Procesas uzpi*****s.
Jum reikes: WD-40, kokio nors tepancio skyscio, as radau sena rusiska litol-24
, 10rakto, kryzminio atsuktuvo, alaus ir truputi draugo.
Atsukti 6varztus is situ dalyku ( nezinau kaip jie vadinasi, seselmeciai
), ir veidrodeli :
Atlupti galiniu stoikiu virsu, kur uzdengia stogo apsyfke, o su priekinem atsargiai: atlupus virsu, pacioj stoikes apacioje ji isitraukia.
Isiima stogas, prie bagazines irgi pritvirtintas tokiais shudais kaip ir bagazine visa. Tada atsisuka 4 is galo atrodo, ir 4is po sonu varztai, nusmaukiamaos zarnos. Pasildyti fenu ir ale kompresorium prapusti (Mantelis sake). Cia va draugo reik, kad palaikytu ji, jis nera labai jau lengvas ir dar nesant rankas pjausto.
Isiima liuko apdanga, nusiima pats liukas, 6 varztai.
Alus ant drasos ir pati sudiniausia vieta: Sita varzta reikia atsukti pirma, kad graziai isimtu ta metaline dalis, tas pats ir kitoje puseje. jeigu neatsuksi, turesi eiti pas plastmasiu meistra, o as dar bandziau gudrauti ir antra karta, kad nereiktu su samadielnu atsuktuvu sukti tai ir dar karta nulauziau. Labai jau atsargiai su juo reik.
Toliau viskas jau kaip ir paprasta, isiardyti ispurksti isvalyti, sutepti ir paskutini is visu tu detaliu velgi prisukti ta nelaiminga varzta su savo detale. Ir viskas