Sveiki, nusprendžiau ir aš pagaliau aprašyti savo visą Mx-3 istorija
Viskas prasidėjo man tik išsilaikius vairuotojo pažymėjima. Nusipirkau savo pirmąjį automobilį Mazda Mx-3 (1.6l 66kw). Neslėpsiu - iš pradžių man šie automobiliai tikrai nekėlė didelės simpatijos, tačiau kuo toliau - tuo labiau man patiko
Pirmasis automobilis iškentėjo mano visus jauno vairuotojo patirties trūkumus ir ilgai mano garaže neužsilaikė, maždaug apie metus
Pardavus Mx'a išmeginau vieną kitą automobilį, tačiau giliai širdyje vistiek norėjau Mx-3.
Taigi atėjo 2014/12/31 ir atsikėles ryte nusprendžiau, kad šiandien reikia nusipirkt nauja automobilį. Jau savaitę prieš buvau nulekęs apžiurėti vieną kitą kitos merkės automobilį ( neatskleisiu kokį, nes dabar jau gėda
) ir staiga sumasčiau pasižiurėti kokius Mx'us parduoda
Taigi Jau tapatį vakarą mano garaže stovėjo mano dabartinis Mx-3 V6 1.8l.
Tikrai buvau patenkintas jo būkle - rudžių nėra, pakaba nebilda, na viskas kaip priklauso, tik padangos buvo plikut plikutėlės
Pasivažinėjus su juo kokius 3 mėnesius susidūriau su pagrindinio diržo plyšimu :/ Meginau keist ir tuomet išsiaiškinau, kad šis variklis tikrai prastai surinktas - nuiminejant pagrindinį diržą puse varžtų atsukau pirštais, o pagrindinio dirzo itempėjo varžtas variklio bloke prasuktas :/ Ilgai negalvojęs prisiminiau, kad turiu seną tėčio automobilį, kuris neužsiveda, tačiau turi 2l KF variklį po kapotu
Greit jį pasitaisiau pasikeitęs paskirstytoja ir pora davikliu ir jis užsivedė
Kompresija tobula taigi nusprendžiau isidėti jį į Mx'a
SWAP'o darbai vyko tikrai sklandžiai, viskas puikiai tiko, tik darbam norėjosi geresnių salygu, nei ant pievutės po atviru dangum
Taigi dabar mano Mx'as juda su 2l KF varikliu, "šiektiek" dūmija, tačiau visdar kruta beveik be priekaištų
Vėliau Mx-3 Klubo dėka išsiaiškinau, kad mano varikli sudaro: KF variklio blokas, K8 galvos, KL-ZE kolektorius ir 2,5 kuro purkštukai. Taip sakant visko po truputi
Idėjus šį varikliuka atlikau ir dar keletą darbu
Sudėti visi 4 nauji guoliai, pakeisti visi skysčiai variklyje, pakeistos visos tarpines ( išskyrus galvu ), įdiegta "Start Engine" sistema, pripjautos priekinės spyruoklės ( kad nebūtu džipas ), pakeisti visi stabdžių diskai ir kaladėlės, perdarytas bagažinės interjeras
sudėtas dvigubas dugnas ir vietoj zapaskes imontuotas subas, perklijuotos lubos juodai, taip pat ir nemažai kitų plasmasių aptraukta juoda medžiaga, cold air intake ( žinoma savadarbis, pasigaminau iš senos subaru gofros ir pakolkas puikiai atlieka savo funkcija
Išmėginau R17 ratus ant Mx'o, man asmeniškai nepatiko, kadangi komforto 0, tad dabar uzsidejau R15 8j ir man asmeniškai labai gražiai žiūrisi ir komfortas gryžo į Mx'a, taip pat ratam reikėjo rastfkiu, tad pasigaminau ir senu stupicu ir stabdžių diskų, kėbului pagražinti prieš keleta dienų uždėjau gražesni priekinį bamperį, tik dar truksta jam nupirkti grotas ir dabaigti iki galo. Dar nemažai smulkmenų buvo atlikta - laikui bėgant skiltį papildysiu naujienom
Taip pat su šiuo Mx'u iškovojau 1 vieta 2015 metų GM Fast Lap iki 2l klasėje
Senas 1.8 variklis visas išrinktas ir po truputi valomas, vėliau bus gaminamas kavos staliukas
Tai tiek pakolkas, jei ka pamiršau papildysiu
taip pat pridedu nuotraukas kurias turiu
Už pagalbą dėkoju visam Mx-3 klubui
1, 2, Mx3!!!