nupirktas donorinis variklis, nes mano seno variklio bloke atsirado kumscio dydzio skyle
pasisekie, kad pries nuperkant motora jis buvo dar ant masinos ir netgi galejau pravaziuoti
pravaziavau, nedumijo, trauka eeem po mano masinos siaip sau
na bet variklis tikrai geram stovyje pasitaike
variklis is naujesnes mazdos 323f BA. pagal odometra pravaziaves tik 160k km
jeigu paklausit kodel tai atsakysiu: pirma sis variklis naudoja ta pati BP bloka kaip ir GTX o man tik bloko ir tereikia. antra si mazda yra naujesne o tai reiskia variklis nebus taip uzvaikyta kaip senesnes mazdos. trecia senesniu jau beveik nebera ir rasti sunkiau
pasistengsiu aprasyti visa variklio remonta
is anksto atsiprasau uz nuotrauku kokybe. jos darytos telefonu ir prie mazo, garazinio apsvietimo
pirmoji diena:
masina ivaryta variklio isemimui
po tam tikro laiko ir praktiskai be duobes (tuo metu ji buvo uzimta) variklis buvo sekmingai isimtas
isemus varikli pasimate ant kiek yra pazeistas blokas
o be variklio Panda atrodo kiek juokingai pakelusi nosi
antroji diena:
variklis paruostas ardymui
pilnai isardzius varikli paaiskejo visu siu nuotykiu priezastis
taigi GTX svaistikliai yra identiski kaip ir visu BP varikliu, o jie yra silpni ir ju riba tikriausiai kazkur 220-240 AG
trecioji diena
atveztas donorinis variklis
is Eidvilo (Slimas) gauti 1.6 GTX svaistikliai. jie tikrai kurkas tvirtesni
kaireje 1.6 GTX svaistiklis o desineje 1.8 svaistiklis (kie zinau jis ejo i beveik visus to laikmecio mazda variklius iskaitans visas K serijas V6 variklius apart milenijos 2.3 kompresorini varikli)
variklis sekmingai buvo isardytas
darbine aplina arba darbo salygos
man vienam vietos tikrai pakanka
blokas pasitaike tikrai geras, matosi visos honingavimo zymes
kadangi prnktadienis buvo nedarbo diena galima buvo dirbti praktiskai nuo ryto. taigi variklis buvo surinktas
ketvirtoji diena:
i tepalo siurbli isuktas tepalo temperaturos daviklis
isuktas trisakis tepalo stegio davikliams
gali kilti kalusimu kodel i si trisaki neisukau ir tepalo temperaturos davikli. atsakymas paprastas - tai butu neteisinga, nes temperaturos daviklis turi matuoti tekanti (pastoviai keicianti) tepala o ne stovinti vietoje (trisakyje). trisakis tinkamas tik tepalo slegio davikliams
kadangi man vaziuojant auksta pavara ( dazniausia penktu begiu) nedideliu greiciu ir uzspaudziant tapke del didelio sukimo momento staigiai uzpuciant turbai nusuktavo sankaba nusprendziau grizti prie savo pacio pirmo GTX smagracio. ji pragulejo 8 metus
truputi ji pavalius atrode kiek geriau
kai prisukinejau diskatoriu prie smagracio varztai sukosi kiek keistai. pasirodo smagratyje buvo smulkus sriegis o as isukau varztus su standartiniu 1.25 sriegiu ir torkiu budu sugadinau sriegi
trko pragrezti visas skyles kiaurai ir isriegti nauja 1.25 sriegi, nes spulkaus sriegio varztu net neturejau
visas si pricesas uztruko poka valandu o gal net ir daugiau
galiausiai viskas buvo surinkta ir uzmauta geze
viskas pakabinta stai ant tokio krano
manau svorio tikrai pakanka
buvo jau velus vakaras, tad variklio ikelimo procesas buvo nukeltas i sekancia diena
kolkas tiek