na ka pries GM biski padirbejau prie auto :
pakeisti priekiniai mortikai ( KYB EXSEL G ) masina iskart tvirciau stobvvi , geriau duobes sugere , pagaliau ir nebebarska nieks
pagaliau pakeisti suportai i dvieju pot,u su jais ir stebules (323f 2.0 v6) ratu guoliai (mx-3 1.8 v6) ratu spilkes varztu (I ilgesnes del dauju varztu ratu ) pakeisti sarnyrai nes 1992 m mx,o per siauri reik mx,o nuo 1995m sarnyru prie efkes stebules ,kalades stadziu (ferado premier ) suportu gumeles visos , viskas pramankstinta sutepta vario tepalu BEDA TIK TA KAD MUSA PER VAIRA STABDANT NORS DISKAI PRIES TAI KAIP IR TIESUS BUVO GAL PASILANKSTE KUR KEITIMA NES LOGISKAI MASTANT APART DISKU NIEKS NEGALI BUTI KAD STABDANT MUSTU PER VAIRA. ?( REIKS TEKINT DISKUS )
PAKEISTI TEPALAI VEL NES KAS NUTIKO PAMATYSIT FOTO ZEMIAU ( BEJE TAI NUTIKO PAKELUI I gm)
nupirkti vel normalus tepalai ( valvolain vr1 10w60 nes dabar supilta kaskoks sudas pigiausias is degalines 10w40)
uzsakytas shift light,as
http://www.ebay.co.uk/itm/BLACK-SHIFT-L ... 19d1633766
uzsakytas kl-ze ismetimo
kolikashttp://www.ebay.co.uk/itm/Mazda- ... 589416e41c
nupirkti KONI special mortikai i gala ( turetu pagaliau buti daugiau dropo gale aisku ir stabilumo ,nes mortikai pritaikyti jau 40mm zemesnem spiruoklem ir reguliuojasi kietumas beje jie tepaliniai kaip nekeista nors tai nebudinga sport mortikam ,bet manau vardas kalba pats uz save ir manau bus GUT )