neitiketina - plotis vienodas
tai, kad islosi 18 km/h maksimalaus greicio, is taves atima 2 sedimas vietas, kurios kartais pravercia, ir bagazines turio. Vienas padorus pliusas pas tave tai stogas, kitas - rwd. Daugiau tai... you got nothing on us!
dizainas aisku neobjektyvi tema, bet mano manymu mx'as geriau atrodo.
Geriau paziurejus tai tavo didesnis max greitis ir geresnis isibegejimas tikriausiai ateina is 20 arkliu pranasumo, taigi MR2 tiesiog siaip sau turi mazesne bagazine ir 2 vietom maziau
juokauju zinoma, cia tokiu dalyku nepaminejai kaip mases paskirstymas tarp ashiu. Pas tave turetu but geresnis (tai ir kainuoja dvi sedynes). Bet kadangi mx'as turi priekinius spaudzianti varikli, tai reiketu dar paziuret kuri masina daugiau "g" isspaudzia posukyje. O tai yra smarkiai svarbu, ne vien pagreitis nulemia galutini rezultata
lyginant sias masinas realiam gyvenime dristu teigti, kad MR2 uosto egzosta, mx'as pravazhesnis, talpesnis, daliu tikrai lengviau gaut nededant is kitu masinu pasiskolintu naudotu samadielku. Be to, jo majo, ta saldziai tolygi murmianti V6 shirdele.. Readily available donoriniai varikliai, smarkiai gudri engine management sistema, tolerancija apsukoms, platus powerband'as. Tai nebutinai pranasumai pries tavo masina, tai tiesiog pranasumai.
P.S. mx'o modelio skaiciukas vienetu didesnis. Kaip sake vienas lopu lopas su EVO (sedintis keleivio sedynej ir geriantis vidury dienos) - "tai ka cia tipo pas tave 3 litrai"
zodziu didesnis skaiciukas geriau