Keletas patarimu: Nepasitikek tekstaros katalogu, nes pas juos Mx3 uzvardinta ir viskas, kaip kurios detales neisskirtos 1.6 ar 1.8 motorui. Kazkada pas juos nusipirkau vairo traukes saviskiui 1.6, pasirodo pardave nuo 1.8 ir jos skirtingos. Daugelis kitu detaliu pas juos irgi be pavyzdzio geriau nepirkti. Sakau ne visos taip, bet dauguma detaliu. Toliau kitas patarimas, neapsimoka is 1.6 sohc daryt 1.8 V6. Del ko? del to jog dafiga reikalu, praktiskai reikes keisti visa prieki. Tvirtinimas variklio nei vienas netinka, absoliuciai skirtingos dezes, pusasiu dantuku skaicius nesutampa, amortikai netiks del svorio skirtumo. Toliau, radiatoriai nesutampa, pravodke visiskai kitokia, kompa keist reiks, vairo kolonele netinka. Galiu pasakyt turbut vienintelis dalykas ka nuo sohc galesi uzdet ant V6 tai bus stabdziu diskai ir suportai
Kitas patarimas, is 1.8 V6 menka nauda, variklis srebia kaip reikiant, trauka menka. Jeigu jau tu primygtinai nori V6 idet vietoj 1.6 sohc, geriau tada jau ieskok 2.5 KL-DE motoro is Mx6 arba 626 mazdos. Knisaties bus tiek pat, efektas kur kas geresnis. O didziausias mano patarimas butu tau, tai iekokis 323F 1.8 GT motoro (94-96kW mzd) ir swap`int ji i savo automobili, va nuo jo tai daug kas tinka, maziau knisies, efektas bus daug geresnis nei 1.8 V6. Jeigu netiki gali pasinarsyt musu klubiecio "Algirdzz" projekta.