Vakar teko pasukioti Civic'o barankę. Taigi įspūdžiai, kas patiko, kuom skiriasi ir t.t.
Jei neklystu tai buvo Honda Civic Coupe 1998 DOHC VTEC 170hp.
Aišku salonas (juoda oda) ir salono dydis tai pliusas Civic'ui, net nėra ką galvoti. Nepatiko tik tai, kad langu valdymas yra prie rankinio.. man asmeniškai maloniau ant durelių. Sėdyne buvo nuleista iki žemiausios padėties, bet sėdėsena vistiek aukštesnė nei mx'e.
Vairas sukinėjasi truputuka lengviau, pavaros junginėjasi beprotiškai fantastiškai lengvai. Bet minusas tas, kad ratai susisuka žymiai mažesniu kampu nei mx'o.
Važiuoklė. Pastarasis buvo sužemintas ir su pakankamai žemomis padangomis.. bet važiavosi pakankamai maloniai, važiuoklės taburete tikrai nepavadinsi.
Variklis.. na persėdus nuo 66kW prie 127kW truputi jaučiasi
bet vėlgi niuansai. Galvojau paspaudus pedalą susmegsiu į sėdynę.. bet čia kažkaip truputi nuvylė, o gal aš per daug į vairą įsikibęs buvau
Antra pavara tapkę numynus dugnais ir variklio apsūkoms pasiekus ~6000rpm pasijuto spyris šiknon, ir Hondikė pradėjo važiuoti. Antra pavara >100kmh
kai pažiūrėjau į spidometrą, galvoju wtf?
Variklis sukasi iki 9000rpm, to pasekoje antra pavara galima važiuoti iki 130kmh.
Atvažiuoju į miesta ir prasideda "vargas", nes variklis žemomis apsūkomis visiškai totaliai bukas ir nevalyvas. Trečia pavara važiuojant 40kmh ir spustelėjus pedalą... niekas nevyksta
Važiuojant posūkiuose kur greitis mažesnis reikia žeminti iki antros. Kažkaip man širdis neleido apsūkas kelti iki 3500rpm.. ir čia skaitosi važavimas ramiai. O gal tiesiog reikia priprasti. Bet važinėjant mieste, dešinei rankai darbo tikrai bus daugiau.
Persėdus prie mx'o vairo iškarto pajutau SOHC'o galią prie žemų sūkių
Garso izoliacija pliusas Hondai. Nors tikėjausi, kad ji bus DAUG geresnė. Salone nepatiko variklio garsas... priminė feną