Nu tai jofana, apie ka cia kalba ejo?
apie du 1.8 variklius, atmosferinius. Negali lygint nei vienodo turio ir islaizhymo atmosferinio ir turbininio, nei juo labiau 1.8 su tavo turbo monstru
Taip, sukimo momentas yra gerai, bet jis taip pat puikiai pasiekiamas per reduktoriu variklio kuris maloniai sukasi iki 7k rpm, kaip ir tingaus torque-monsterio
del atmosferinio ir turbininio - kaip jau sakiau, reikia ziuret i panasius pagal galia variklius ir lygint ju kreives, negaliu garantuot, bet manau turbininio kreive bus statesne = blogesne. O ilgi begiai iskart musha per sukimo momenta ratuose, taigi lieka tas pats. As asmeniskai neturiu simpatiju sitam reikale (turbo pries NA), man idealas sportcar'o yra Porsche ir man grazu ziuret kaip jie ir atmosferikams ir turbininems is 3.6 ar 3.8 litro kibireliu ishpesha po 400 + arkliu (daug +
). Bet realybe kad motosportui skirtas ju modelis yra atmosferinis. Apie turbo lag'a nera ko sneketi, bet turbina turi ribas pagal savo dydi ir uz savo darbinio intervalo tampa kamshchiu oro paemime. Taigi pritaikymas ribotas. O del replacement for displacement - cia as nesutinku, jau mineti Porsche 911 su 3.6 shirdim MALA I MILTUS BE SHANSU ISSIGELBETI visus amerikonu 5-8 litru kibirus/kledarus. Turiui pamaina yra technologija
bet kuriuo atveju, manau sutiksi, fatmann, kad turet galimybe be Nm praradimo suktis iki 6000 rpm, o be galios praradimo iki 7000 rpm yra tikrai ne minusas. Apsukos tikrai nekenkia. Ir visi varikliai daromi balansuojant siuos du dalykus. O ju balansas atsispindi kaip galia. Idealiai reikia ziureti koki darba pajegi masina atlikti isibegejant iki tam tikro greicio, kuri didesni - ta isibeges greiciau, naturaliai - laimes (bent jau drag). Bet ziurint paprastai - primeti kurios galia didesne dali rpm intervalo yra auksciau, ir turi rezultata, niekam nereikia 500 Nm 150 rpm intervale ir 50 Nm likusiam, zymiai efektyviau butu 100 Nm per kelis tukstancius rpm. Nesakau kad pas kazka taip yra, tai tik teoriniai pasvarstymai