Visi K serijos varikliai dalijasi vienu bloku, todėl jie iš esmės yra identiški, kas labai palengvina gyvenimą tiems, kurie nori padidinti savo mašiniuko (šiuo atveju - MX3
)galią už santykinai mažą kainą, ir nenori/negali prasidėti su įvairiais Turbo setup'ais.
Nors pasaulyje šių variklių gama yra gana plati, mums Lietuvėlėje iš esmės yra prieinamos tik 3 versijos: K-08, KF-DE, ir KL-DE.
Paaiškinimai:
JDM - Japanese Domestic Market
TB - Throttle Body
IM - Intake Manifold
VAF - Variable Airflow Meter
MAF - Mass Airflow sensor
ECU - Engine Control Unit
JDM versijos nuo Europos bei JAV rinkai skirtų skiriasi didesne galia - sau japonai pasilieka tai, kas geriausia.
JDM varikliai žymimi ZE, Euro ir JAV - DE raidėmis.
K-08 - standartinis mx-3 motoras, 1.8l, 130-135hp.
KF - 323F BA ir Xedos 6, 2.0l, 145hp.
KL - MX-6, Ford Probe GT, Xedos 9, Mazda 626, Millenia; 2.5l, 164-170hp.
O dabar - plačiau apie visus.
KL-ZE - 200hp, 2.5l, JDM, suspaudimo laipsnis 10:1, galvų kodas - KL31, TB kodas - KL31, VAF - JE50, ECU - KL31, KL36.
IM - long straight neck
MX-6, MS8
KL-ZE - 200hp, 2.5l, JDM, suspaudimo laipsnis 10:1, galvų kodas - KL01, TB kodas - KL68, MAF - KL47, ECU - KL62.
IM - long curved neck,
Eunos 800
KL-DE - 164hp, 2.5l, susp. l. 9.2:1, galvu kodas - KL01, VAF - KL02, ECU - KL01 KL03 KL07 KL48 KL57 KL85 KL86 KL89 KL90
IM - short straight neck
MX-6, Probe GT, 626
KL-DE - 170hp, 2.5l, JDM, susp.l. 9.2:1, TB - KL47, MAF - KL47
IM - long cuved neck
JDM Millenia
KF-ZE - 170hp, 2.0l. JDM, susp.l. 10:1, galvu kodas - KF01, TB - KF33, MAF - B6BF, ECU - KF35.
IM - curved neck
JDM Lantis Type R
KF-ZE - 160hp, 2.0l, JDM, susp. l. 10:1, galvu kodas - KF01, VAF - JE50, ECU - KF01, KF15
IM - short straight neck.
JDM Eunos 500, Lantis (323f)
KF-ZE (DE?) - 145hp, 2.0l, Euro, susp.l 9.5:1, galvu kodas - KF01, VAF - JE50, ECU - KF15
IM - short straight neck
323F BA, Xedos 6
K8-ZE - 140hp, 2.0l, JDM, galvu kodas - K8, VAF - JE50, ECU - K8**
IM - curved neck
K8 - 130-134hp, 1.8l, Euro/JAV, susp.l. 9.2:1, galvu kodas - K8, VAF - JE50, ECU - K8**.
IM - Curved neck
Taigi, realūs swap'o variantai pas mus yra KF ir KL varikliai.
Visų variklių IM galima sukeisti vietomis, taciau, pvz, K8 IM, uzdetas ant KL-ZE, atims siek tiek HP. Swap'inant varikli, stipriai rekomenduojama pakeisti ir jam tinkanciu ECU bei VAF'u.
Beje, KL-ZE long straight neck IM neimanoma ideti i MX-3, kadangi trukdo stabdziu cilindras. Tai neaktualu britams, kadangi pas juos cilindras yra priesingoje puseje. Geriausias variantas- Millenia IM.
Swapinant KF varikli, gali buti naudojamas tiek K8, tiek KF Intake Manifold'as, nuo K8 variklio reikalingas generatorius, paskirstytojas, VAF. ECU butinai turi buti KF15.
Swapinant KL varikli, rekomenduojama naudoti KL short straight neck manifolda, butinas KL02 VAF'as bei rekomenduojamas vienas is KL ECU.
MX-3 greiciu deze GALIMA naudoti su visais varikliais, taciau REIKIA deti keiciamam varikliui tinkancia sankaba, kadangi MX'o praslys ir labai greit devesis, nes nesugebes susidoroti su isaugusiomis apkrovomis. VIENINTELIS skirtumas tarp MX-3 ir MX-6 (PROBE deze nesiskiria nuo MX-3) pavaru dezes - skirtingas 5 pavaros perdavimo skaicius, ko pasekoje - mazesnes apsukos, esant vienodam greiciui.
Ir dar - swap'as galimas tik OBD I automobiliuose (1991-1994pab, 1995pradzios)