svetainėje yra labai daug idomios informacijos apie turbinas nuo jų sandaros ir veikimo principo iki montavimo instrukcijos.
skaitydamas straipsnius atkreipiau dėmesį į tai, ar galima ir ar verta dėti turbokompresorių į mūsų mašiniukus. be abejo viskas yra įmanoma, tačiau užsikrautume didelę naštą ant pečių.
tektų pastoviai prižiūrėti variklio alyvos lygį ir stovį, oro filtro stovį, žiemą turbina kęstų dideles apkrovas dėl to, kad užvedus variklį (bent jau V6) yra laikomos labai aukštos apsukos (per šalčius iki 2,5k rpm) ir sutirštėjusi alyva ne iš karto patenka į turbiną, todėl jai tenka veikti „sausai“, automobilio su turbokompresorium negalima būtų palikti žiemot garaže, nes turbina gali užsistovėt, todėl tektų periodiškai užvest variklį ar bent jau prasukt be kuro padavimo. instaliuojant turbiną būtina pakeisti variklio alyvą ir filtrą, pradėjus eksploataciją, alyvą su filtru tektų pakeist dar kartą po ~1000km, o jeigu atliktas variklio kapitalinis (o jį tikrai reiktų atlikti, kad naudoti kuo skystesnę alyvą be nutekėjimų) - po 150 - 200km.
paprastos vakuuminės turbinos turi didelį minusą - turbo lagą, šią problemą išsprendė sukurdami elektronikos (ECU) valdomą turbiną. ECU reguliuoja sraigtų kampą ir leidžia turbinai greičiau išsisukti esant žemiems apsisukimams, tačiau pati turbina yra maždaug dvigubai brangesnė už vakuuminę, taip pat tektų keisti ir programuoti patį ECU, tačiau taip gautųsi geresnis sukimo momentas, mažesnės kuro sąnaudos ir mažesnis CO išmetimas.
nors turbokompresorių realu sumontuoti pačiam, tektų kreiptis į profus dėl ECU, pati turbina, kompas, darbas ir su tuo susiję variklio darbai pareikalautų didžiulių išlaidų, išimtis - jeigu tiekiat turbinas, montuojat jas, programuojat ECU, darot variklio kapitalinį patys.. tuomet galbūt toks tiuningas neviršytų Jūsų emyxo kainos