Labas labas, klubiečiai, taigi, neištvėriau... Nusprendžiau pasiimt ir aš žvėriuką. Kaip pradžiai silpnesnį, 91 metų, MX-3 injection, ekonomiškesnį, kadangi esu žalias mechanikoj ir tik šiek tiek apšilęs ant žvyro/smėlio/asfalto/sniego tai pamėginsiu pasimokyti iš savo klaidų taip sakant
.
Taigi juodas MX-3 atsisveikino su Varėnos rajonu.
Ir išlėkė į Šiaurės rytus, Zarasus. Iš tikrųjų bolidas stiprus, ir manevringas, stabilus ant kelio, bei klausantis šeimininko. Patinka jo trauka ir garsas, dirba labai gražiai ir maloniai
Šiuo metu, MX-3 yra apskritai vienintelis Zarasuose, tai net jaučiuosi šiektiek išskirtinis.
Taigi daugiau apie MX-3 kokį aš jį gavau.
Pirkau už kainą, neblogą... Sakyčiau, per brangu, bet ką padarysi... Trauka nustebino, kadangi prieš tai vairavau Dizelinį variantą (Ford mondeo). Tačiau susidūriau su šiomis problemėlėmis.
¬ Bagažinė barška....
¬ Laikrodukas iš pradžių veikė, dabar jis nebeveikia, net nežinau kodėl.
¬ Užvedus automobilį benzinu, jis rodo 2000RPM (nežinau, kur randasi apsukų reguliatorius taip sakant: D)
¬ Tuomet važiuojant benzinu, baigėsi, perjungiau į dujas, po to karto, automobilis bevažiuojant atrodo praranda trauką, tačiau po kelių sekundžių ji grįžta, ir taip kartojasi (Galbūt prisirinkę šiukšlių?) Nes ant laisvų apsukų, rodo 2k RMP ir automobilis nei gesta, nieko, čiki viskas.
¬ Aišku galinis langas labai blogai užtamsintas...
¬ Tuomet apiplyšęs salonas
¬ Kaupiasi drėgmė.. Važiuojant, įjungus pečiuką visu pajėgumu, vistiek sugeba rasoti langai (tikrai negėriau
)
Taigi, kaip ir viskas. Esu Eitvydas, man 20 metų ir tikrai nesigailiu turėdamas MX ant kiemo
Gal kokių patarimų, ar informacijos pateiksit, būtų malonu
_________________
MAZDA
MX-3 (
91 m. 1.6-i / 65KW / BLACK)
MECHANIKA:
NaujokasAčiū kurie padeda man pagalboje, tikrai nesu tas kuris nesidomi..