Taip atrodė prieš 3 metus
Bet norėjosi kažko daugiau nei 1,6 nes mašinėlė buvo baisiai nuobodi. Taip prasidėjo 1,8 projektas.
Važiavom į Vilnių motoro, visai nuogo. nėra foto katik partemto tik be galvos:
Galva valymo procese:
"Tvarkelė":
Vožtuvai prieš ir po:
Kol vyko darbai mašina toliau buvo ekspolotuojama, o "naujas" variklis po biški valėsi ir rinkosi.
Darbų sarašas:
Viskas išrinkta ir išplauta
honinguoti cilindrai
šlifuota galva
pakeistos vožtuvų gumytes
pakeisti švaistiklių įdėklai
pakeisti žiedai
pakeistos tarpinės
nauji pagr. diržas, ir gen., stiprintuvo diržai
naujas termo daviklis
blokas ir vožt. dangtelis nudažyti
nupirkta iš donoro: įpurškimo kolektorius, MAF, paskyrstytojas, kompas Bp05, pravodkė, pursktukai 254cc. (ačiū jaNkiZ)
naujas kuro filtras
naujas termostatas, mokslinikai jį buvo idėję ne ta puse
Daugmaž viską paminėjau, šitas džiaugsmas truko ilgokai, darbai neskubėjo, kelimui viskas paruošta buvo tik rugpjūčio men.
Keletas nuotraukų:
Senolis
Ir jau prikeltas 1,8:
Turbūt pastebėsit, kad dėžė nuo 1,6. Ji be problemų montuojasi ir sukasi ant 1,8 (bp05). Gaunasi toks ekonominis variantas, nereikia keisti pusašių ir kogero visų stupicų.
Pats keitimas buvo iššūkis. Neturėjom nei gervės lubose, nei kraniuko pašonei, bet buvo daug drūtų vyrų, balkis, virvė ir kalnas plytų.
Kelios akimorkos iš kelimo:
Laukia skrydžio:
Užlopytos skylės:
Linksmieji darbinikai laukia starto:
Įsidėjo greit ir lengvai, užsikūrė be problemų. Vėliau jų buvo. Dingo masė kuri ateina į MAF. Tam isšsiaiškinti prireikė daug laiko, patikrinta MAF, daug rėlių, bet dabar viskas veikia puikiai, beveik.
Dabar atrodo taip:
Esamos problemos:
Keletas kompensatorių muša, reikia keisti.
Starteris užlinko
Per test drive'ą važiavom be kapoto spynos, pasekmės turbūt aiškios
baigės laimingai. Žodžiu reik keist kapotą .
problema stabdžiuose, nuorinus visus ratus puse pedalo eigos labai lengva, stabžiai nejautrūs, kogero cilindriukas.
puvantis kėbulas
Planai:
nauji stabdžiai
važiuoklė
Turbo