Dabar yra 29 Kov 2024, 11:37

Visos datos yra Array Europe/Vilnius




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 09:24 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Lie 2007, 08:56
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas

_________________
Silver A4, 1,9tdi '97
Red MX-3, 1.6 '94


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 09:25 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 19:30
Pranešimai: 1886
Skype: marijusas
Miestas: Newry - UK

_________________
I My HONDA
Honda Civic 8gen / L4 / 16Valve / DOHC / 2.2 / i-CTDi / 103Kw / 140Ag / 340Nm (powerful and economical) on road
Toyota Celica 7gen / L4 / 16Valve / DOHC / 1.8 / VVT-i / 105Kw / 143Ag crashed
Mazda MX-3 / V6 / 24Valve / DOHC / 1.8 / 98Kw / 134Ag sold
Mazda MX-3 / V6 / 24Valve / DOHC / 1.8/ 98Kw / 134Ag crashed


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 11:14 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Bir 2007, 10:28
Pranešimai: 197
Skype: ltxvytas
Miestas: Vilnius

_________________
'10 Accord
---ex---
'06 Murano
'04 WRX
'08 Forester
'03 530D
'01 Forester
'92 Prelude
'89 Vectra
'95 155 Q4
'92 MX-3


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 11:27 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Bir 2007, 10:28
Pranešimai: 197
Skype: ltxvytas
Miestas: Vilnius
Cia tox senas, kaip gyvenimas straipnis yr. Jis siaip didesnis, bet cia yik jo iskarpa...

Aš nesu mechanikos specialistas (kaip ir daugelis tų, kurie šitą skaitys), todėl nesigilinsiu į tikslias mechanikos formuluotes, o pasistengsiu apžvelgti viską iš mėgėjo pusės.
Jei paskaitinėsite Internete publikuojamus straipsnius apie variklio galios kėlimą, rasite daug kartų akcentuojamą dalyką: variklis yra oro pompa. Kas norima tuo pasakyti? Norima pasakyti, kad svarbiausias dalykas yra kuo lengviau ir kuo daugiau paduoti i cilindrus dujų (oro ir kuro garų mišinio), ir kuo lengviau dujas (atidirbusias) iš cilindrų pašalinti. Visas variklio tiuningas visada į tai ir susiveda. Pakartojam: kuo lengviau variklis kvėpuoja – tuo didesnė jo galia.
Kokias išvadas iš to galima padaryti? Variklio turbinoje sukelti slėgį kiek galima daugiau? Ir taip, ir ne. Padidintas slėgis yra gerai, bet turekite omeny – visada ir visur svarbiau kokybė nei kiekybė. Taip ir čia. Mūsų tikslas ne sukelti slėgį į nerealias aukštumas (2-3-4 bar), bet padidinti galiguma – tai nėra visiškai tas pat. Reikia kad tas slėgis būtų efektyviai išnaudojamas.
Keli žodžiai apie automobilio variklio veikimą. Daug nesileidžiant į detales, sistema būtų tokia: oras, patekæs per oro filtrą yra sumaišomas su kuru ir keliauja į cilindrą. Čia uždegtas mišinys atlieka darbą. Atidirbusios dujos pašalinamos per išmetimo sistemą. Jei variklis turi turbiną, išmetamosios dujos dar suka turbiną, kuri savo ruožtu suspaudzia ora ateinantį iš oro filtro ir perduoda jį į variklį. Kuo labiau suspaustas oras paduodamas į variklį, tuo lengviau variklis kvepuoja – tuo didesnæ galią variklis išvysto.

_________________
'10 Accord
---ex---
'06 Murano
'04 WRX
'08 Forester
'03 530D
'01 Forester
'92 Prelude
'89 Vectra
'95 155 Q4
'92 MX-3


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 11:47 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Lie 2007, 02:52
Pranešimai: 1368
Skype: FiGhTeRsLT
Miestas: Germany


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 17:45 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 24 Lie 2007, 13:04
Pranešimai: 34
Miestas: Siauliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 17:52 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 18:18
Pranešimai: 985
Miestas: Vilnius

_________________
Opel Omega 2.5 DTI | 6cyl TURBO | 150 Hp 300 Nm | RWD
_________________________________________
SOLD Volvo S70 2.4T | 5cyl TURBO | 193 Hp 270 Nm | AWD + CHIP
SOLD Volvo S70 TDI | 5cyl TURBO | 140 Hp 290 Nm + chip
SOLD Volvo 850 T-5 | 5cyl TURBO | 225HP 300Nm

SOLD '95 MX-3 K8 V6 24v DOHC


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 18:05 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 14:48
Pranešimai: 1469
Skype: gintariz
Miestas: Vilnius

_________________
PHEV


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 20:38 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 29 Lie 2007, 19:00
Pranešimai: 11
Miestas: Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 20:45 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 14:48
Pranešimai: 1469
Skype: gintariz
Miestas: Vilnius

_________________
PHEV


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 08 Rgp 2007, 01:48 


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 08 Rgp 2007, 03:00 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Lie 2007, 02:52
Pranešimai: 1368
Skype: FiGhTeRsLT
Miestas: Germany


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 08 Rgp 2007, 03:11 


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 08 Rgp 2007, 03:12 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Lie 2007, 02:52
Pranešimai: 1368
Skype: FiGhTeRsLT
Miestas: Germany


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 08 Rgp 2007, 03:22 


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Europe/Vilnius


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007