Pradedame registraciją.
Dalyvio mokestis automobiliui (su vairuotoju) 25 €
Keleiviui - 15 €
Vaikams (iki 14 metų) nemokamai!
Registracijos anketas siųskite elektroniniu paštu:
vasarosratas@auto-era.lt.
Nesiųskite registracijos čia, facebooke! Tik elektroniniu paštu!
Dėmesio klubams: jei įmanoma, rekomenduojame registruotis klubo viduje, ir tik paskui už registraciją atsakingas klubo narys atsiųs viso klubo registraciją.Anketoje būtina nurodyti!:
1. Dalyvio vardas, pavardė
2. Atstovaujamas klubas
3. Automobilio markė, modelis, pagaminimo metai, valstybinis numeris.
4. Marškinėlių dydis
5. Keleivių skaičius (neskaitant vairuotojo!)
Išsiuntę registracijos anketą, kelių dienų bėgyje turite gauti registraciją patvirtinantį laišką. Jeigu negavote - pasiteiraukite dar kartą. Kilus klausimui rašykite tuo pačiu elektroninio pašto adresu, arba tiesiog asmenine žinute Facebook'e.
Dalyvio mokestis 25 € automobiliui (įskaitant vairuotoją), keleiviui 15 €. Jeigu keleivis nori gauti atributiką, mokestis 25 €, taip pat kaip vairuotojui. Tačiau apie tai BŪTINA informuoti registracijos metu! Nes norint išvengti neplanuoto atributikos trūkumo, renginio metu įsigyti papildomos atributikos gali būti neįmanoma (arba labai sudėtinga)
VASAROS RATO XVII PROGRAMA
Rugpjūčio 7d.
10:00-19:00 Renkamės, įsitaisom
19:00 Stovyklos atidarymas
19:15 Klubų, dalyvių prisistatymas
20:00 "Mis Vasaros ratas" rinkimai
21:30 Ugnies Šou
22:00 Muzika, judesys
Rugpjucio 8d.
06:00 – 06:02 Gražiausio signalo konkursas*
11:30-12:30 Paradas į Trakus (dalyvių skaičius ribotas)**
13:00 Vasaros rato Olimpinės žaidynės
17:00 Automobilių garso varžybos
22:00 Šlapiu marškinelių konkursas
22:40 Grupės Čili'nam koncertas
24:00 Fejerverkai
24:10 Muzika, judesys
Rugpjucio 9d.
12:00 Nominacijų įteikimas
* Konkurso tikrai nelaimėsite signalizuodami ilgai. Renkamas Gražiausias signalas, o ne ilgiausias. Kuo ilgiau signalizuosite, tuo mažiau šansų.
** Paradui bus atrinkta 30 – 50 išskirtinių automobilių.
chebryte, siemet darom viena bendra registracija, komentaruose nerasom jokiu OT o anketa uzpildyta rasot komentaruose, siusiu tiesiai viena didele anketa renginio organizatoriams, nes bus ir lengviau tokiu budu ir visu pirma atrodysim rimciau kaip klubas, o ne taip kaip pernai, norejo daug, o vaziavom tik dviese....