aš tai padarysiu vėliau, tegu šis postas lieka čia.
pasikeičiau termostatą.
iš tiesų granatos keitimo darbai buvo daug mielesni, nes priėjimas prie termostato ir prie radiatoriaus šlangos yra siaubingas, teko išriest oro filtrą ant plėtimosi bakelio, teko nuimt tromblieriaus dangtelį. didžiausias sunkumas dirbant garaže yra nuleisti skystį, nuėmus antro rato šlangą, truputį užpyliau duobę ir pats gurgšnį gavau, tikėjausi viską atgal supilt, bet visko nepagavau ir džiaugiausi radęs garaže antifryzo
škias.. termostatas randasi variklio galvoje, kuri yra arčiau lempų, dešinėj iš apačios nuo radiatoriaus ateina minkšta žarna, ji susijungia su standžia žarna, kuri eina į variklį. ten reikia atsukt 3 varžtus (prie kurių labai sunku prieit) ir visa ta žarna nusiima, iškart matosi termostatas, atsuktuvu iškrapštom jį (šiaip jis vos laikosi, bet su laiku prikepa). išėmus termostatą, iškart gausit antrą bangą antifryzo, būkit pasiruošę, net nzn kaip išvengt potvynio
termostatas pakeičiamas ir viską užsukam atgal.
Temperatūros rodyklė vistiek pakyla aukščiau normos.
Kuro sąnaudos grįžo į vietą.
Variklis vėl užšyla greitai kaip turi būt ir ilgai neatšąla (po valandos stovėjimo naktį nukrito čiut žemiau vidurio).
instrumentai: replės, kryžminis, įvairūs raktai 12to numerio, jų reikia skirtingų, nes labai sunku prieiti prie varžtų. be abejo turėt antifryzo ir kur jį nupilt ir daug daug kantrybės