Įspūdžiai po 1.8 swap'o praėjus mėnesiui. Ant žemų sūkių nivalit, bet greičiausiai dėl to, kad įstačius CAS'ą mes jo nereguliavom, tai degimas turbūt bus dausose
Su laiku susitvarkys, dabar laiko neatrandu
Pasiskaičiau daugiau apie VICS reikalą, tai iš esmės tai tėra antrinė kamera viduje įsiurbimo kolektoriaus, kurią atidaro prie aukštų sūkių, kad padarytų greitesnį oro padavimą prieš aukštų sūkių. Su sūtraukom jį uždarius, niekas nepasikeitė prie žemų sūkių. Reiškias bėda nevalinimo ne čia, o degime
Plius, reikia keisti vandens pompą, nes kartais užstringa malūnėlis ant žemų sūkių ir pradeda kaist kol neduoda daugiau apkrovos. Vandens pompa guli bagažinėj. Nauja, Blue Print firmos. Neprieinu niekaip eilės servise
Išmėgintos Green Stuff kaladėlės. Verdiktas - stabdo pzdc kaip gerai, bet reikia geresnių diskų ir stabdžių aušinimo visgi. Oh well. Su laiku, kaip sakoma
Kaip Alpha sako, "little retro sexy racing bitch" turėjo įgaut šiek tiek daugiau retro reikalų salone. Kadangi originalus USDM vairas su Air Bag'u yra baisus ir labai sunkus, pagaliau suieškotas Special Edition Miatos MOMO vairas (ėjo jis ir į 323f kaip papildoma įranga) ir įsigytas.
Jo būklė 10/10, oda švari, tvarkinga, neplyšus.Originalus MOMO pypsikas atrodo kaip naujas. Laukiu nesulaukiu, kol galėsiu įdėt
P.S. Kitą savaitę laukia šioks toks sodresnis update. Stay tuned, kids
Bonus pic
_________________
Renault Clio Sport 2.0 DOHC 124kW
REDMazda MX-5 (Miata) 1.6 DOHC 85kW
RED ->
SWAPPED 1.8 DOHC 103kW SOLD Mazda MX-3 1992 1.6 SOHC
TURBO ~100kW 0-100km/h ~7s "Žiogas".
SOLDMazda MX-3 1993-1994m. 1.6 SOHC 66kW "Mexas".
Sold