Raudonasis Baronas dienas užbaigė taip
2012-12-13 15.18.22.jpg [ 132.68 KiB | Peržiūrėta 6123 kartus(ų) ]
Ilgai lauktas ir svajotas, prieš 6 metus su Mantuku apžiūrėtas, o prieš 1,5 metų gautas DOVANŲ
nuo Mantuko mažuliuko, storuliuko, išdidžiai tęsia gyvenimą vis tobulinamas, mylimas ir glostomas...
2013-06-13 14.03.53.jpg [ 193.1 KiB | Peržiūrėta 6123 kartus(ų) ]
IMG_2337kkk.jpg [ 150.41 KiB | Peržiūrėta 6123 kartus(ų) ]
Mantuko patobulinimus gal kas pamenat, gal nepamenat, tad trumpai juos aprašysiu:
• „FK racing“ spyruoklės,
• Žeminti ir kietinti amortikai,
• Parsiūsti iš JAV stabdžių diskai, raižyti, gręžioti „Kebabybis sport“,
• Įdėti stabdžių suportai nuo Xedos 9, kad juos pritaikyt, įdėti kelmai nuo Efkės 323,
• Gale tarp kelmų įvirintas strumbaras
• Sukietintos variklio pagalvės.
Senasis jo variklis tame kėbule užsilankstė (KLZE), gavęs mašiniuką, persidėjau saviškį KLZDE
. Ne paslaptis, jog labai mėgau šaudyti ugnimis ir šiaip drožti nuo ryto iki vakaro
. O kadangi Mūsų gerbiamas Prezindentas prieš 5-6 metus pats ir išėmė ir atvežė tą variklį, tai praeitą vasarą jį ir padėjo man užlankstyti.
Taigi teko sukonstruot kažką naujo!
Toliau išvardinti, jau MANO atlikti darbai, kuriais turėtų didžiuotis Mantukas
• Iš Laurio nupirktas, praardytas Gintario variklis, o tai buvęs Mantuko pirmasis , dupusinis variklis, buvo pilnai atrestauruotas,
• Pakeistas radiatorius (rastas lb lb sveikas, tačiau dėvėtas),
• Pakeista gyvas biesas chamutų, šlangelių, žarnelių ir t.t.,
• Sumontuotas kuro slėgio reguliatorius (Ačiū Audriui),
• Pakeisti visi indėklai (Ačiū Audriui), žiedai, galvų ir dangtelių tarpinės, visi rėbokšliai, guoliai, diržai, skysčiai (dbr pilami sintetiniai tepalai, kolkas niekur nevarva),
• Perrinkta vairo stiprintuvo pompa,
• Puse milimetro nušlifuotos galvos, įėjimai ir išėjimai išportinti, pritaikyti prie įsiurbimo kolektoriaus angų,
• Perdaryta-išportinta gazo sklendė, įdėta lėkštė nuo BMV (velnias žino kokio, nes nei vienas Mazda modelis neturi tokio dydžio gazo sklendžių),
• Panaikinti visi VRIS vožtuvai,
• Visas įsiurbimo kolektorius, kiek įmanoma visur yra išportintas (vietomis buvo net į lauką pragręžta, todėl virino iš naujo)
• Įdėtas naujas paskirstytojo dangtelis, žvakės, laidai,
• Visas sankabos komplektas (net neįsivaizduoju, koks- pasitikėjau draugu iš serviso, aišku kaina buvo nemaža),
• Pakeistas redukcinis vožtuvas,
• Pakeisti įsiurbimo ir išmetimo vėlenėliai.
Taigi, kaip supratot, buvo atliktas pilnas, kapitalinis remontas su maximaliais patobulinimais, kiek leido kišenė.
Kiti atlikti patobulinimai:
• Sutvarkyti farų laikikliai,
• Iš Laurio nupirkta sėdynė, sumontuoti sportiniai diržai „Schroth“,
• Sumontuotas atstoinikas (Ačiū Lauriui),
• Pagamintas naujas išmetimas nuo kelnių iki pat galo (60mm),
• Galų gale pašalinta vibracija salone- pakeisti pusašiai, tiek ilgasis, tiek trumpasis (Ačiū Kristupui ir Aurimui).
Šią žiemą sutvarkytas kėbulas:
• Ištampytas priekinis lanžeronas,
• Sutvarkyti galiniai sparnai ir abu slenksčiai,
• Ir patepliota dažais.
20140214_145933.jpg [ 175.13 KiB | Peržiūrėta 6123 kartus(ų) ]
Ateityje numatomi darbai:
• Tuoj bus uždėti ištiesinti „OZ racing“ ratai (nuvežus tiesinti meistrai žvengė, kad ratlankiai ne vieną bordiūrą matė)
• Pakeist galinius amortinkus į šiek tiek mikštesnius (jau turiu juos)- Ačiū Lauriui ir Eidvilui,
• Sumontuoti armuotas stabdžių šlangutes,
• Pagaminti Short shift,
• Šiuo metu Mx‘ėlis šąla prie serviso ir laukia programavimo,
• Svajoju apie raudoną mašinos spalvą...