MX-3 klubas
http://www.mx-3.lt/forumas/

pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3
http://www.mx-3.lt/forumas/viewtopic.php?f=23&t=2949
Puslapis 16

Autorius:  dinux [ 08 Rgs 2010, 20:53 ]
Pranešimo tema:  pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

Taigi šiandiena darbe kažkaip netyčia išsirutuliojo tema, o kaip žinia čia MX-3 klubas, tai kažkaip galvojau kaip galima būtų paruošti mx'ą slalomui, greituminiam slalomui, žiedui jei turėčiau tam tikrą kiekį pinigų.

Taigi pirmas iškilęs klausimas kiek smarkiai galima išlengvinti mx'a? Dokumentuose rašo, kad svoris yra 1060kg, įdomu įmanoma nuriebalinti tarkim iki 800kg?

Autorius:  algirdzz_ [ 08 Rgs 2010, 21:46 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

tikrai, ymanoma, tik reikėtų durų, kapoto, ir galinio dangčio ir bent stiklo audinio, ir stiklus šoninius ir galinį dėti neorganinius, tik problema šiokia tokia su priekiu, nes jis sunkus, bet apmėčius to ko nereik, plius lengvi ratai ir 800kg yra tikrai realus skaičius

Autorius:  Andrius GT [ 09 Rgs 2010, 12:43 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

jo kaip Algirdas minėjo reiktu gamintis iš stiklo pluošto, kapota, duris ir galinį stiklą mest lauk.
išlupti bamperiu balkius, nors jie plasmasiniai bet sveria ~5 kg kiekvienas.
tada visa salono apdaila. sėdynės, galiniai diržai.

sulengvinus tau ne prošal būtų sukietinti pakaba kaip įmanoma. susidėti kietesnes gumas į sailentblokų vietas.
tada pradžiai dujiniai amortikai trumpesnės eigos, ir spyruoklės.

1,6 klaseje reiktu musu 1,6DOHC variklio, nusmaukti jam galva padidinti suspaudimo laipsnį.
Statyti programuojamą kompą ir daryti ant e85.

Autorius:  dinux [ 09 Rgs 2010, 13:12 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

Ei kur čia nuskubėjai, apie variklį aš buvau pasiruošęs didžiule tiradą išpiškinti.. heh
Pradžiai apie lengvinimą reikia išsisvaigti, paskui judėti toliau. (tuo labiau klausimą uždaviau apie lengvinimą).

Su viskuom lyg ir sutinku, tik man keistai atrodo naujų durų darymas. Negi tiek daug sveria stock'inės plikai išrinktos durys?

Autorius:  Tomas-f [ 09 Rgs 2010, 15:48 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

Pirma siulyciau pasidomet aplamai apie reikalavimus keliamus sportiniai masinai, ir tech. reikalavimus varzybu kuriuose noresi dalyvaut.
Islengvint iki 800kg nerealu nes ir dugna galesi plastmasini susidet. Tuo labiau jei rimtai sportui ruost tai jau ir lanku reikia.
Jei megejiskam sportui tai;
isrenki maximaliai vidu, susidedi sportines sedynes,
vaziuokle pamodini (geriausiai manau coilai butu)
ir prilaikai idealu technini stovi (rimtesnes kaladeles, stabdziu skystis, vaziuokles gumos ir t.t.). Pradziai visiskai pakanka.

O kai tarpine tarp vairo ir sedynes pasimodini tada jau zinosi pats ko reikia daugiau.

Autorius:  Andrius GT [ 09 Rgs 2010, 19:16 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

iki 800 įmanoma išlengvinti.

dainiau o tu įdomumo daliai paimk duris iš to mx3 kuri ardote ir uždėk ant buitinių svarstyklių, kur loreta namie sveriasi.
pamatysi kad tikrai nemažai sveria. o apie galinį dangtį net nekalbu. jo vienam pakelti neina - tai reiškia 30+kg
kaip minėjau išmėtyti visas nereikalingas dalis.
svarbu kad masina butu be liuko. nes liuko mechanizmas sveria irgi. vientisas stogas mažiau.

Autorius:  Myxa [ 09 Rgs 2010, 19:52 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3


Autorius:  Tomas-f [ 09 Rgs 2010, 20:33 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

isivaizduokit su stiklo pluosto durimis, be lanku per greitumini slaloma, kad ir kazlu rudoje, kliudai backa ir sekmingai sedi salone ja apsizerges. Kalbekit realiai, o ne su kosmosu ;)
Pasiziurekit kur ruosiamos sportines masinos, kiek ju svoris nuo standartiniu skiriasi (pvz Neverdausko Civikas isrinktas islengvintas ir labai rimtai paruostas sveria apie 900 kg, stokinis Civikas apie 1000kg).

Autorius:  Andrius GT [ 09 Rgs 2010, 23:03 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

tomai o tu galvoji ka kalbi?
manau turputi neisivaizduoji kokios tvirtos gali buti durys is stiklo pluosto.

Autorius:  Myxa [ 09 Rgs 2010, 23:51 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

kai didelis pavirsius, jokio stiprumo nebus, jei nebus palaikanciuju elementu. deti horizontalius vamzdzius apsaugai nuo soninio smugio bus tas pats kas ir metalines duris palikt. be to kaip tu galvoji padaryti virsutine dali is stiklo pluosto? tk gal tada geriau is penoplasto isdrozti ir plona skarda apklijuot?

Autorius:  Andrius GT [ 10 Rgs 2010, 00:27 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

jeigu jau darysi duris is stiklo pluosto, langai bus ne stikliniai ir spec plastiko. ir jie jau neatsidarynes. nors kiek zinau, kai kas i civikus dedasi tik keleivio duris plastikines. o vairuotojo palieka.

jei norint palikti originalias duris, reiktu lupti apsyvus ir mest elektrinius langus. ir statyti irklus. kuriu mechanizkas daug lengvesnis. daugiau svorio sudaro galinis dangtis.

Autorius:  Tomas-f [ 10 Rgs 2010, 10:44 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

Tai dabar pats atsakyk, kodel dedasi tik KELEIVIO puses duris ;) (ir tai tik tose auto, kur sporte reikalingas tik vairuotojas)
Stiklo pluostas niekados neatstos metaliniu konstrukciju. Tuolabiau pakeistos durys gali itakoti ir kebulo standuma jei nera sumontuoti lankai.
Su plastikine masina nebent i draga vaziuoti o ne sportuoti.

Autorius:  Andrius GT [ 10 Rgs 2010, 11:30 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

manau jeigu dainius turejo omenyje fast lapa, ten lankai gali buti nehomologuoti. tad ju kaina didele nebus.

Autorius:  dinux [ 10 Rgs 2010, 14:36 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

Kas liečia FastLap'ą tai renginys labai greitai populiarėjantis, tai, manau, kad greitu metu ten bus privalomi homologuoti lankai (ir galbūt kitos piremonės).

Taigi paskaitinėjau truputi 2010 m. TECHNINIAI REIKALAVIMAI AUTOMOBILIAMS DALYVAUJANTIEMS B-LYGOS ŽIEDINĖSE VARŽYBOSE ir atradau tokių labai įdomių dalykų.

Visu pirma, kas liečia svorį:
Priekinis, vairuotojo ir keleivio durelių stiklai privalo išlikti originalūs, užklijuojant bespalve plėvele.
Tai kaip ir langų išmesti ir susidėti kažką lengvesnio negalima (išskyrus galinius šoninius ir galinį langą).
Durų apšyfkės yra privalomos! Gamyklinės ar savadarbės, bet jos privalomos.

Dar vienas svarbus dalykas, dėl kurio manau žiediniai Cvekai nėra išlengvinti iki negalėjimo tai:
25. Minimalus svoris: mašinos svoris be vairuotojo.
<..>
Virš 1600cm3 iki 1800cm3 - 900 kg.
Virš 1800cm3 iki 2000cm3 - 950 kg.
Virš 2000cm3 iki 2500cm3 - 1000 kg.
<..>

Taigi teoriškai išrinktas + lankai mx'as turėtu sverti ne mažiau kaip 900kg
Kas liečia variklius tai taisyklės leidžia swapinti į betkokį to pačio gamintojo variklį.. aišku Mazda kiek mano žinios siekia neturi nieko padoraus su 1.6L. Geriausias atvėjis 1.6 DOHC'as su ~100AG ir jei automobilis išlengvintas iki 900kg tai gaunasi 9kg/1AG
Jamam stokinį Saab 93 2.0t (ne Aero) ir turim 8,5kg/1AG

Tad išvada paprasta, sportinis mx'as tiesiojoj gautu nuo stock'inio sedano :D

EDIT: FastLap'as kaip suprantu nėra LASF renginys, todėl jam (manau) negalioja aukščiau išvardintos taisyklės.
dar EDIT:
vienas įdomus dalykas - ABS'as privalo būti pašalinamas
ir kitas - draudžiamas stabdžių skyščio aušinimas

Autorius:  x-trimas [ 10 Rgs 2010, 14:56 ]
Pranešimo tema:  Re: pa**zėjimai apie sportui ruošta mx-3

ABS'as pasalinamas del to kad kai susidedi pakaba ir darai staigu posuki tai vienas ratas daznai net pakyla i ora o tokiu atveju jei net truputeli priliesi stabdziu pedala tai ABS'as pagalvos, kad tas ratas uzsiblokavo ir neduos tau stabdyti. zodziu prarasi kontole ;)
o del to kad stokinis saab'as padarytu sportini mix'a tai papriestarausiu, nes stokinio saab'o pakaba ir svoris tikrai neleis daryti greitu posukiu ;) jug apie draga mes nesnekam ;)
arkliai cia dar ne taip daug reikia. paziurek kaip neverdauskas su savo 1.6 kiviu vaziuoja, padaro viruokius bombintus evo it t.t. ;)

Puslapis 16 Visos datos yra Array Europe/Vilnius
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/