Na pagaliau prisiruošiau sukelti kažkiek foto ir šį bei tą aprašyti.
Ankstyva (beveik) sekmadienio ryta, pažadina mane telefono skambutis, skambina Mantis sako reikia padangos, sugadinau visai nuliova važiuodamas į Kačerginę. Aš aišku ką tik prabudęs nelabai suvokiu ką jis nori man pasakyti, vėliau sako, kad jau važiuoja ekipažas iš Vilniaus ir veža jam nauja padangą. Čia gal pats Mantis papasakos šį nuotykį.
Taigi sugadintos padangos pasėkmės neapvažiuoti garbės ratai, nesudalyvauta brief'inge.. niekas neaišku. Mantis eina aplink trasą, o jam pažystamas (?) aiškina kaip reikia važiuoti, kokios trajektorijos laikytis.
Štai atėjo laikas penktos grupės važiavimams. Toks vaizdas, kad šią grupę sudaro vien naujokai. Vizualiai žiūrint atrodo važiuoja velnioniškai lėtai. Mančio pirmieji ratai 1 min ~50sek. Man net nesigauna nufotografuoti taip "lėtai" važiuojančių mašinų
bet šiaip ne taip apsiprantu ir po keliu ratų jau pyškinu sėkmingai.
Kažkur 5-7 rate atvažiuojant į Ąžuolo posūkį mx'o galas paslysta, sucypia padangos, o aš žiūrėdamas per mažą fotiko ieškiklį galvojau, kad jau tuoj bus 3.14dėc, bet Mantis pagauną slydimą ir lekia toliau.
Po truputi laikas gerėja ir MX'as jau lekia 1min. ~40sek. grafiku.
Pirmo važiavimo metu pasireiškė bėdos su variklio temperatūra ir rato mušimu stabdant. Sustojus dalis aušinimo skysčio tiesiog per bakelio alsuoklį bėga lauk (užvirė antifrizas (kuris buvo skiestas vandeniu)). Briedis matuoja slėgį padangose. Laurynas visas susirūpines nuįminėja oro paėmimo gofrą, kažką daro.
Briedis padangose nustato 1.7bar slėgį, Laurynas surenka išardyta oro paėmimo gofrą, užpila antifrizo. Papildomas benzino bakas ir štai mx'as jau stovi eilėje ir laukia starto antram važiavimui.
Antram važiavime jau nėra bėdos su variklio kaitimu, bent rodyklė nekyla.. nors po antro važiavimo sustojus vistiek kažkiek skysčio išbėgo velniop. Mančio važiavimo laikas palengva gerėja kol pasiekia 1min. 37sek.
Likus iki sesijos galo ~10min. Mantis užsuka į "pitlin'ą" ir skundžiasi kad baiginėjasi kuras, mašina trukčioja posūkiuose... kuro daugiau neturim, tai teko sugrįžti į trasą su apytuščiu baku. Tiesa kuras dega labai greitai. Maždaug ~1L vienam trasos ratui.
Paskutiniuose ratuose dar ir priekinis bamperis atsikabino.
Tai taip sėkmingai ir užsibaigė antrasis važiavimas. Mantis visas šlapias, drebančiom rankom (tiesiogine to žodžio prasme) užsidega cigariuką. Auto sveikas. Tikslai pasiekti. Visi laimingi. Vyksta finaliniai FastLap važiavimai.
PS: kitų auto foto nekelsiu ir taip pilnas internetas nuotraukų