Dabar yra 29 Kov 2024, 11:08

Visos datos yra Array Europe/Vilnius




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 21 Lap 2007, 04:18 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 16 Bir 2007, 14:34
Pranešimai: 963
Miestas: Vilnius
svetainėje yra labai daug idomios informacijos apie turbinas nuo jų sandaros ir veikimo principo iki montavimo instrukcijos.

skaitydamas straipsnius atkreipiau dėmesį į tai, ar galima ir ar verta dėti turbokompresorių į mūsų mašiniukus. be abejo viskas yra įmanoma, tačiau užsikrautume didelę naštą ant pečių.
tektų pastoviai prižiūrėti variklio alyvos lygį ir stovį, oro filtro stovį, žiemą turbina kęstų dideles apkrovas dėl to, kad užvedus variklį (bent jau V6) yra laikomos labai aukštos apsukos (per šalčius iki 2,5k rpm) ir sutirštėjusi alyva ne iš karto patenka į turbiną, todėl jai tenka veikti „sausai“, automobilio su turbokompresorium negalima būtų palikti žiemot garaže, nes turbina gali užsistovėt, todėl tektų periodiškai užvest variklį ar bent jau prasukt be kuro padavimo. instaliuojant turbiną būtina pakeisti variklio alyvą ir filtrą, pradėjus eksploataciją, alyvą su filtru tektų pakeist dar kartą po ~1000km, o jeigu atliktas variklio kapitalinis (o jį tikrai reiktų atlikti, kad naudoti kuo skystesnę alyvą be nutekėjimų) - po 150 - 200km.
paprastos vakuuminės turbinos turi didelį minusą - turbo lagą, šią problemą išsprendė sukurdami elektronikos (ECU) valdomą turbiną. ECU reguliuoja sraigtų kampą ir leidžia turbinai greičiau išsisukti esant žemiems apsisukimams, tačiau pati turbina yra maždaug dvigubai brangesnė už vakuuminę, taip pat tektų keisti ir programuoti patį ECU, tačiau taip gautųsi geresnis sukimo momentas, mažesnės kuro sąnaudos ir mažesnis CO išmetimas.
nors turbokompresorių realu sumontuoti pačiam, tektų kreiptis į profus dėl ECU, pati turbina, kompas, darbas ir su tuo susiję variklio darbai pareikalautų didžiulių išlaidų, išimtis - jeigu tiekiat turbinas, montuojat jas, programuojat ECU, darot variklio kapitalinį patys.. tuomet galbūt toks tiuningas neviršytų Jūsų emyxo kainos :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 13:33 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 02 Lap 2007, 22:12
Pranešimai: 32
Miestas: Klaipeda
idomia tema uzmaciau:))
siaip is savo nuomones ir patirties...
turbinos su kintamomis mentelemis (ne kiniskos) yra abibenai brangios, pirma karta istorijoje pradetos montuoti i mersus veliau isplito per visa vokiska paderme...jos montavimas butu brangus ir nelogiskas tiesiog nelogiskas.
visi pas ka sonchai galit tiesiog pamirsti apie turbina
dochai 1.6 pliusas kad montuojant yra daugiau erdves, ne visada tenka kardinaliai keisti isplanavima po kapotu, bet kaip cia kolega minejo kapitalinis varikliui butinas ir ne tik jis. 1.6 ne visos variklio dalys laikys toki spaudima, be abejo jei desites turbo noresit kuo daugiau boosto is jos taigi manau visi pradesit nuo 0.7bar o tai jau netoli 1.6 variklio ribos.
daug geriau 1.8 2.0 2.5...maziau modifikaciju variklyje tiek kad pati turbina gaunasi mazesne del vietos.
nepamirskite kad turbina ne tik dvi menteles tai dar gyvas velnias vamzdyno kuris irgi negali buti pravestas kaip pas petra kanalizacija...
esu turejes nissan sx200 1.8turbo visiems gerai zinomas dalykas...velnioniskai smarves jame bet jos eksplotacija patikekit, ziauri.
galu gale pabandykite pradeti ne nuo turbo o nuo chipo i masina...

o siam momentui lietuvoje tikru specu ant turbo tiek mazai kad vyrauja konkretus monopolis todel kainos uz darbus skaiciuosis k.

_________________
japoniskas karstas geriau nei bet koks kitas....
DABAR: mazda peskomobilis V2 mechaninis ipurskimas 0.3 AG 1988 metu visikai originali
BUVO : mazda MX - 3 95 DOCH zalia mano Debora...Tribute to you baby:)
BUS : arba mazda 6, 07 arba civic typeR, 08


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 11 Bal 2008, 13:05 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Rgp 2007, 13:31
Pranešimai: 278
Miestas: Vilnius-Šiauliai-Jonava
Kiek esu klausinėjęs apie čipą, jaučiu, kad neapsimoka... Mat ten tik kokį 10 AG maksimum pridėsi. Ir tai dar neaišku... Mat japonai, galima sakyti, maksimumą ir taip išspaudė. Beveik nėra galimybių sukelti galią (kas visai kas kita kalbant apie vokiečius, italus ir ypač dyzeliukuose). Be to, kad ir pakėlus max galią, neaišku kaip bus su galia prie kitų apsukų. Taip, kad gali tada mx "traukti" ir blogiau, nors maks gali didesnė :roll: Ir jei būtų pirmas mx, kuriam darytų čipą, tektų paklot nemažai lietuviškų :)

_________________
1.8 V6 DOHC 24 VALVE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 11 Bal 2008, 14:35 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Bir 2007, 18:18
Pranešimai: 985
Miestas: Vilnius
Čipas į mx'ą? No way :)
Čipuot atmosferikų visiškai neapsimoka. Galios prieaugis visiškai minimalus. Na, nebent išsilygint duobes map'e, tačiau už tokią sumą irgi neapsimoka.
Vat su turbo - kitas reikalas :twisted:

_________________
Opel Omega 2.5 DTI | 6cyl TURBO | 150 Hp 300 Nm | RWD
_________________________________________
SOLD Volvo S70 2.4T | 5cyl TURBO | 193 Hp 270 Nm | AWD + CHIP
SOLD Volvo S70 TDI | 5cyl TURBO | 140 Hp 290 Nm + chip
SOLD Volvo 850 T-5 | 5cyl TURBO | 225HP 300Nm

SOLD '95 MX-3 K8 V6 24v DOHC


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 19:33 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 22 Bir 2007, 16:19
Pranešimai: 38
Miestas: Vilnius
ne paprasciau statytis vietoj mx-3io 1.6 dohc varikli is mazdos 323 GTX? 1.6 dohc turbo. 110 kw (o, patikekit, isisuka sitas varikliukas tikrai greit ;) )

plius galima sita varikli nesunkiai uzboostint ir turet apie 130 kw. Gal ir daugiau. Variklis - B6T, kaip suprantu, butu drop-in'as tiesiog, gal net pravodke tiktu.

Kaip tik galiu toki pasiulyt :lol:

_________________
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 22:10 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 10 Sau 2008, 22:38
Pranešimai: 378
Skype: w1tuxx
Miestas: Klaipeda
hmz... o tas variklis normaliai isistato ar reikia daug investuot kad tilptu? :)

_________________
MX-3 94'm. 1.6 DOHC


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 13:13 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 22 Bir 2007, 16:19
Pranešimai: 38
Miestas: Vilnius
i mx-5 vietoj 1.6 dohc statysis jis jau :) turetu tiesiai patogiai ir graziai isistatyti ir i mx-3 ;)

_________________
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 19 Bal 2008, 16:59 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 10 Sau 2008, 22:38
Pranešimai: 378
Skype: w1tuxx
Miestas: Klaipeda
jei galetum nufotografuok savo varikli ir idek :)

_________________
MX-3 94'm. 1.6 DOHC


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 17:05 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 22 Bir 2007, 16:19
Pranešimai: 38
Miestas: Vilnius


darbe as dabar, tai butent to variklio nuotrauku neidesiu, taciau galit cionai paziuret, kaip jis atrodo.

Nuotraukoje ne stock turbo variantas - kitaip i isiurbimo kolika nuvesti oro vamzdziai, kita turbo. Bet bendras variklio vaizdas matosi ;)

_________________
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 18:39 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 04 Rgs 2007, 11:33
Pranešimai: 1315
Skype: Lauriu_ss
Miestas: Vilnius/Birstonas
tai tu ji parduodi ar kaip cia yra???

_________________
MX-3 1.6 DOHC TURBO 94m. American DREAM :D
burnt-out MX-3 1.6 DOHC 16v 94m. European
Ford Capri 2.0l 82m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 22 Bal 2008, 23:39 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2007, 21:24
Pranešimai: 1548
Skype: spiritass
Miestas: Kaunas
Kodel parduodi beje? Beje fatmann del duobiu lyginimo tai pas mixa tam skirta VRIS ir pagal sukimo momento kreive su ir be VRIS tai dirba visai neblogai :) gerokai paprasciau turetu but pastatyti superi o ne turbo, naudingumas ne toks didelis bet tenka atsizvelgt i vieta po kapotu. Saukstai imesk i skelbimu skyreli, gal is tikruju yra kas labai nori to variklio tik neuzsuka cia paskaityt ir nezino kad parduodi :) gal dar kur nors metos pas tave vienetinis K8-T? :D

_________________
1992 V6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Turbokompresorius
StandartinėParašytas: 23 Bal 2008, 00:03 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 04 Rgs 2007, 11:33
Pranešimai: 1315
Skype: Lauriu_ss
Miestas: Vilnius/Birstonas
jo, man butu idialus variantas maniskei 1.6.. :roll:

_________________
MX-3 1.6 DOHC TURBO 94m. American DREAM :D
burnt-out MX-3 1.6 DOHC 16v 94m. European
Ford Capri 2.0l 82m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Europe/Vilnius


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007