MX-3 klubas
http://www.mx-3.lt/forumas/

(Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)
http://www.mx-3.lt/forumas/viewtopic.php?f=20&t=1308
Puslapis 3839

Autorius:  Marcius [ 21 Spa 2015, 21:17 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Nu prasau :hello1: pasirodo augis gavo malku!! Sorry nezinojom anam poste vardidamas :drunken: :occasion5:
o nuo astos 1,6 tinka radiatorius?? :roll: :cyclopsani:

Autorius:  Loonix [ 21 Spa 2015, 21:25 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Smagu skaityti, atgaiva tokia pries miega :D Saunuolis seniuk, spaudziu desine :thumbup: Smagu kai ateina tas momentas, kai pajauti, kad jau kaip ir viskas gerai.. atejai, isedai, uzsikurei ir vsio, vaziuoji kur nori.. nebera to tokio nerimo kazkokio kad kazkas dar nepadaryta, kad va dar cia reiktu kebula susitvarkyt, kad va dar cia reikia kuro padavima padaryt, kad va cia kazkokia slanga leidzia, ar ten antifryzas dingsta.. Smagiausia kai pasivazineji savo malonumui, pastatei i garaza ir eini sau ramus miegot, ir zinai, kad pries kita vaziavima nereikia nieko remontuot ar perdaryt, gali vel sesti ir vel vaziuot savo malonumui.. sitas jausmas labai raminanciai veikia :) smagu, tikrai smagu, kad jau pasidarei viska ka norejai ir tai apie ka kiti dar tik svajoja ;) tik as itariu kad taip lengvai su ta pirma vieta neprasisuksi :D itariu kad Augis jau klausineja pas Audriu del kaltiniu viduriu kur ir uz kiek gauti :lol:

Autorius:  Liaudies meistras [ 22 Spa 2015, 02:05 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Senukai, patikek, ne viena karta eidamas is garazo, kuris yra salia namu ( nuomoju du, tas arti namu spec mx3, kitas mx3 detalems, kitiems seimos auto ratams ir tt ) , sau pagalvojau, tai kai gerumo, tikrai jausmas nuostabus, po pasivazinejimo po miesta grizti ir mx palieki saugiam garaze salia namu, jokiu parkiu ,kad nubres, katik perdazyta auto ir pan, suki raktelius rankoj ir per 5 minutes grizti namo, o nedideliame garaze palieki vient tik mx-3, be jokiu irankiu, padangu ir kito slamsto, toks clean style...svaru ir ramu. O palieku mx-3 taip pat clean kokio norejau. Jausmas tikrai puikus, kai pagal savo vizija igivendinau projekta, beabejo bendraminciu ivertinimas smarkiai prisideda prie to dziaugsmo, nes kas is to jei vienas pats dziaugsies? Dreams comes true, nelengvai viskas ivyko, reikejo tam nemazai laiko apskritai, laiko asmenio, yra istoriju kuriu niekas nezino, yra kur zino tik keli zmones, reikejo patirties ( mx3 game 8 metai ), kaip ne kaip finansu, zinoma be biciuliu pagalbos irgi niekaip, euforija buvo po pavasarinio, kada i scena izenge beveik 100proc mano mx-3 vizija, buvau ivertintas savo rato zmoniu auksciausiu balu, tas reikalas buvo ir bus asmeniskai mano istorijoje!
Dalykeliu ka koreguoti tai yra iki ledo, reikia tik laiko skirt, kurio labai nebeturiu siais metais. Kaip pasakyt, tokiu suduku zinai yra kaip ir kiekvienai masinai, tepaliuko kvapas salone per alsuoklio filtriukus kartais uzpucia ( jau greit tvarkysiu ), kapoto uzrakto strypukus pavirint reikia, lopsius pareguliuot reiketu, man pagrindinis reikalas, kas erzina, kad benzu smirda, tepala dapilineju nevaikiskai ir ne suda o jau trecia banke 5l liqui moly 10w60 :D cia pats kaltas, kad del laiko stokos ir plius nepasitikejimu meistru si sezona nenuvariau ,kad tvarkytu, kita jau teks nori nenori. Del galios didinimo yra tokie dalykai, Augis turi svaistiklius nuo milenijos kompresor, jau turi purkstukus nuo subaru, turi bloku, turi tarpiniu, ko gero rinks kita varikli ir gales sau leisti improvizuodamas mostelt daugiau slegio, cia vel, jau zinau is programuotojo, kad oro gali pritrukti ir reikes gaminti custom isiurbimo kolika, viskas smagu, saunu, bet as asmeniskai jau tam nebeturiu laiko, su mx apskritai retai vazineju ir kai jau randu tam laiko norisi vaziuoti, o ne tempti ji i garaza koki ar pan. Noriu kito projekto, gresia du, vienas kita vasara bus, kitas jau kaip iseis, bet sulauks savo eiles. Emixas visada bus.

Autorius:  slimas [ 22 Spa 2015, 10:19 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)


Autorius:  Alpha [ 22 Spa 2015, 22:56 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)


Autorius:  Eugenijus [ 24 Spa 2015, 14:20 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)


Autorius:  Liaudies meistras [ 26 Spa 2015, 11:16 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Senuk, as tikrai nesigiriu, o tu nemoki pripazinti fakto, lygiai vaziavom kai autostradoj as vairavau i gm ir buvau su keleiviu, paskui keleivis Tomelis vaziavo vienas griztant ir aplenke tave, as jo kelis kart klausiau, sako taip, aplenkiau, filmavau is galo irgi matyti mano mx pirmiau, taikos draguose vakar antram ar treciam vaziavime kai susitvarkiau su startu pries finisa taip pat iskisau snapa pirmas, autostradoj griztant per lietu irgi paspaudem kartu ir mano mx labiau eina i prieki, nu ar as aklas ar kas, mx vaziuoja taip pat gerai kaip tavo, dabar slegio kraniuko zaidimo reikalas ir reakcijos, apie ka mes kalbam? Man tai jau tie varijantai as pirmesnis ir tt jau nzn nebeveza, as asmeniskai sau irodziau ir pasiekiau ka norejau, jei tu nori buti greiciausias, buk, as tik pasidziaugsiu, nukelsiu kepure ir paspausiu kabli tau, turbo broli :) Kaip minejau turiu kitu tikslu ateityje, tad kisti pinigus, laika i varikli ir toliau dalyvauti draugiskoje kovoje kas greitesnis, kuriam kiek laikys na tikrai nenoriu, nes prasmes tame nematau. Mintis nebloga, kadangi mx nepardavinesiu, tai ant principo gal po kazkiek metu ir mostelsiu kita turbo swapa arba is klze paspausiu, bet cia bus tada kai, jei as to noresiu :)

Autorius:  Liaudies meistras [ 26 Spa 2015, 23:36 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Archyvui keli vaziavimai taikos draguose.

Autorius:  Martis [ 22 Lap 2015, 17:42 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Uzskaitau :hello1:

Autorius:  Liaudies meistras [ 26 Geg 2016, 01:03 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Apdulkejusi mano garazo skiltis forume, nuo lapkricio 2015 :D O jau žiū pavasaris baigias, tuoj vasara, gm ruostasi, gm prabego, o laiko kaip ner taip nera prisest prie oldskulinio reikalo savo temos. Ir dabar nebutu gal laiko, bet tikrai mielai praleisiu pusvalanduka padeliodamas mintis apie tai kas vyko, kas vyksta ir kas dar po galais gali ivykt su mano mx-3...
Tai pradekim nuo pasiruosimo grand meetui. Artejant jam, susikloste reikalai taip, kad vyriskoj kojinei ( kaip as vadinu ) neliko atliekamu $ emixo remontui pries gm. Varvejo tepalai, kaito antifryzas ( ir dabar tebekaista ) tai sitos dvi problemos buvo pagrindines. Velgi neapsieita be draugu pagalbos ir cia draugiskai isteise pagalbos letena biciulis Eugenijus Gotautas pasiulydamas finansine pagalba, tam, kad i gm skrieciau tvarkingas :) Didelis Ačiū!!!

:arrow: Sutvarkytas variklio tepalu varvejimas, buvo tikrai smarkiai. Visko jau neatsimenu kas buvo padaryta. Pakeistos dangteliu tarpines, dar prie galvos kazkur varvejo tepalas ten sutvarke, vairo stiprintuvo remontas, vandens pompa nauja ideta, praplauta ausinimo sistema, nauji skysciai.
:arrow: Pakeisti tepalai ir filtras. Liqui moly 10w60. Situos pameges esu.
:arrow: Idetas ir pajungtas oil catch canas, dekui Kristupui uz padovanota reikala ir pagalba pajungiant kartu su Augiu.
:!:Gm metu vistiek kaito antifryzas, kapoto nuemimas nepagelbejo.
:arrow: Nupirktas storesnis radiatorius
:arrow: Nupirktas kitas, naujas, isorinis kuro siurblys, nes esamasis pradejo uzti nenormaliai ir jauciasi, kad nebepaduoda kuro kiek priklauso.
Tai dabar situos pora dalyku pakeiciam ir ziurim kas vyksta, tikiuos jau bus galima vel smagiai pasivazineti karts nuo karto.
Tolimesni mx-3 planai...rimtesniu reikalu, nieko. Smulkmenos kurios nesibaigia, benzo kvapas salone, lopsiuku reguliavimas, priekinio bamperio tvirtinimo reikalai, kapoto uzraktu tvarkymas, koilu reguliavimas ir pan tokie sudukai dar vis nesuteikia uztarnauto poilsio, jauciu, nejauciu o tai niekada nesibaigs :D :reindeer:
:smt017 Nemunringas uzkrecia, duoda pamastyt, kas cia vyksta, o vyksta tas , kad reikia tobulint vairavimo skila, o jei vaziuojant astriau reiketu galvoti ir apie lankus, firewalla, apranga ir tt ir cia jau kuo giliau i miska tuo daugiau medziu ir atsiduri ties klausimu, ar tikrai as pats ir su savuoju mx-3 noriu bristi i sita reikala? Nes jeigu daryt tai reikia daryti kaip priklauso, o tam reikia ir nusiteikimo ir finansu ir nemazai treniruociu ir matyt prasme ir ateiti visame tame. Tai cia tokie pamastymai. Aisku, galima vaziuoti pilnai su betkokiu setupu, prasau, bet as megstu jei jau daryti tai kiek imanoma rimtai ir profesionaliai, jei vaziuojam ringe tai pradziai masina turetu buti daug maz arti pilnos teisybes, o po to jau treniruotes ir vizija ateiciai, planai zengt i fast lap. Na viskas ateityje, bus matyt kaip cia deliosis viskas, tiek pas mane pati ir mums patiems su gm organizavimu, nes judesim tik pirmyn, tik auksciau ir geriau!


Autorius:  Alpha [ 27 Geg 2016, 09:32 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Tik vakar norejau rasyt, kad forumiukas liudi.. :)
Labai idomus reportazai visada, jusu ekselencija. :)

Pritariu, kad kartais tenka pagalvot, ar reikia labai giliai bristi i miska, gal geriau palikti street'a be lanku ir megautis naktiniais reisais po miesta su draugais, bet cia kiekvieno asmenines ambicijos. :)

Malonu ziuret i sita projekta visada. :)

Autorius:  Liaudies meistras [ 31 Geg 2016, 10:06 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Aciu, kolega! :occasion5:

Autorius:  Liaudies meistras [ 09 Bal 2020, 13:13 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Laba diena visiems iš ateities, čia Liaudies meistras lankosi forume, savo mx temoje. Dabar yra 2020.04.09 Čia buvau labai senai, matosi data pagal paskutinį postą. Reikalai tokie, kad judesys visas persikėlė i facebook jau senai, čia jau retai kas beužsuka. Labai trumpai prieš nukopinta tekstą, kurį parašiau i fb apie mano finalinį klze turbo projektą. Po laimingų akimirkų, pradėjo kaisti variklis ir 2 metus sprendžiau problemą, sviro rankos, klimpau vis giliau, techo nepraleido, surašė visus neleistinus modus, nei išvažiuoti su juo nei susitvarkyti ir tt nusprendžiau po tiek metų atsisveikint su mx projektu, o gavosi va taip:

Sveiki, draugai, turiu laiko dabar, tai pasidalinsiu istorija apie tai, kad mx-3 daugiau nei automobilis, kas ir taip senai aišku, bet tai tik dar kart pasitvirtino. Pradėkim nuo to, kad praeitais metais, pavasarį pardaviau savo mx. Duobelėj projekto buvau kokius pora metų, su tais kaitimais, tech nepraeinamumas, o ir šeip jau padaryta buvo viskas kas norėta, tad norėjosi judėt kažkur į priekį. Kai pardaviau emixą, dvi naktis neužmigau. Visokios mintys kilo, norėjau vežt pinigus ir bandyt atsiimti atgal, buvo sunku, nes jausmas kaip dalį savęs pardavęs, 10 metų veiksmo vistik yra kažką. Nusipirkau mocą, nuo vaikystės sena svajonė, super. Kitas reikalas nei auto, kitoks laikas, kiti pojūčiai. Džiaugiuosi, bet po savaitės jaučiu, kad trūksta emixo, garaže tuščia vieta nesižiūri. Padarau aiškią išvadą, kad motociklas, negali pakeisti projektinės mašinos, tai du skirtingi dalykai. Jaučiu tokia tuštumėlę ir mastau, kad blemba reikės vistiek kažkokio auto projekto ateityje, nes pilnatvės nėra.

Ankstyvas vasaros šeštadienio rytas, katik grįžau iš renginio, laistau žolę. Žiūriu per mesengerį skambina mano geras draugas Tomas ( mokykloje buvome klasiokai )gyvenantis Suomijoje. Jis žinojo apie mano situaciją, apie pardavimą. Trumpa priešistorė ta, kad Tomas turi mx-3, jam kažkada senai pardaviau žmonai pirktą žalią mxą, kuris dar anksčiau priklausė Martynui iš Klaipėdos. Vieną kartą kai Tomas viešėjo pas mane, aš kaip tik pardavinėjau tą mx ir jis pamatęs sako perku :D Aš jam sakau nebesvaik, kam tau reikia galvos skausmo :D Ne sako, reikia, noriu ,kad tu jį dar ir padarytum greitesni ir gražesnį. Ok, judam :D Parduodu jam tą mx, pagal pageidavimus įdedam 2.5, ( Augis lyg dėjo ), sukraunam aparatūros lengvai ir nudažom juoda matine spalva. Mxas eksploatuojamas retai, tik tada kai Tomas būna Lietuvoje. Taigi grįžtam prie skabučio.

Kalbamės ir jis man sako, žinai, Mantautai, aš čia pagalvojau, tas emixas pas mane stoviniuoja, rudyt jau nori, jam reikia meilės ir dėmėsio arba jam jau paskutinis techas bus ir viskas, o aš nelabai turiu kada ką daryti, tai jeigu nori, galiu tau jį padovanot tokį koks yra, techas dviems metams, draudimas, su viskuo. Aš klausau ir pareina toks įdomus jausmų miksas, tikra draugystė, rūpestis, geraširdiškumas, tikrumas, dėsningumas. Žodžiu esmė ne mašinoj, jos būklėj ar kainoj, esmė vienas kito supratimas, rūpestis, pagalba, dalinimasis.

Nežinau kiek toli eisiu su šituo emiksu, bet jau dabar aš gavau labai daug! Esu laimingas, kad turiu tokį draugą, kuris labai reikiamu metu ištiesė pagalbos ranką. Didelė pagarba tau Tomas Tamasauskas ir dar kartą Ačiū! Tikiuosi teks kada kartu su juo pasivažinėt :) Sau pasakiau, su šiuo mx nesiruošiu niekam nieko įrodinėti, su niekuo konkuruoti, nežadu niekur skubėti, apskritai nežadu nieko. Viskas kas vyks, vyks ramiai, lėtai ir po truputį, nesiplėšant. Vizija yra, o kiek pasidarys, tiek bus gerai. Jau turėjau keleta smagių pasivažinėjimų, smagu ir už vairo ir matyti garaže. Still Mx-3...

Autorius:  Liaudies meistras [ 18 Bir 2020, 14:30 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Įsisavinti remontiniai slenksčiai, kurie šmėžavo fb pardavimuose. Mažas žingsnis link restauracijos.

Autorius:  Liaudies meistras [ 29 Lie 2020, 00:14 ]
Pranešimo tema:  Re: (Liaudies meistras) 2.5 V6 KLZE TURBO (1991)

Sveiki, salos gyventojei :D
Pasitivirtino mano spejimas del persokusio dirzo, ilgametis klp servisas, kuris priziuri emixu gyvasti nustate sita gedima, nes apsukos kilo nenormaliai, kuresi nenormaliai ir vaziavo ne taip, kaip turetu.
is sukaupto asmeninio naudotu detaliu fondo nuveziau pagr dirza ir visus guolius, vyksta keitimas.
Fiksuojam darbus:
:arrow: Pagr dirzo kompl keitimas, atstatymas i reikiama padeti.
:arrow: Galiniu stabdziu disku ir kaladeliu keitimas. Itin uzkirmyje ir surudyje ten viskas, nestabdo.
:arrow: Priekiniu spyruokliu keitimas is raudonu i raudonas zemesnes ( dar vos vos reikia zeminti prieki, galas gerai )
Laukiu test dirve, idomu kaip vaziuos. Jei viskas ok, toliau bus sekantis etapas.



Puslapis 3839 Visos datos yra Array Europe/Vilnius
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/