Minivenų neteko vairuoti, šitas pirmas blynas.
Dažnokai teko sėdėti gale. Tai vietos prasme man viskas patiko, tik medžiaga tokia labai jau sintetinė ir garso įzoliacija kaip pridera Mazdai ne kažką (ypač sėdint pačiose galinėse vietose).
Pagal nutilėjimą penkios sėdimos vietos su normalia bagažine, arba atsilenkia dar dvi sėdynės pačiam gale, bet tada jau daiktams VISIŠKAI nėra vietos. Telpa zapaskė, koks miegmaišis, dar koks nedidukas maišiukas. Jaučiu vienintelis variantas dėtis bagažinę ant stogo, o smulkmę keleiviams po kojom.
Yra DVD grotuvas gale sėdintiems keleiviams (nežinau, gal ir priekyje esantis ekranas rodo tapatį vaizdą). Gamyklinė audio sistema tai man visai nepatiko, barškaliukas.
O vat vairuotojo vieta tai man patiko. Aš kaip mažas tai ten jaučiausi karalium
nors ir plastmasės/medžiagos jaučiasi kad truputi pigokos. Pavaros kažkaip kietokai jungiasi. Stabdžiai labai patiko! Didžiuliai veidrodėliai, galinė kamera tai išviso gėris, galima vos ne kaip kompiuteriniam žaidime varyti visą kelią atbulom
Variklis 2.0L benzinas 107kW (rodos) iškarto nupirkus buvo sumontuotos tiesioginės dujos. Važiavom penkiese su šiek tiek daigtų, tai traukos visai normaliai, be vargo jama 160km/h. Aišku neguldo į sėdynes, bet tikrai nereikia kankintis kaip su Audi C'eške 2.0 benzinas ir penkiais žmonėmis (nors gal ten pačio automobilio/variklio problema).
Važiuojant 160km/h nereikia sėdėti įsitempus iki belenkiek ir laikyti vairą įsikibus ir gaudyti auto galą.
Visai užskaitau šitą automobilį tuo labiau kaip kelionės kainą važiuojant dujomis tikrai džiuginą.
Jei ji būtų Honda tai visai pirkčiau
PS: antra foto, vairuotojo pusės galas tikrai deformuotas, jums nesirodo. Kieme moteriškė įvažiavo
PSS: visai užmiršau važuoklę, kuri yra visai paprastinė. Rodos tinka kaikurios dalys nuo 323F (žinoma tos naujesnės). Nėra jokių ten aštuonių šarnyrų ratui, todėl remontas pakankamai pigus. Aišku tai atsiliepia konfortui.