Dabar yra 29 Kov 2024, 12:59

Visos datos yra Array Europe/Vilnius




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 69 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: V6 swap info
StandartinėParašytas: 22 Rgs 2007, 15:47 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 18:18
Pranešimai: 985
Miestas: Vilnius
Visi K serijos varikliai dalijasi vienu bloku, todėl jie iš esmės yra identiški, kas labai palengvina gyvenimą tiems, kurie nori padidinti savo mašiniuko (šiuo atveju - MX3 ;) )galią už santykinai mažą kainą, ir nenori/negali prasidėti su įvairiais Turbo setup'ais.

Nors pasaulyje šių variklių gama yra gana plati, mums Lietuvėlėje iš esmės yra prieinamos tik 3 versijos: K-08, KF-DE, ir KL-DE.

Paaiškinimai:
JDM - Japanese Domestic Market
TB - Throttle Body
IM - Intake Manifold
VAF - Variable Airflow Meter
MAF - Mass Airflow sensor
ECU - Engine Control Unit

JDM versijos nuo Europos bei JAV rinkai skirtų skiriasi didesne galia - sau japonai pasilieka tai, kas geriausia.
JDM varikliai žymimi ZE, Euro ir JAV - DE raidėmis.

K-08 - standartinis mx-3 motoras, 1.8l, 130-135hp.
KF - 323F BA ir Xedos 6, 2.0l, 145hp.
KL - MX-6, Ford Probe GT, Xedos 9, Mazda 626, Millenia; 2.5l, 164-170hp.



O dabar - plačiau apie visus.

KL-ZE - 200hp, 2.5l, JDM, suspaudimo laipsnis 10:1, galvų kodas - KL31, TB kodas - KL31, VAF - JE50, ECU - KL31, KL36.
IM - long straight neck

MX-6, MS8

KL-ZE - 200hp, 2.5l, JDM, suspaudimo laipsnis 10:1, galvų kodas - KL01, TB kodas - KL68, MAF - KL47, ECU - KL62.
IM - long curved neck,

Eunos 800

KL-DE - 164hp, 2.5l, susp. l. 9.2:1, galvu kodas - KL01, VAF - KL02, ECU - KL01 KL03 KL07 KL48 KL57 KL85 KL86 KL89 KL90
IM - short straight neck

MX-6, Probe GT, 626

KL-DE - 170hp, 2.5l, JDM, susp.l. 9.2:1, TB - KL47, MAF - KL47
IM - long cuved neck

JDM Millenia

KF-ZE - 170hp, 2.0l. JDM, susp.l. 10:1, galvu kodas - KF01, TB - KF33, MAF - B6BF, ECU - KF35.
IM - curved neck

JDM Lantis Type R

KF-ZE - 160hp, 2.0l, JDM, susp. l. 10:1, galvu kodas - KF01, VAF - JE50, ECU - KF01, KF15
IM - short straight neck.

JDM Eunos 500, Lantis (323f)

KF-ZE (DE?) - 145hp, 2.0l, Euro, susp.l 9.5:1, galvu kodas - KF01, VAF - JE50, ECU - KF15
IM - short straight neck

323F BA, Xedos 6

K8-ZE - 140hp, 2.0l, JDM, galvu kodas - K8, VAF - JE50, ECU - K8**
IM - curved neck


K8 - 130-134hp, 1.8l, Euro/JAV, susp.l. 9.2:1, galvu kodas - K8, VAF - JE50, ECU - K8**.
IM - Curved neck


Taigi, realūs swap'o variantai pas mus yra KF ir KL varikliai.
Visų variklių IM galima sukeisti vietomis, taciau, pvz, K8 IM, uzdetas ant KL-ZE, atims siek tiek HP. Swap'inant varikli, stipriai rekomenduojama pakeisti ir jam tinkanciu ECU bei VAF'u.
Beje, KL-ZE long straight neck IM neimanoma ideti i MX-3, kadangi trukdo stabdziu cilindras. Tai neaktualu britams, kadangi pas juos cilindras yra priesingoje puseje. Geriausias variantas- Millenia IM.

Swapinant KF varikli, gali buti naudojamas tiek K8, tiek KF Intake Manifold'as, nuo K8 variklio reikalingas generatorius, paskirstytojas, VAF. ECU butinai turi buti KF15.

Swapinant KL varikli, rekomenduojama naudoti KL short straight neck manifolda, butinas KL02 VAF'as bei rekomenduojamas vienas is KL ECU.

MX-3 greiciu deze GALIMA naudoti su visais varikliais, taciau REIKIA deti keiciamam varikliui tinkancia sankaba, kadangi MX'o praslys ir labai greit devesis, nes nesugebes susidoroti su isaugusiomis apkrovomis. VIENINTELIS skirtumas tarp MX-3 ir MX-6 (PROBE deze nesiskiria nuo MX-3) pavaru dezes - skirtingas 5 pavaros perdavimo skaicius, ko pasekoje - mazesnes apsukos, esant vienodam greiciui.

Ir dar - swap'as galimas tik OBD I automobiliuose (1991-1994pab, 1995pradzios)

_________________
Opel Omega 2.5 DTI | 6cyl TURBO | 150 Hp 300 Nm | RWD
_________________________________________
SOLD Volvo S70 2.4T | 5cyl TURBO | 193 Hp 270 Nm | AWD + CHIP
SOLD Volvo S70 TDI | 5cyl TURBO | 140 Hp 290 Nm + chip
SOLD Volvo 850 T-5 | 5cyl TURBO | 225HP 300Nm

SOLD '95 MX-3 K8 V6 24v DOHC


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 23 Spa 2007, 22:12 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Bir 2007, 07:35
Pranešimai: 1751
Skype: armandas007
Miestas: Vilnius

_________________
°Mazda mx-3 1.8 V6 24v 98kw°-> Sold
°Mazda MX-3 KL-ZE 2.5 V6 24v 149 kW°-> Sold
°BMW 2.0 Turbo salerka I4 16v 100kW@4000 rpm & 280Nm@1750 rpm°-> Sold
°Kawasaki ZX9R (Ninija) 105kW@10500 rpm & 96Nm@9000 rpm°-> Sold
°Subaru Impreza WRX 2.0 Turbo benzinka Boxer 4 16v 160kW@5600 rpm & 292Nm@3600 rpm°-> Daily
°Seat Leon FR 1.9 Turbo salerka I4 8v 110kW@4000 rpm & 320Nm@1900 rpm°-> Daily


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 25 Bir 2008, 09:45 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 23 Bal 2008, 13:30
Pranešimai: 3
Miestas: Vilnius
Tai kas ten nuo tos jungties pasikeicia, kad swapinti nebegalima? Juk varikliai tai vienodi, tiek 94, tiek 97 metu mx. Blyn man reikia pasidometi labiau, o swapas tipo neimanomas tik i KLZE ar ir i KFZE? Tema aktuali, nes man yra 3 iseitys, daryti kapitalini, keisti i K8 arba swapinti i KFZE arba KLZE.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 25 Bir 2008, 12:37 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 18:18
Pranešimai: 985
Miestas: Vilnius
Variklis nesikeičia, keičiasi periferija aplink jį. Variklį naujesnį galima įsidėt, jei neklystu, Silver_Boy buvo '97m K8 susigrūdęs.
O nei KFZE, nei KLDE pas mus bananų respublikoj nerasi. Vienintelė išeitis - KLDE.

_________________
Opel Omega 2.5 DTI | 6cyl TURBO | 150 Hp 300 Nm | RWD
_________________________________________
SOLD Volvo S70 2.4T | 5cyl TURBO | 193 Hp 270 Nm | AWD + CHIP
SOLD Volvo S70 TDI | 5cyl TURBO | 140 Hp 290 Nm + chip
SOLD Volvo 850 T-5 | 5cyl TURBO | 225HP 300Nm

SOLD '95 MX-3 K8 V6 24v DOHC


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 25 Bir 2008, 12:39 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 23 Bal 2008, 13:30
Pranešimai: 3
Miestas: Vilnius
Na tai suprantu, kad cia nerasiu, reikalui atejus ir is uzsienio parsitempti pabandyciau, bet ar tu tikras, kad swapas neimanomas su naujesniais auto?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 25 Bir 2008, 12:45 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 18:18
Pranešimai: 985
Miestas: Vilnius

_________________
Opel Omega 2.5 DTI | 6cyl TURBO | 150 Hp 300 Nm | RWD
_________________________________________
SOLD Volvo S70 2.4T | 5cyl TURBO | 193 Hp 270 Nm | AWD + CHIP
SOLD Volvo S70 TDI | 5cyl TURBO | 140 Hp 290 Nm + chip
SOLD Volvo 850 T-5 | 5cyl TURBO | 225HP 300Nm

SOLD '95 MX-3 K8 V6 24v DOHC


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 25 Bir 2008, 12:47 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 23 Bal 2008, 13:30
Pranešimai: 3
Miestas: Vilnius
Na del KL aisku, bet reiks paieskoti ko nors del KF. Gal galetum pasakyti, kur traukei info? Is mx-3dotcom? Tarp kitko KF gal net patrauklesnis jei JDM gauti. 170 Ag ir tikrai mazesnes kuro sanaudos... Ne taip jau ir blogai. :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 25 Bir 2008, 12:52 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 18:18
Pranešimai: 985
Miestas: Vilnius
mx-3.com, probetalk.com, uk-mx3.com

_________________
Opel Omega 2.5 DTI | 6cyl TURBO | 150 Hp 300 Nm | RWD
_________________________________________
SOLD Volvo S70 2.4T | 5cyl TURBO | 193 Hp 270 Nm | AWD + CHIP
SOLD Volvo S70 TDI | 5cyl TURBO | 140 Hp 290 Nm + chip
SOLD Volvo 850 T-5 | 5cyl TURBO | 225HP 300Nm

SOLD '95 MX-3 K8 V6 24v DOHC


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 16 Vas 2009, 02:27 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 16 Lap 2008, 21:56
Pranešimai: 808
Miestas: UK
Sweiki. Gal galit paprasciau paaiskint kas tas OBD 1 ir OBD 2? Paprasciau skant, ar tai keiciasi kebulas kur variklis dedasi, ar tai tik laidu instaliacija kitokia? :D Nes noriu suzinoti kodel negalima klde ar klze ideti i naujasnius mx3 nei 95 pradzios del to OBD nes jis is 1 keiciasi i OBD 2. Zodziu ar ten kebula pjaustyt reikia-virint :D ar ten su laidukais zaisti?Nes kazkas su ECU nesueina :D zodziu nelabai ka suprantu, gal galit kas aiskiau? :) Buciau dekingas,aciu!

_________________
mx-3 v6 sold


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 16 Vas 2009, 10:00 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 20 Rgs 2007, 20:40
Pranešimai: 4641
Skype: dinuxlt
Miestas: Kaunas
Kėbulo pjaustyti nereikia.
OBD () - yra variklio diagnostikos standartas. Nuo 1996 m. visuose Jav gamintuose modeliuose buvo dedamas OBD II, Japonijoje šis standartas pradėtas dėti nuo ~1994 m.
ECU () - yra variklio valdymo kompiuteris. Jei su anglų nebėda, tai duotoje nuorodoje viskas paaiškinta. Trumpai tariant jis valdo purkštukus, degimą, laisvas apsukas (pas mx'ą - ne), apsukų ribą ir panašiai. Jis stebi tamtikrų jutiklių reikšmes (oro srauto matuoklė, lemda zondas, temperatūros) ir pagal tai reguliuoja degimą, kuro padavimą ir panašiai.

Keičiant variklį reikia keisti ir visus laidus (pravodkę) taippat ir kompiuterį.
Dar yra varijantas dėti custom programuojamą kompiuterį, bet tai kainuoja didelius pinigus.

_________________
2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G
2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC
Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E
Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 18:21 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 16 Lap 2008, 21:56
Pranešimai: 808
Miestas: UK
ok, tas ECU tai suprantu kas yra. O OBD 2 kuo skiriasi, visvien neaisku. Kiek tai su OBD 1 sunkiau rast kas daro diagnostika,gal net neimanoma :D . Bet man tai koks skirtumas del tos diagnostikos. Gal as jos nedarysiu niekad, kur cia pointas neikertu visvien? Ar ta diagnostika atlieka pats masinos kompas? I rkam man reiketu ta pravotke daryti,manau juk dauguma laidu turetu atitikti, ar fyskes keicias,ar kas ten yra???? :roll:

_________________
mx-3 v6 sold


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 18:33 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 20 Rgs 2007, 20:40
Pranešimai: 4641
Skype: dinuxlt
Miestas: Kaunas
Nu čia aš nelabai žinau, bet google man pasakė, kad variklio darbui OBD I ar II skirtumo jokio.
O dėl pravodkės tai kiekvienam varikliui ji kažkiek skiriasi.
Na logiškai pamastom, kitas variklis kitoks ECU, automatiškai bus daugiau ar mažiau kažkokių jutiklių, automatiškai skirsis pajungimas.
Kitas skirtumas tarp I4 (inline 4 čia SOHC ir DOHC) ir V6. Pas pirmajį keturi purkštukai, pas antrajį jau šeši. Dėlto kompas valdo jau šešis purkštukus, tai papildomai jam turi būti laidai ir pats kompas turi mokėti juos valdyti.

Šiaip tuos laidus galima ir pačiam susivedžioti, bet tam reikės DAUG kantrybės ir turėti schemas arba bent jau senus laidus. Žodžiu turėti kažkokį šaltinti nuo ko viską kopijuosi.

Protingiausias sprendimas keisti variklį, laidus ir kompą.

_________________
2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G
2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC
Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E
Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 20:02 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Bir 2007, 07:35
Pranešimai: 1751
Skype: armandas007
Miestas: Vilnius
Na iš I4 neverta perdarinėt į V6 :) daug kas netiks, geriausiai iš I4 sohc keist į I4 dohc arba I4 dohc turbo :)
O iš 1.8V6 į 2.0V6, 2.5V6 klde arba 2.5V6 klze :twisted:

_________________
°Mazda mx-3 1.8 V6 24v 98kw°-> Sold
°Mazda MX-3 KL-ZE 2.5 V6 24v 149 kW°-> Sold
°BMW 2.0 Turbo salerka I4 16v 100kW@4000 rpm & 280Nm@1750 rpm°-> Sold
°Kawasaki ZX9R (Ninija) 105kW@10500 rpm & 96Nm@9000 rpm°-> Sold
°Subaru Impreza WRX 2.0 Turbo benzinka Boxer 4 16v 160kW@5600 rpm & 292Nm@3600 rpm°-> Daily
°Seat Leon FR 1.9 Turbo salerka I4 8v 110kW@4000 rpm & 320Nm@1900 rpm°-> Daily


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 22:22 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 16 Lap 2008, 21:56
Pranešimai: 808
Miestas: UK

_________________
mx-3 v6 sold


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: V6 swap info
StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 22:28 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 16 Lap 2008, 21:56
Pranešimai: 808
Miestas: UK

_________________
mx-3 v6 sold


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 69 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Europe/Vilnius


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007