Kas liečia FastLap'ą tai renginys labai greitai populiarėjantis, tai, manau, kad greitu metu ten bus privalomi homologuoti lankai (ir galbūt kitos piremonės).
Taigi paskaitinėjau truputi 2010 m. TECHNINIAI REIKALAVIMAI AUTOMOBILIAMS DALYVAUJANTIEMS B-LYGOS ŽIEDINĖSE VARŽYBOSE ir atradau tokių labai įdomių dalykų.
Visu pirma, kas liečia svorį:
Priekinis, vairuotojo ir keleivio durelių stiklai privalo išlikti originalūs, užklijuojant bespalve plėvele.
Tai kaip ir langų išmesti ir susidėti kažką lengvesnio negalima (išskyrus galinius šoninius ir galinį langą).
Durų apšyfkės yra privalomos! Gamyklinės ar savadarbės, bet jos privalomos.
Dar vienas svarbus dalykas, dėl kurio manau žiediniai Cvekai nėra išlengvinti iki negalėjimo tai:
25. Minimalus svoris: mašinos svoris be vairuotojo.
<..>
Virš 1600cm3 iki 1800cm3 - 900 kg.
Virš 1800cm3 iki 2000cm3 - 950 kg.
Virš 2000cm3 iki 2500cm3 - 1000 kg.
<..>
Taigi teoriškai išrinktas + lankai mx'as turėtu sverti ne mažiau kaip 900kg
Kas liečia variklius tai taisyklės leidžia swapinti į betkokį to pačio gamintojo variklį.. aišku Mazda kiek mano žinios siekia neturi nieko padoraus su 1.6L. Geriausias atvėjis 1.6 DOHC'as su ~100AG ir jei automobilis išlengvintas iki 900kg tai gaunasi 9kg/1AG
Jamam stokinį Saab 93 2.0t (ne Aero) ir turim 8,5kg/1AG
Tad išvada paprasta, sportinis mx'as tiesiojoj gautu nuo stock'inio sedano
EDIT: FastLap'as kaip suprantu nėra LASF renginys, todėl jam (manau) negalioja aukščiau išvardintos taisyklės.
dar EDIT:
vienas įdomus dalykas - ABS'as privalo būti pašalinamas
ir kitas - draudžiamas stabdžių skyščio aušinimas