1. Motorai tiek klde tiek klze vizualiai is virsaus vienodi (skirtis isiurbimo kolikas tik gali ju buna 3 tipai, bet dazniausiai sutinkame 2 varijantus, trecias retesnis pas tave ant avataro ). Abudu varikliai isideda i mx-3 vietoj k8 (1.8v6) idealiai. sankaba gali likti nuo 1.8 pilnai tinka, greiciu deze lieka 1.8 viskas atitinka, nors ir 2.5 varikliai buvo su automatinem greiciu dezem, jie puikiausiai sulimpa su musu mx dezem.
2. klze vaziuoja su 1.8 kompu i kuri reikia ilituoti chipa/mikroschema, tai gali padaryti musu klubo buves narys Gintaris, as sekmingai vazineju su jo darytu kompu. isidejus klde varikli reikia klde kompo ir klde oro srauto matuokles ( taip butu geriausiai ir patartina perkant varikli kad osm ir kompas butu nuo to pacio komplekto jei yra galimybe, jei nera eina priderint ir nuo kitu svarbu kodas kl01 (klde)
3.Klze kompu buna pirkti ir ebay, bet kaip jau minejau yra galimybes 1.8 kompa perdaryti i klze
4.klze ir klde dalys yra tos pacios is isores (itempejas, guoliukai, dirzeliai, filtrai) apranga klde/ze variklio tinka nuo 1.8 labai daug kas, generatorius, starteris, ismetimo kolikas ir panasiai lieka nuo 1.8 ) As padariau atradima toki, kad ant mano klze variklio ejo 12 kompensatoriu vieno dydzio ir 12 kompensatoriu kito dydzio, vieni mazesni, kiti didesni. Ant klde visi kompensatoriai vienodo dydzio ir kaina i pigiaja puse, klze didesni kompensatoriai kainavo zveriskai daug (220lt/vnt). ir juos gauti sunkiau. O seip detaliu ir tam ir tam motorui yra kiek reikia, problemu nera.
5.Eksplotacija mano manymu visiskai vienoda yra, mano atvejas buvo toks, kad prasukus indeklus buvo daromas kapitalinis variklio remontas kuris atsistojo labai labai brangiai ir po to remonto man vel pradejo kalenti apacia, del ko tai ivyko yra keli varijantai, bet cia jau sudmeistrio aplaidumas ir kompetencijos stoka renkant varikli, buvo nepakeista ar tepalo pompa, ar svaistiklis neapziuretas gal linkes buvo kiek, gal mano klaida uzkaitinau tepala draguodamas, negavo tepimo ir vel ta pati istorija su indeklais, zodziu, to pasekoje, dar karta remontuoti sito variklio tikrai nebesiryzau, tikrai paprasciau buvo ciupti klde, det i vieta ir vel vaziuoti, smagiai vaziuoja, bet klze vaziavo dar smagiau. Is mano uzlinkusio variklio yra gera daiktas likes tai klze galvos abidvi perrinktos, tai jas desiu ant klde variklio ir bus beveik beveik viens prie vieno klze ( tik jei gerai atsimenu skirtumas dar vienas klde nuo ze tai stumokliai, pas ze jie kitokie siek tiek, cia gal Audrius dar pakomentuoti gales )
Saunuolis, kad domiesi, labai teisingi klausimai, norint rinktis info kaip jau suprantu busimam tavo projektukui