Sušilusio variklio aušinimo skysčio darbinė temperatūra yra (jei neklystu) ~85C
Mano supratimu gali būti dvi problemos, pirma, kad neužsidaro termostatas ir variklio aušinimo skystis sukasi didžiuoju ratu, taip aušinimo skystis nepasiekia reikiamos temperatūros.
Antra, užsikimšęs pečiukas kuris neatiduoda temperatūros.
Kažkada skaičiau, kad riektu atsijungti šlangas po kapotu einančias į/iš pečiuko ir prapūsti su kompresorium. Gal ten jau užsikimšę viskas. Gal koks žiurkėnas lizdą susisukęs
Dar variantas, gal oro latakai jau užsiteršė labai ir pats oro srautas mažas praeina pro pečiuko radiatorių.
Maniškis kiek pamenu, tai niekada nepasižymėjo labai geru šildymu. Ypač kai lauke -10C ir žemiau.