Taigi, keletos žmonių prašymu nutariau aprašyti šiek tiek savo projekėlį (projektuką, arba kaip Butkai sako, pasėdėjimą garaže).
Kaip visi žino, įdėtas ir kol kas vis dar dirba KL-DE motoriukas.
Pirktas iš mx-6 93 berods metų. Prieš perkant buvo pamatuota kompresija, visi cilindrai idealiai po 13 barų rodė. Pirktas kartu su kompiuteriu, smagračiu, oro srauto matuokle, paskirstytoju, savaime suprantama su kolektoriumi.
Visi tvirtinimai, pagalvės atitiko idealiai, visi guoliai, įtempėjai, generatorius, na praktiškai viskas tinka nuo standartinio 1.8 V6.
Nors pagal idėją (ir
http://www.mx-3.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; patirtį) turėtų būti oro srauto matuoklė įdėta nuo KL-DE motoro, tačiau mum su ja buvo nesklandumų, ir šiuo metu ji yra palikta nuo 1.8.
ECU irgi turėtų būti ne stock'inis, tačiau po daugybės eksperimentų buvo paliktas taip pat nuo 1.8. (Didelis ačiū Gintariui už didelę pagalbą šioj srity (jis vis dar eksperimentuoja, bando
)
Didžiausios problemos buvo su vakumais. Labai daug laiko užtruko meistras (Alfredas, Matsuda), kol sugaudė ir sujungė visus galus.
Su 1.8 kompu ir 1.8 srauto matuokle, CO aparatas parodė, kad mišinys buvo gan stipriai per liesas, todėl buvo sumastyta dirbtinai sukelti kuro slėgį nuo 3 barų iki 4-5 barų (po kapotu įdėtas barometras, orą slėgiui sukelti tiekia Statoil kompresoriai
).
Aišku įmontuotas sportinis oro filtras, išvestas į sparną (ačiū Lauriui už pigų vamzdį
)
Šiaip
http://www.mx-3.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; kiek teko skaityt, chebra deda ir srauto matuoklę ir ECU nuo to pačio KL-DE motoro ir važiuoja be problemų, tad gali būti, kad mano mašinoj yra kažkokių problemėlių (gal koks ankstesnis šeimininkas pravodkę yra pakeitęs ar panašiai).
Į iškilusius klausimus pasistengsiu atsakyti kuo išsamiau, o nuotraukų įkelsiu vėliau šiek tiek
Ačiū sarašas
:
Gintaris, Laurys, Briedis, Alfredas, Matsuda.