Dabar yra 28 Kov 2024, 19:43

Visos datos yra Array Europe/Vilnius




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 107 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 08:20 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Rgs 2007, 11:08
Pranešimai: 1262
Skype: praisas
Miestas: Kaunas
nedarom ot prasau


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 08:28 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 14:48
Pranešimai: 1469
Skype: gintariz
Miestas: Vilnius

_________________
PHEV


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 12:27 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 18:18
Pranešimai: 985
Miestas: Vilnius
Gerai, matau, kad šitas veikėjas net ir visiškai nesubtilių užuominų nesupranta.

Pasižiūrim, kas čia per "Venom module":
"GAIN UP TO 25% MORE HORSEPOWER AND TORQUE FROM YOUR VEHICLE THROUGHOUT THE MIDRANGE!!!"
Taigi, nurodoma, kad pasiekiema IKI 25 % daugiau galios ir sukimo momento VIDUTINIŲ apsukų diapazone. Vadinasi, net jeigu šitas prietaisas iš tikrųjų veiktų, o nebūtų tik eilinis šūdniekis, skirtas iš tokių kaip efkismx-3 išviliot kelis šimtus dolerių, jis pagerintų variklio charakteristikas tik vidutinių apsukų diapazone. O tai jokiu būdu NEREIŠKIA, kad padidėja automobilio MAKSIMALI galia. Greičiausiai dėl pakeisto map'o ji net sumažėtų.

Babar apie tai, kaip šis stebūklas veikia:

"The Venom 400 activates at about 25-30% throttle angle. Upon activation it modifies the input signals going into your computer, in particular the Manifold Absolute Pressure and Throttle Position Sensor Signals. When the computer sees these “modified” signals it will provide a different set of fuel and ignition maps than it would normally provide. The Venom 400 makes the computer use maps that are more aggressive and provide better engine performance increasing the area under the curve on a dyno chart by up to 25%."

Esmė: siunčiami apgaulingi signalai į ECU, kuris savo ruožtu užriebina mišinį. Dar kartą kartoju: atmosferiniams benzininiams varikliams visiškai #!%^#$, kiek tu to kuro į cilindrą pripilsi, jei tam kurui sudeginti nebus paduodama pakankamai oro. Vat būtent tam ir yra naudojami turbokompresoriai. O nagrinėjamu atveju maximumas, ką galima gauti - tai daugiau dūmų ir mažiau galios. Tai tiek.

_________________
Opel Omega 2.5 DTI | 6cyl TURBO | 150 Hp 300 Nm | RWD
_________________________________________
SOLD Volvo S70 2.4T | 5cyl TURBO | 193 Hp 270 Nm | AWD + CHIP
SOLD Volvo S70 TDI | 5cyl TURBO | 140 Hp 290 Nm + chip
SOLD Volvo 850 T-5 | 5cyl TURBO | 225HP 300Nm

SOLD '95 MX-3 K8 V6 24v DOHC


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 13:20 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Bir 2008, 14:31
Pranešimai: 1359
Skype: algirdzz_
Miestas: Marijampolė - Kaunas
pvz: cipas bmw automobiliui benzinui be turbo, kainuoja 140lt (made in lt) tikrai veiksmingas daigtas, jo veikimo principas yra toks, kad padidina nm ir torque ties zemom apsuko, kazkur tarpe nuo 1500 iki 3500, kodel sako daug kas kad sumazeje kuro sanaudos, tiesa jos sumazeje, nes mieste varikliui lengviau sukt ratus su daugiau nm ir didesne trauka, o apie ag tai nieko negaliu pasakyt bet nemanau kad padideja, cia gal ir ne veikimo principa paaiskinau :D bet daigtas tikrai veikentis, patikrinta ant dyno ne vienas auto pries sumontavima ir po. Ir nekainuoja keliu simu doleriu. bet cia truputis i sona, ne apie klze. ;)

_________________
1.8 dohc 16v GRSi
JUODUT JUODUTELIS


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 13:35 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Lie 2007, 08:56
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Cia gresia ilga ir bevaise diskusija...
Algirdzz, kas ten gaunama uz 140lt, varza prie matuokles?

_________________
Silver A4, 1,9tdi '97
Red MX-3, 1.6 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 16:24 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 16 Lap 2008, 21:56
Pranešimai: 808
Miestas: UK
Cipavimas uz 140 lt , dedant cipa, o ne koreguojant variklio kompa benzininiu be turbo motorui yra toks pat veiksmingas dalykas kaip paemus noskes 3310 mikroscema ir padejus ant galines automobilio palanges.
Tai manau labiau apsimoka noskes variantas :D

_________________
mx-3 v6 sold


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 29 Rgp 2009, 18:51 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Bir 2008, 14:31
Pranešimai: 1359
Skype: algirdzz_
Miestas: Marijampolė - Kaunas
andriui jau paaiskinau, pasiteirauk ;) , jei sakau tai zinau...., o cia ne cipavimo kaina, o tik dalies, taip kad bendra suma kiek gaunas nezine, nes pats ten neysidesi...

_________________
1.8 dohc 16v GRSi
JUODUT JUODUTELIS


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 29 Rgp 2009, 22:41 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 16 Lap 2008, 21:56
Pranešimai: 808
Miestas: UK
as pries pusmeti rasiau el. laiska i serviza ar kaip ten vadinasi kur tuo uzsiima.
Lietuvoje yra tik du- Kaune ir Vilniuje.
Vieni daro cipavima benzininui motorui kiti dyzeliui.
As ju klausiau kiek arkliu prisidetu prie V8 5.7l. benzininio atmosferiko motoro sucipavus.
Sake pakeitus stumoklius ir sucipavus kompa prisidetu max 30 arkliu . Zodziu cipuoti benzinini atmosferika neapsimoka.
Pats cipavimas nepamenu tiksliai kainos, kazkas apie 1 k lt.
Cia kai pati kompa koreguoja, o tie cipai, kurie isideda prie kompo ant atmosferiko, tai tik kad zinai kad jis ten yra ir tiek, naudos daugiau butu jai 98 benza piltum vietoj 95 :D.
Jei tavo draugelis cipavo BMW turbo dyzeli, tada tikiu jog pokytis buvo. Tada ne tik Nm keiciasi prie tam tikru apsuku, o ir a.g. prisideda normal.
As viena toki irgi pusiau pazinojau kuris cipa zadejo i benz. atmosferika deti, jis sake bus vos ne 10 s. bmw :D siuntesi sankaba is kazkur, ta sankaba dingo, nzn kaip pasibaige jam, tikiuosi tu cia ne apie ta pati kalbi :D

_________________
mx-3 v6 sold


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2009, 00:39 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Bir 2008, 14:31
Pranešimai: 1359
Skype: algirdzz_
Miestas: Marijampolė - Kaunas
neveltui aktyviausia tema: "Žaidimas - atspėk automobilį"....

baigiam OT... :evil:

_________________
1.8 dohc 16v GRSi
JUODUT JUODUTELIS


Paskutinį kartą redagavo 1 dinux. Iš viso redaguota 30 kartus.
ištrinta citata


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2009, 11:55 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Bir 2007, 07:35
Pranešimai: 1751
Skype: armandas007
Miestas: Vilnius
KLZE turbo stumoklis po detonacijos :)



čia to lenko: "I am impressed by force of detonation. Fortunately, the repair will not be as expensive as I feared, that dozens of crank Buy. Again I see light at the end of the tunnel"

_________________
°Mazda mx-3 1.8 V6 24v 98kw°-> Sold
°Mazda MX-3 KL-ZE 2.5 V6 24v 149 kW°-> Sold
°BMW 2.0 Turbo salerka I4 16v 100kW@4000 rpm & 280Nm@1750 rpm°-> Sold
°Kawasaki ZX9R (Ninija) 105kW@10500 rpm & 96Nm@9000 rpm°-> Sold
°Subaru Impreza WRX 2.0 Turbo benzinka Boxer 4 16v 160kW@5600 rpm & 292Nm@3600 rpm°-> Daily
°Seat Leon FR 1.9 Turbo salerka I4 8v 110kW@4000 rpm & 320Nm@1900 rpm°-> Daily


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2009, 12:24 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Bir 2007, 07:35
Pranešimai: 1751
Skype: armandas007
Miestas: Vilnius
Patiko vienas lenko postas :)

"Yesterday Subaru Impreza WRX 420 hp saw from KLZET be reckoned The 1-1 rolls of the detainee, I was able to see grinding 4x4 and about 3 lengths for Subaru to 1 run and then no longer leaves."

Čia pučiant 0,3 bar :)

_________________
°Mazda mx-3 1.8 V6 24v 98kw°-> Sold
°Mazda MX-3 KL-ZE 2.5 V6 24v 149 kW°-> Sold
°BMW 2.0 Turbo salerka I4 16v 100kW@4000 rpm & 280Nm@1750 rpm°-> Sold
°Kawasaki ZX9R (Ninija) 105kW@10500 rpm & 96Nm@9000 rpm°-> Sold
°Subaru Impreza WRX 2.0 Turbo benzinka Boxer 4 16v 160kW@5600 rpm & 292Nm@3600 rpm°-> Daily
°Seat Leon FR 1.9 Turbo salerka I4 8v 110kW@4000 rpm & 320Nm@1900 rpm°-> Daily


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 04 Sau 2011, 03:01 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 19 Bir 2010, 19:15
Pranešimai: 18
Skype: danasnx
o jei susimest 2 tarpines ,pasidaryt(sumustinuka)? juk is kart mazeja suspaudimo laipsnis . Manau ,kad beda ne tame Koks tas suspaudimo laipsnis,o misinio riebumas ... Jei jis tik per liesas jis tau ir prie 0,3 baro detonuos ... O jei protingai sukoreguotas misinys tai manyciau ir prie 0,5 vaziuotu tam laikui neblogai :D Geriausi turbut probes 2.2 turbo varikliuka isimet ,tada nukelt fuel cuta ir turesi patvaru mx 3 su sraige .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 04 Sau 2011, 09:47 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 29 Bal 2009, 17:12
Pranešimai: 561
Miestas: Vilnius
siaip KL-ZE jau turi 10:1 suspaudima dar plius 0/3 baro ir jau 98 detonuoja ir ne riebumo cia esme ;) tiesiog reikia ant etanolio pereit ;)

p.s. tas svaistiklis man labiau ne i detonacija panasu o i per ankstyva degima prie bilekokiu apsuku ;) pasekmes nuo detonacijos labiau ant stumu jauciamos (lydosi stumas) o cia kaip smugis svaistikliui kas buna prie per ankstyvo diegimo :roll:

_________________
GT-X 1.8 Turbo The Black&White Evil


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 04 Sau 2011, 12:20 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 19 Bir 2010, 19:15
Pranešimai: 18
Skype: danasnx
kai kas manyciau jau perejas ant e85 :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: KLZE Turbo
StandartinėParašytas: 08 Vas 2011, 21:53 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 04 Rgp 2008, 20:14
Pranešimai: 720
Skype: tomasssss5
Miestas: klaipeda
taigi kl-de kai turbo pucia 0.7 bar turi 290 ag http://www.youtube.com/watch?v=sF779akszmw sakyciau linksma ...

_________________
V6


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 107 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 Kitas

Visos datos yra Array Europe/Vilnius


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007