Dabar yra 29 Kov 2024, 16:44

Visos datos yra Array Europe/Vilnius




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 22:17 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Rgs 2008, 14:19
Pranešimai: 268
Skype: justinas_baltrusaitis
Miestas: Vilnius
Kokia nuomone apie shitus auto?...:)

_________________
Mazda mx3 2.5l kl-de -> SOLD
vw passat 2010 cc tsi 118kW + 1 asilas -> DAILY
-------------------------------------
http://www.Cryptovibes.com - Your source of cryptocurrency


Į viršų
StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 22:22 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 20 Rgs 2007, 20:40
Pranešimai: 4641
Skype: dinuxlt
Miestas: Kaunas
BMV galu varomas
Bet aš rinkčiausi mx'ą, kažkaip man jis mielesnis (kaip mažo ūgio žmogui).
O šiaip man tas V6 tai nelabai vykęs (mano asmeninė nuomonė), jau geriau B6T.. bet betkokiu atvėju tai labai skirtingi automobiliai.

_________________
2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G
2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC
Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E
Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė


Į viršų
StandartinėParašytas: 08 Spa 2008, 06:12 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Bir 2007, 07:35
Pranešimai: 1751
Skype: armandas007
Miestas: Vilnius
Teko keleta kartų draginti, tai jau nuo pirmo bėgio pradėjau durti, o įjungus trečią bėgį, jau galėjau mojuot: ate ate :lol:

_________________
°Mazda mx-3 1.8 V6 24v 98kw°-> Sold
°Mazda MX-3 KL-ZE 2.5 V6 24v 149 kW°-> Sold
°BMW 2.0 Turbo salerka I4 16v 100kW@4000 rpm & 280Nm@1750 rpm°-> Sold
°Kawasaki ZX9R (Ninija) 105kW@10500 rpm & 96Nm@9000 rpm°-> Sold
°Subaru Impreza WRX 2.0 Turbo benzinka Boxer 4 16v 160kW@5600 rpm & 292Nm@3600 rpm°-> Daily
°Seat Leon FR 1.9 Turbo salerka I4 8v 110kW@4000 rpm & 320Nm@1900 rpm°-> Daily


Į viršų
StandartinėParašytas: 08 Spa 2008, 21:12 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2007, 21:24
Pranešimai: 1548
Skype: spiritass
Miestas: Kaunas
na kai tokios panashios pikines galios masinu tai jau reikia ziuret i mase ir sukimo momento kreive, nieko nepasakysi is to 3 kw skirtumo. Gal pas mx'a visa torque kreive auksciau sedi nei pas ta bmw ir tik vienoj vietoj bumeris issirauna i virsu. kas per variklis pas ji? L4 ar L6? Beje kai isedau nuo 4 kaushu motinos jettos i savo vel (po labai ilgo laiko) ir papumpavau savo masinyte 40-100-40-100-40-100-40-100... tai supratau kur yra stiprioji puse to variklio, kuri dinux taip peikia cia :) 1. labai labai lengvai susirenka 100 km/h, gal ner ispudingai trumpas laikas isibeejimo, bet visiskai nesijaucia, kad tai masinai reiketu kazkokiu pastangu 2. nu TAIP tolygiai sukasi, viduj sedint atrodo, kad nesikeicia trauka niekad, tiesiog uzmini ir greiteji greiteji greiteji greiteji :) taip maloniai... jausmas kaip issitepus visa kuna aliejum ciuozti nuogam per zydincia nuostabiu geliu pieva :D :D arba kilti su lektuvu, tik bega bega bega bega ir jau ore :) nera pojucio kad zhudai ta mashina, jai malonu suktis :)

_________________
1992 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: 08 Spa 2008, 21:55 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Lie 2007, 08:56
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Mane tai visad stebina tavo palyginimai :D
Pirma tai KW skirtumas į ratus yra kur kas didesnis nei ant popieriaus. BMW visgi galu varoma ar ne? :)
Antra - traukos nejautimas yra dėl absoliutaus NM nebuvimo pas japonus. Dyzelių target auditorija tai įvardintų kaip dyyydelį trūkumą - paprastai norisi to guldymo į sėdynę :)
O šiaip mieste važinėti man buvo maloniau su kita auto, kur NM pikas, nors ir mažesnis, bet ties 3k RPM. MX'as šioje vietoje tiesiog guldomas iki 4-5 k RPM. Su laiku atsibosta, išaugama :lol:

_________________
Silver A4, 1,9tdi '97
Red MX-3, 1.6 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: 08 Spa 2008, 23:11 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Rgs 2008, 14:19
Pranešimai: 268
Skype: justinas_baltrusaitis
Miestas: Vilnius
SPIRITAIiiii...blm zvengiau ish tavo komento... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDBet jis teisingas bet toks su DIDELE ishkalba, respect:DDDD

_________________
Mazda mx3 2.5l kl-de -> SOLD
vw passat 2010 cc tsi 118kW + 1 asilas -> DAILY
-------------------------------------
http://www.Cryptovibes.com - Your source of cryptocurrency


Į viršų
StandartinėParašytas: 09 Spa 2008, 12:00 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2007, 21:24
Pranešimai: 1548
Skype: spiritass
Miestas: Kaunas
Gerai gerai, surimtekim :) Pajuokavom ir gana :) Is niutonmetru ant alkuninio veleno ISVIS negalima nieko spresti, todel noreciau kad paaiskintum kodel galu varomos masinos transmisijos nuostoliai mazesni. Nes visgi sitoms masinoms yra ivardinti galios skaiciukai, o ties ratais tik jie ir turi prasme, sukimo momenta i ratus gali pamirst jei kalbama apie masinas su skirtingom transmisijom. Pas buldozeri sukimo momentas isvis nenormalus, bet tik deka reduktoriaus = greicio nera. Dar grisiu prie motinos jettos - 1.8 L4. Sukimo momento kaip tokiam litrazui tikrai netruksta ir antru begiu is eigos zhvyriuka kasa, bet kiek teko pesht nuo sankryzos - staciai pravalas. Zymiai lengviau startuoti tuo poziuriu, kad nereik draskyt padangu ir ieskot optimaliu apsuku pajudejimui. Ir rauni is vietos zymiai staigiau negu japonas (dazniausiai civic'as :)). Bet tai kas is to! Dasuki ta masina iki 4k ir jau skaityk prashikai, nes japonas dar suks iki 6k ir nudums, kol tu pakeisi begi (paveluotai) :). Tas pats ir is eigos - tu kad ir su pusantro karto didesniu sukimo momentu, bet turi dvigubai mazesni gera intervala apsuku. Ka jau kalbet apie dyzelius. Iloshia tave i sedyne pirmu, antru begiu, treciu, bet is to tampymosi mazai naudos jei kita masina tolygiai nuzvimbia pro shali. Tai yra pagrindinis ATMOSFERINIO BENZININIO variklio pranashumas priesh visus turbininius ir ypac dyzelinius. Nereikia pradeti apie kintamos geometrijos turbinas sneketi, nes mum tai yra stebuklas kol kas. Zinoma ta problema is dalies gali buti sprendziama keiciant perdavimo santykius pavaru dezej, bet tada netenkama sukimo momento ir visi koziriai dingsta. Taigi sakyti, kad didesnis sukimo momentas yra vienareiksmiskai geriau - nelabai galima. Jeigu sukimo momentas didesnis prie tu pacius apsuku placiam intervale - tada tai matosi labai ryskiai ir is kilowatu. Pagrindine problema darant varikli yra padaryti PLOKSCIA ir AUKSTA sukimo momento kreive, padaryti smailu pika yra juoku darbai siuolaikiniu masinu gamintojams. Zinoma as cia kalbu nematydamas palyginimui to bimerio ir mixo kreiviu - galbut pas ta bimeri ties visom apsukoj kaba kreive keliais niutonmetrais auksciau nei mixo. Tiesiog apie teorija kalbu. Galiu pasakyt is asmenines patirties, kad tai yra labai panasiai valinancios masinos, karta prakishau per kapoto ilgi tik todel, kad nepataikiau antro ikisht sklandziai, bet peshimas - labai panashus. Zodziu be masiu ir sukimo momento kreiviu nelabai verta diskutuot kas ka padetu. Bet turint omeny kad V6 sukimo momentas igimtai yra tolygesnis nei L4 (pagal apsukas) tai as linkes manyt, kad kai mixas pasiekia savo sukimo momento stoga, tai turi ten bent 3000 apsuku darbui, o bumeriukas, jei in-line 4, turetu pasiekes savo stoga labai greitai issikvept ir keist begi. Is kw nepanasu kad pas ji butu labai zenkliai didesnis sukimo momentas, taigi manau mixas geriau ir tolygi trauka (o ne traukos nebuvimas :)) yra pranashuams. Zinoma tik spejimas. Ir galu gale reikia nepamirsti to pojucio, kuris panashus i slydima per pieva :)

_________________
1992 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: 09 Spa 2008, 12:42 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 18:18
Pranešimai: 985
Miestas: Vilnius
Spiritas, aš, žinoma, būsiu subjektyvus ir kalbėsiu iš savo bokšto, tačiau didelis sukimo momentas yra gėėėėris. Apie zyzelius aš nekalbu, kadangi vienintelis zyzelinis variklis, kurį galima užskaityti - VW AG grupės W12 :twisted:
Joks panašaus darbinio tūrio benzininis variklis neturi JOKIŲ pranašumų prieš turbininį. Žinoma, there's no replacement for displacement taisyklė visada galioja, bet 6l ar 8l darbinio tūrio varikliai mūsų sąlygomis yra absurdas. Žinoma, daug kas gali sakyti, kad atmosferiko arkliai "geresnės veislės", kad turbo variklius kankina lag'as. Bet tai tiesa tik iki ~3000rpm. Vėliau to lag'o visiškai nėra, į akseleratoriaus paspaudimus turbina reaguoja žaibiškai.
Dabar dėl pavyzdys dėl sukimo momento (mano variklis): nuo 1500rpm - jau turiu 240Nm, nuo 2000 iki 5250rpm - 300Nm (čia stock variklio duomenys), redline 6300rpm. Pavarų dėžės perdavimai ilgi, prie 120km/h yra apie 3000rpm.
Žinoma, trumpos distancijos drage netgi prieš MX'ą nežinia ar laimėčiau (nes sukibimo praktiškai nebūna), tačiau roll on'e joks japonas su kad ir iki 8000rpm besisukančiu varikliu net nepriartėtų.

_________________
Opel Omega 2.5 DTI | 6cyl TURBO | 150 Hp 300 Nm | RWD
_________________________________________
SOLD Volvo S70 2.4T | 5cyl TURBO | 193 Hp 270 Nm | AWD + CHIP
SOLD Volvo S70 TDI | 5cyl TURBO | 140 Hp 290 Nm + chip
SOLD Volvo 850 T-5 | 5cyl TURBO | 225HP 300Nm

SOLD '95 MX-3 K8 V6 24v DOHC


Į viršų
StandartinėParašytas: 09 Spa 2008, 13:17 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2007, 21:24
Pranešimai: 1548
Skype: spiritass
Miestas: Kaunas
Nu tai jofana, apie ka cia kalba ejo? :) apie du 1.8 variklius, atmosferinius. Negali lygint nei vienodo turio ir islaizhymo atmosferinio ir turbininio, nei juo labiau 1.8 su tavo turbo monstru :) Taip, sukimo momentas yra gerai, bet jis taip pat puikiai pasiekiamas per reduktoriu variklio kuris maloniai sukasi iki 7k rpm, kaip ir tingaus torque-monsterio :) del atmosferinio ir turbininio - kaip jau sakiau, reikia ziuret i panasius pagal galia variklius ir lygint ju kreives, negaliu garantuot, bet manau turbininio kreive bus statesne = blogesne. O ilgi begiai iskart musha per sukimo momenta ratuose, taigi lieka tas pats. As asmeniskai neturiu simpatiju sitam reikale (turbo pries NA), man idealas sportcar'o yra Porsche ir man grazu ziuret kaip jie ir atmosferikams ir turbininems is 3.6 ar 3.8 litro kibireliu ishpesha po 400 + arkliu (daug + :)). Bet realybe kad motosportui skirtas ju modelis yra atmosferinis. Apie turbo lag'a nera ko sneketi, bet turbina turi ribas pagal savo dydi ir uz savo darbinio intervalo tampa kamshchiu oro paemime. Taigi pritaikymas ribotas. O del replacement for displacement - cia as nesutinku, jau mineti Porsche 911 su 3.6 shirdim MALA I MILTUS BE SHANSU ISSIGELBETI visus amerikonu 5-8 litru kibirus/kledarus. Turiui pamaina yra technologija :) bet kuriuo atveju, manau sutiksi, fatmann, kad turet galimybe be Nm praradimo suktis iki 6000 rpm, o be galios praradimo iki 7000 rpm yra tikrai ne minusas. Apsukos tikrai nekenkia. Ir visi varikliai daromi balansuojant siuos du dalykus. O ju balansas atsispindi kaip galia. Idealiai reikia ziureti koki darba pajegi masina atlikti isibegejant iki tam tikro greicio, kuri didesni - ta isibeges greiciau, naturaliai - laimes (bent jau drag). Bet ziurint paprastai - primeti kurios galia didesne dali rpm intervalo yra auksciau, ir turi rezultata, niekam nereikia 500 Nm 150 rpm intervale ir 50 Nm likusiam, zymiai efektyviau butu 100 Nm per kelis tukstancius rpm. Nesakau kad pas kazka taip yra, tai tik teoriniai pasvarstymai :)

_________________
1992 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: 09 Spa 2008, 13:50 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 18:18
Pranešimai: 985
Miestas: Vilnius
Sutinku sutavim, vis dar pasiilgstu to silky smooth šešiukės įsisukimo iki 7000rpm, tačiau realus pasaulis yra kitoks - jame važinėji 1500-4000rpm ribose :)
Ir neturėdamas torko, vienas labai smagiai važiuoji, nes veža arkliai, o kai dar dvi šiknas įsisodini į "japonišką karstą", jau niekas nebevež :)

_________________
Opel Omega 2.5 DTI | 6cyl TURBO | 150 Hp 300 Nm | RWD
_________________________________________
SOLD Volvo S70 2.4T | 5cyl TURBO | 193 Hp 270 Nm | AWD + CHIP
SOLD Volvo S70 TDI | 5cyl TURBO | 140 Hp 290 Nm + chip
SOLD Volvo 850 T-5 | 5cyl TURBO | 225HP 300Nm

SOLD '95 MX-3 K8 V6 24v DOHC


Į viršų
StandartinėParašytas: 09 Spa 2008, 14:19 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2007, 21:24
Pranešimai: 1548
Skype: spiritass
Miestas: Kaunas
Kazkaip niekad nepagalvojau, kad sitoj skilty gali eiti kalba apie eilinius pliusus ir minusus mashinu :) na jei taip tai restepka bumeriui. Tiesa pasakius labai pradejau jais zhavetis, pradedu matyti kiaurai per ta pacuku suteikta neigiama ivaizdi. Tebunie pashlovinta nuostabi masina, tikra vairuotojo masina - BMW. O del V6, tai jis silky smooth dirba ir tose tavo nurodytose apsukose :) o del sukimo momento as ir vel pasikartosiu - nieko jis nepasako :) 3ciu begiu isuki iki 4500 rpm ir bus neblogesnis sukimo momentas ant ratu kaip pas rimta dizeliuka ties jo ribiniais 2500 :) Galia yra performanso israiska, torque turi prasme jei variklis nejuda, tada taip - didesne jega i ratus perduos tas variklis, kuris pajegia isgauti daugiau niutonmetru. Bet vos pradejus judeti (o kaip zinia variklis nedirba nejudedamas) pradeda tureti reiksme reduktorius, ratu skersmuo, nuostoliai transmisijoj, ir nebeimanoma ivertint masinos performanso vien is variklio niutonmetru. Niutonmetrai ratuose pasako daugiau, bet valinimui pasidaro svarbu kiek daznai turesi keisti pavaras, paprastam vaziavimui neturi reiksmes, gali arba isiremt i rimtaji dyzelio torque arba viska kompensuot puikiosiom benzino apsukom. Na pajudejimui zinoma geriau didelis torque (be ratu kasimo), nebent megsti padegint sankaba :)

_________________
1992 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: 09 Spa 2008, 14:29 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 20 Rgs 2007, 20:40
Pranešimai: 4641
Skype: dinuxlt
Miestas: Kaunas
Na, Spiritai, truputi paprieštarauti norėčiau.
Paimk dizelinį automobili ir benzina. Abu važiuoja penkta pavara sakykim ~80km/h. Ir abu nuspaudžia pedala.. tiek tu ta dizelį ir tematysi :)

_________________
2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G
2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC
Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E
Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė


Į viršų
StandartinėParašytas: 09 Spa 2008, 14:47 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2007, 21:24
Pranešimai: 1548
Skype: spiritass
Miestas: Kaunas
O jeigu as 80 km/h vaziuoju 4tu begiu? Jei jau snekam apie rovima tai rovima, niekas neima 5tu begiu nuo 80 ir netgi 4tu dar nereiketu. Bet sakykim as 4tu vaziuoju 80, o jis 5tu, nes 4tu jau apie 3k pas ji ir jis nebegerai jaucias. Kaip manai, kas tada bus? As uzminsiu, jis uzmins, abu varysim apylgiai, man tarkim reikes pakeisti begi i 5ta ties kokiais 140, o tam dyzeliukui ties tokiu greiciu jau visas kvapas dings ir jis vangiai vyniosis aukstyn kovodamas su oro trukumu. Bet manau suprantama kad cia lyginiam panashias galias ties ratais turincias masinas, jeigu paimsi 3ju litru kokiu ar panashiai dyzeline audine su 6iais begiais, nu tai nebus ka ir lygint. Nereikia maisyt to, kaip vazinejam taupydami kura, ir to, kaip vaziuotume kai dantys sukasti ir baigi rankom vaira perspaust, o gazo pedalas baigia per grindis islist. Dyzelis turi sukimo momenta, bet apsuku - ne. O tai tenka kompensuot perdavimo santykiais pavaru dezej ir visas variklio sukimo momentas ir mazas greitis virsta i didesni ratu greiti ir mazesni sukimo momenta (lyginant su benzu). Kitaip tam dyzeliui reiketu tiek pavaru kiek buna pas furas. Na bet jau kartojuos milijonini karta :)

_________________
1992 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: 31 Spa 2008, 09:24 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Spa 2008, 12:15
Pranešimai: 837
Miestas: siauliai
Jei apie dyzelius prakalbot,tai as pries mx'a turejau pezo 406 2,1 turbo dyzeli 85 kw turejo daugiau nei 79 kw mx,tai draugelis su savo bulka pezo dedavo i pavesi,traukia tada kai turbina isijungia momentais tokiais kokias 2-3 sekundes o paskui nieko gero spausk nespaudes aukstu apsuku nesukelsi,dabar kiek varem as ji pastoviai lenkiu su mx :albino:
O jei lyginti BMW variklius tai man geresni japonu nes jie geriau ant zemu traukia ir issuka daug ,o BMW issuka daug taip pat bet zemom apsukom taip negrobia.


Į viršų
StandartinėParašytas: 31 Spa 2008, 09:33 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2007, 21:24
Pranešimai: 1548
Skype: spiritass
Miestas: Kaunas
Pala pala tu teigi kad mx variklis zemom apsukom gerai griebia? Apibrezk zemas apsukas :) nes man atrodo tai jeigu pas ji redline 7000, o normali trauka nuo 4000 atsiranda, tai cia nelabai zemos apsukos.

_________________
1992 V6


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Europe/Vilnius


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007