Dabar yra 28 Kov 2024, 22:09

Visos datos yra Array Europe/Vilnius




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Lap 2007, 00:44 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Rgs 2007, 21:40
Pranešimai: 1471
Miestas: Ryga
Gal but daug ka is to,ka perskaitysite, jus ir zinote, bet...
Negalvokite tik apie save. Butinai kas nors suzinos ka nors nauja.
(Norejosi surinkti ivairia informacija is skirtingu saltiniu.
Gal bus kazkokiu klaidu ar netikslumu, tad grieztai neteiskite).

Is anksto didelis dekui mano zmonai Egidijai uz pagalba verciant mano rasliava.

Ir taip, pradesime is PRADZIU:

Ir sukure pradzioje Dievas dangu ir zeme.
Zeme buvo visiskai tuscia, ir buvo joje labai tamsu.
Ir tare Dievas: tebunie sviesa. Ir tapo sviesu.

Toliau viska Jus zinote,
juo labiau, kad egzistuoja ir kitos (mokslines) PRADZIOS versijos.
Ir pratesime nuo to, kad
Hirosimos apylinkese 1875-uju metu rugpjucio 6 diena
neturtingo zvejo seimoje gime dvyliktas sunus, kuri pavadino Dzudziro Macuda (Jujiro Matsuda).
Ir stai jis augo, augo ir sulauke 20-mecio.
O kadangi vaikinas buvo ne is kelmo spirtas, nusprende ikurti savo versla.
Ir atidare kalve, kuria netrukus teko uzdaryti del nuostoliu. :D
Kitas bandymas reanimuoti kalve buvo 1906 metais, kai ponas Macuda gavo patenta oro padavimo siurbliams,
bet praejo pora metu ir kompanija vel uzsidare. :? :D
Bet p. Macuda pasirode atkaklus vaikinas, ir dar keleta kartu bande pradeti savo versla.
Taciau fortuna visada atsukdavo jam uzp...nugara. :bootyshake:
Ir stai 1920 m. p. Macuda rado grupe investuotoju, kuri sutiko duoti jam pinigu
bankrutavusios statybiniu medziagu is kamscio gamybos kompanijos Abemaki pirkimui Hirosimoje.
Kompanija buvo pervadinta Toyo Cork Kogyo, o po metu p. Macuda tapo jos prezidentu. :notworthy:


7 metus Toyo Cork Kogyo taip ir gamino kamstines statybines medziagas,
bet p. Macudos galvoje brendo kiti planai.
Sukaupes pakankama finansine baze kitokios veiklos vystymui,
1927 m. p. Macuda pakeicia kompanijos pavadinima i Toyo Kogyo.,Ltd.,
nutraukia statybiniu medziagu gamyba ir pradeda pramonine gamyba.
Po nedideles bandomosios motociklu partijos :!: ,
Toyo Kogyo.,Ltd. 1929 m. pradeda gaminti stakles.
Reikia pazymeti, kad vienas is siu motociklu 1930 m. vienose is lenktyniu uzeme 1-a vieta. :hello1:
Stai jis musu automobiliu proproproprosenelis (tiesa, dar ne Mazda)

To be continued......... ;)

_________________
Buvo MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
Dabar vel MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
ir amerikonas MX-3, '92, 1.6 SOHC, Blaze Red.


Paskutinį kartą redagavo 1 Rombur. Iš viso redaguota 25 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 25 Lap 2007, 20:38 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Rgs 2007, 21:40
Pranešimai: 1471
Miestas: Ryga
Kitas svarbus laiptelis kopiant i virsune buvo 1931-ieji metai.
Pagrindinis ofisas ir gamykla perkeliami i ta vieta, kurioje yra ir dabar.
Ir kompanija Toyo Kogyo.,Ltd. pradeda serijine motorines technikos gamyba! :!:
Japonijos keliuose pasirodo krovininis triciklas


Sitas grazuolis su 500 cm3 turio ir 13 AG galingumo vieno cilindro varikliu
buvo pavadintas - Mazda-Go.
Greiciausiai kazkas is vadovu domejosi senoves mitologija,
nes Ahura-Mazda - Zoroastros Gyvybes Dievo vardas.
Ahura-Mazda, Ormuzdas (reciau Ormazdas) - europieciu literaturoje naudojamas
senoves iranenu vyriausiojo dievo vardas,
verciamas pagal iranenu tradicijas kaip "Ismintingas Dievas".
Be to japoniskai Mazda tariasi labai panasiai kaip kompanijos ikurejo pavarde - Macuda.

Ant naujojo p.Macudos kudikio buvo stai toks logotipas
(labai primenantis Mitsubishi logo, nes didzioji detaliu dalis is ten ir buvo).

1934 m. liko tik uzrasas

O 1936 m. atsirado naujas logotipas


Del mazos kainos sie sunkvezimiukai buvo paklausus.
Ir jau 1932 m. prasideda ju eksportas i Kinija.
Per 25 metus kompanija paleido i pasauli 200 tukst. tokiu sunkvezimiuku.
30-uju pabaigoje buvo pagaminta keletas koncepsiniu lengvuju automobiliu,
bet i serijine gamyba jie nepateko, nes prasidejo Antrasis Pasaulinis karas :(
Karo metu dideli kieki krovininiu triciklu Mazda
buvo gaminama Japonijos armijos motorizuotiesiems sauliu daliniams.
1939 - 1945 metais kartu su daugeliu Japonijos kompaniju Toyo Kogyo gamina sautuvus Type 99


Kiekviena kompanija, gaminanti sautuvus, savaip juos zenklino.
Toyo Kogyo sautuvai turejo stai toki zenkla


to be continued... ;)

_________________
Buvo MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
Dabar vel MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
ir amerikonas MX-3, '92, 1.6 SOHC, Blaze Red.


Paskutinį kartą redagavo 2 Rombur. Iš viso redaguota 25 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 25 Lap 2007, 21:02 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Rgs 2007, 21:40
Pranešimai: 1471
Miestas: Ryga
1945 m. rugpjucio 6d. p.Dzudziro Macudai sukako 70 metu! :occasion6:
Kaip tik sia diena blogi dedes amerikenai numete ant Hirosimos pabaisa - atomine bomba. :evil: :evil: :evil:
(Nesinoretu tokios dovaneles jubiliejui :? )
Laimei nukentejo tik trecdalis Macudos gamyklos,
del to gamyba buvo pristabdyta nelabai ilgai.
Siek tiek atsigavusi po tragedijos Toyo Kogyo
vel grizta prie technikos gamybos
ir jau 1949 m. pasirodo krovininis Mazda GB
beveik 3 metru ilgio ir su 15 AG


1950 m. isleidziamas keleivinis variantas - Mazda PB
(tas pats GB tik su uzdara kabina ir sedynemis keleiviams),
naudotas daugiausiai kaip taksi.


Tais paciais metais pasirodo ir pirmoji keturrate transporto priemone
su dvieju cilindru varikliu - Mazda CA


to be continued... ;)

_________________
Buvo MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
Dabar vel MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
ir amerikonas MX-3, '92, 1.6 SOHC, Blaze Red.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 30 Lap 2007, 00:34 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Rgs 2007, 21:40
Pranešimai: 1471
Miestas: Ryga
1950 metu pabaigoje Toyo Kogyo pradejo gaminti triracius sunkvezimius Type CT.
Sis dvieju cilindru zveris turejo 1157cm3 varikli ir 32 samuraju zirgus sirdyje.
Sio sunkvezimio bazeje buvo gaminamos nedideles gaisrines masinos ir greitosios.


1951 metais p.Dzudziro Macuda perduoda savo versla vyresniajam sunui.
Kompanijos Toyo Kogyo prezidentu tampa 54-metis Tsunedzi Macuda (Tsuneji Matsuda)


1952 metu geguze, eidamas 77-uosius metus ponas Dzudziro Macuda,
zmogus, pasejes gruda, is kurio isaugo didziulis medis, dabar vadinamas Mazda Motor Corporation
iskeliauja i amzinybe,ten kur
Nei Rojum, nei Pragaru
Jau nesutrikdysi,
Ir Menulio svytejime
Ne debeselio sieloje...

(Tylos minute) :sad3:


Dzudziro neliko, bet jo verslas ir toliau dovanoja mums "geles".
1956 m. pasauli isvydo jau ne zveris, bet monstras,
su 1900cm3 ir 81AG varikliu - Mazda T2000 :shock:

Isleidziamas ir kuklesnis variantas - Mazda T1500


1958 m. - i automobiliu pasauli irieda simpatiskas mazylis.
500 kg. svorio, su dvieju cilindru, 365cm3 ir 11AG varikliu
triratukas - Mazda K360 is karto pelne didziuuuuuli vartotoju populiaruma. :)



Ir jo broliukas-darbininkas su galingesniu varikliu (566cm3, 20AG) - Mazda T600


Toyo Kogyo nepamirsta ir apie rimtesnes technikos gamyba.
Trys ratai - gerai, O keturi - dar geriau!
1958 m. balandi pradedamas gaminti Mazda Rompa (1157cm3, 32,5AG, 2 cilindrai)


1959 m. vel keiciasi logotipas

1959 m. kovas - Mazda D1100 (1157cm3, 46AG, 4 cilindrai)


Paskui ji Mazda D1500 (1500cm3, 60AG)


1960 m. vasari D1500 bazeje isleidziamas pirmasis minibusas (13 vietu)


Siek tiek veliau atsiranda toks variantas ir D1100 bazeje


Stai ir pagaliau!
Tais paciais 1960 m. atsiranda pirmasis laselis Zoom-Zoom vandenyne :lol:
Kompanija Toyo Kogyo isleidzia pirmaji lengvaji automobili :!: VALIOOOO!!! :wav:
Nedidelis dvieju duru kupe su 2-ju cilindru varikliu, 356cm3
ir 16 mazu, bet isdidziu poni arkliuku -
kuklus, nebrangus ir patogus - Mazda R360


to be continued... ;)

_________________
Buvo MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
Dabar vel MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
ir amerikonas MX-3, '92, 1.6 SOHC, Blaze Red.


Paskutinį kartą redagavo 1 Rombur. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 30 Lap 2007, 20:45 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Rgs 2007, 21:40
Pranešimai: 1471
Miestas: Ryga
Labai aciu visiems uz siltus zodzius, demesi ir kantrybe. :occasion5:

to be continued... :lol:

_________________
Buvo MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
Dabar vel MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
ir amerikonas MX-3, '92, 1.6 SOHC, Blaze Red.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 02 Gru 2007, 14:57 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Rgs 2007, 21:40
Pranešimai: 1471
Miestas: Ryga
Pries leidziantis i tolimesni Mazda Motor Corporation augimo kelia,
noretusi siek tiek daugiau supazindinti jus su modeliu Mazda R360,
kadangi butent nuo jo prasidejo Mazdos lengvuju automobiliu istorija.
Pirmasis R360 isvydo dienos sviesa 1960 m. geguzes 28 d.
Automobili puose stai tokia emblema


Automobilio ilgis - 1753 mm,svoris - 380 kg.


2-ju duru, dvivietis kupe modelis KRBB - Mazda R360





Variklis - 356cm3, 2 cilindrai, 16AG


Maksimalus greitis 84 km/h
:D
:D

Automobilyje buvo 4-iu pavaru mechanine greicio perdavimo deze,
taip pat buvo gaminami ir modeliai su 2-ju pavaru automatine pavaru deze.


Eksportiniuose modeliuose vairas buvo kaireje.


Mazda R360 gamyba nutraukta 1966 m.

to be continued... ;)

_________________
Buvo MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
Dabar vel MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
ir amerikonas MX-3, '92, 1.6 SOHC, Blaze Red.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 12 Gru 2007, 01:23 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 16 Bir 2007, 14:34
Pranešimai: 963
Miestas: Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 16 Gru 2007, 23:33 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Rgs 2007, 21:40
Pranešimai: 1471
Miestas: Ryga
Leisiu sau truputi nukrypti nuo Mazda Motor Corporaton istorijos ir pazvelgti i praeiti,
kad galetume rimciau ziureti i kita, mano manymu, svarbiausia zingsni kompanijos vystymesi.

Skotu chemikas-isradejas Dzeimsas Vatas (James Watt)

XVIII a. viduryje sukures universalia garo masina
su dvigubo veikimo sukamuoju judesiu,
taip pat sugalvojo rotorini vidaus degimo varikli.
Velesniais metais konstruktoriai ir isradejai
siule ivairias rotorinio variklio konstrukcijas.
1846 m. buvo apspresta siuolaikiniu rotoriniu varikliu
darbines degimo kameros geometrine forma
ir pirmojo variklio veikimo principas.
1924 m. vokieciu inzinierius ir isradejas Feliksas Vankelis (Felix Wankel)

pradejo kurti savo rotorini varikli, bet praktinio rezultato gauti dar nepavyko.
Daugelio metu tyrimai ir bandymai, atlikti Vankelio kartu su kompanija NSU,
sudare prielaidas pirmojo rotorinio variklio sukurimui 1957m.
1959 m. lapkriti kompanija NSU oficialiai paskelbe apie Vankelio rotorinio variklio sukurima. :hello1:

Kompanija NSU issiunte ivairioms kompanijoms apie 100 bendradarbiavimo pasiulymu.
Vienas is pirmuju atsakymu buvo is kompanijos Toyo Kogyo.
(Stai mes ir grizome) :read2:

1960 m.kompanija Toyo Kogyo aplanke vokieciu kompanijos NSU atstovas daktaras Hasas (Dr. Haas).
Jo tikslas buvo supazindinti vadovybe su rotorinio variklio projektu.
Mazda kompanijos prezidentas p.Tsunedzi Macuda, ivertines didziuli naujojo variklio potenciala, nuvyko i Vokietija
su atsakomuoju vizitu ir pasirase preliminaria bendradarbiavimo sutarti
Vankelio rotoriniu varikliu tyrimo ir gamybos srityje. :thumbleft:

1960 m. pabaigoje R360 bazeje isleidziamas pikapas Mazda B360


1961m. liepa, Japonijos vyriausybei pritarus,
pasirasoma oficiali bendradarbiavimo sutartis su kompanija NSU. :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
Tais paciais metais isleidziamas pikapas Mazda Proceed B1500 (4 cilindrai, 1484cm3, 59 AG)


1962 m. balandi - naujas sunkvezimis, dvitonis - Mazda D2000 (81AG)


1962 m. geguzes men. pasirodo Mazda Carol360 (4 cilindrai, 358cm3, 18AG)


Po triju menesiu dviduris jos variantas


Tu paciu metu rugseji vyriausiasis kompanijos inzinierius-konstruktorius
p.Kenici Jamamoto (Kenichi Yamamoto)

isvuksta i Vokietija, i kompanija NSU detaliau susipazinti su
paskutiniaisiais rotoriniu varikliu tyrimais ir breziniais. :study:

1962m. lapkriti pasirodo dar vienas Carol serijos automobilis,
4-iu duru sedanas - Mazda Carol600 (4 cilindrai, 586 cm3, 28AG)


Kaip ir daugelio to meto japonisku automobiliu
Mazda Carol dizainas buvo beveik Ford Anglia kopija. :laughing6:


1963 m. pagamintu automobiliu skaicius pasieke 1 milijona!!! :occasion5:
1963 m. kovo 9d.publikai buvo pristatytas milijoninis kompanijos automobilis -
Mazda Carol600 nudazytas aukso spalva


Tuo paciu Toyo Kogyo sukuriamas rotoriniu varikliu tyrimo skyrius-
RERD (Rotary Engine Research Division).
Jau 1963m. balandi RERD pradejo kurti pirmaji rotorini varikli serijinei gamybai.
Keturiuose skyriaus sekcijose - investiciju, medziagu tyrimo, dizaino ir testavimo-
dirbo 47 inzinieriai, vadovaujami p.Kenici Jamamoto. :notworthy:


1963 m. spali parodoje Tokyo Motor Show pasaulio publikai PIRMA KARTA
buvo pristatytas serijinis rotorinis variklis R16A (2x400cm3, 60AG),
o taip pat koncepsinis sportinis automobilis su siuo varikliu
- Mazda Cosmo Sport.
:what: :what: :what:

:what: :what: :what:
Ziurovai aiskiai pritilo, kai kompanijos prezidentas uzvaziavo ant podiumo
siuo "nezemisku" kuriniu. Cosmo Sport buvo nuostabus,
o fantastiskas proporcijas papilde neiprastai zemas ir minkstas variklio gausmas.
Islipes is automobilio, p.Tsunedzi Macuda istare fraze,
tapusia kompanijos devizu ilgiems metams -
"More like flying than driving!"

to be continued... ;)

_________________
Buvo MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
Dabar vel MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
ir amerikonas MX-3, '92, 1.6 SOHC, Blaze Red.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 00:04 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Rgs 2007, 21:40
Pranešimai: 1471
Miestas: Ryga
1964 m. sausi isleidziami dar du rimti sunkvezimiai Mazda E2000 ir E2500.



1964 m. Toyo Kogyo pradeda serijos Familia modeliu gamyba.
1964 m. vasari isleidziama Mazda Familia 800 Van (4 cilindrai, 782cm3, 42AG, 110 km/h)

spali - Mazda Familia 800 Sedan


gruodi - Mazda Familia 800 Truck

ir Mazda 800 Station Wagon, kuris pradedamas eksportuoti i Naujaja Zelandija.


1965 m. uzbaigiama nuosavo bandymu poligono
Miyoshi Proving Ground statyba.


Toyo Kogyo pasiraso techninio bendradarbiavimo sutarti
dyzeliniu varikliu srityje su Anglijos kompanija Perkins Services N.V.
1965 m. geguze pagaminamas pirmasis didelis (25 vietu) autobusas
su 2-ju litru ,81AG varikliu pavadintas Mazda Light Bus.


Spali pasirodo dar vienas Mazda Proceed modelis (1484cm3, 72AG, 120 km/h)


ir Mazda Familia 1000 Coupe (68 AG, 145 km/h)


1966 m. Toyo Kogyo isleidzia savo pirmaji minivena - Mazda Bongo (762cm3, 37AG)


1966 m. rugpjucio 20 d. pasirodo pirmoji biznio klases modeliu kregzdute.
Dedems ir tetoms su storomis piniginemis pristatoma elegantiska Mazda Luce.
Kebulo stilius buvo paimtas is italu kompanijos Bertone, kurusios originalu dizaina,
todel modelis ir gavo italiska varda (Luce italiskai reiskia zerintis, spindintis).
Patobuline dizaina pagal savo skoni ir aprupine salona solidzia apdaila,
i Mazda Luce sirdi istate naujiena - varikli SOHC
1492cm3 turio ir 78 AG galios.
Sis paukstis galejo skristi 150 km/h greiciu.



1967 m. pilnu tempu prasidejo Mazda automobiliu eksportas i Europa. :salute:
Buvo pasirasyta tarpusavio techninio bendradarbiavimo sutartis su kompanijs Kia Motors Corp.
Tais paciais metais isleidziamas pikapas Mazda B600 (2 cilindrai, 577cm3)


Ir zinoma, 1967 metai tapo isimintini ir tuo,
kad Toyo Kogyo pradejo serijine automobiliu su rotoriniu varikliu gamyba. :wav:
Pirmagimiu :binky: tapo modelis Mazda Cosmo Sports 110S, isleistas 1967m. geguzes 30 d.
2x491cm3 turio ir 110 AG galios rotorinis variklis
automobiliui leido pasiekti 100 km/h greiti per 8.8 sekundes,
o maksimalus sio aparato greitis sieke 185 km/h.




to be continued... ;)

_________________
Buvo MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
Dabar vel MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
ir amerikonas MX-3, '92, 1.6 SOHC, Blaze Red.


Į viršų
StandartinėParašytas: 16 Gru 2008, 11:55 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Spa 2008, 12:15
Pranešimai: 837
Miestas: siauliai
Koks cia aparatas ar kas yra toki mates? :)


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: ....
pg19_10b.jpg
pg19_10b.jpg [ 19.41 KiB | Peržiūrėta 10258 kartus(ų) ]
Į viršų
StandartinėParašytas: 16 Gru 2008, 13:17 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 07 Lap 2008, 11:32
Pranešimai: 189
Skype: Renaldo75, 863725668
Miestas: Klaipeda
laukiam tesinio, labai ydomiai pasakoji :)

_________________
Geltoniausias MX-3 V6
'91 1.8L DOHC


Į viršų
StandartinėParašytas: 16 Gru 2008, 15:01 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 04 Rgs 2007, 11:33
Pranešimai: 1315
Skype: Lauriu_ss
Miestas: Vilnius/Birstonas
Rombur darai ziauriai gera darba, pasistenk ji pabaigti! Visa sita straipsni galesime ideti i musu puslapio istorijos skilti :cheers:

_________________
MX-3 1.6 DOHC TURBO 94m. American DREAM :D
burnt-out MX-3 1.6 DOHC 16v 94m. European
Ford Capri 2.0l 82m.


Į viršų
StandartinėParašytas: 17 Gru 2008, 19:36 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 24 Geg 2008, 15:01
Pranešimai: 183
Skype: krapstu_dantukas
Miestas: Kaunas
Prasom nesustojam, labai idomu :)

_________________
zoom zoom


Į viršų
StandartinėParašytas: 18 Gru 2008, 20:48 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Rgs 2007, 21:40
Pranešimai: 1471
Miestas: Ryga

_________________
Buvo MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
Dabar vel MX-3, '93, 1.6 SOHC, Brilliant Black.
ir amerikonas MX-3, '92, 1.6 SOHC, Blaze Red.


Į viršų
StandartinėParašytas: 19 Gru 2008, 12:18 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Spa 2008, 12:15
Pranešimai: 837
Miestas: siauliai
tai gal kazkas bendro su mx3 :roll:
uzmaciau netycia rx7 reklamini klipuka http://www.youtube.com/watch?v=cmFfFlco ... re=related
ir dar http://www.youtube.com/watch?v=Kt3yaU84sps&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=5UzFDV9e ... re=related


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Europe/Vilnius


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007