MX-3 klubas
http://www.mx-3.lt/forumas/

Bedos su apsukom ir akseleratorium.
http://www.mx-3.lt/forumas/viewtopic.php?f=11&t=4565
Puslapis 11

Autorius:  Audrius69 [ 04 Sau 2014, 19:35 ]
Pranešimo tema:  Bedos su apsukom ir akseleratorium.

Sveiki, naujas aš šitame forume, tad ieškau pagalbos. Jau kelinta diena mano MX'ui užėjo nesamonės... 1993 1.6 16V, benzinas, mechaninė pavarų dėžė. Tai einu prie bedos, auto labai gerai kuriasi, tačiau skaičiau forume, kad normalios apsukos yra apie 1.5k, o pas mane ant salto ir silto variklio buna vos 1k, kartais net mažiau, auto labai reaguija i elektra, ijungiu priekines lempas tuoj pat apsukos šiek tiek pakyla ir vel atgal iki 1k, ir visada taip. Kita beda yra važiuojant - šaltas variklis dirba kaip bitutė, tačiau kiek daugiau jam pašilus ir užmetus daugiau gazo tuoj pradeda nebeimti gazo ir ima lyg dusti, ijungi laisva, nuspaudi gaza ir iš viso numiršta auto, užvedi auto traukia kaip reikalas ir po kokiu min vėl tas pats... Bandžiau atsisukti kuro baka, bet ten užkirmijes jis visas tai net atsukti neina... Pasikeičiau oro ir kuro filtrus - nepadejo. Gal yra kokių minčių? Nuo ko pradėti?

Autorius:  slimas [ 04 Sau 2014, 22:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Bedos su apsukom ir akseleratorium.

antifryzo per mažai, gofra trūkus (nuo srauto matuoklės iki įsiurbimo koliko), srauto matuoklė nuėjo, holo daviklis pievina, laisvos eigos vožtuvas užsikišęs. Pradžiai mėginčiau antifryzą nuleist ir pripildyt pilnai :)

Autorius:  Audrius69 [ 04 Sau 2014, 23:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Bedos su apsukom ir akseleratorium.


Autorius:  slimas [ 05 Sau 2014, 02:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Bedos su apsukom ir akseleratorium.

srauto matuoklė tai yra tas sidabrinis didelis daiktas prie oro filtro :) Laisvos eigos vožtuvas stovi po gazo sklende. Holo daviklis stovi prie alkūninio veleno berods

Autorius:  Loonix [ 05 Sau 2014, 11:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Bedos su apsukom ir akseleratorium.

O cia negali but susije su tuo, kad salto variklio apsukos per mazos? :?

Autorius:  dinux [ 05 Sau 2014, 13:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Bedos su apsukom ir akseleratorium.

Aš tai balsuočiau už tai kad laisvas apsukas riektu pareguliuoti.
Kažkada sau buvau prireguliavęs, kad žemesniuose sūkiuose dirbtu, tai irgi nuo bet kokio el. įrenginio įjungimo labai krisdavo ir siūbuodavo.

Autorius:  Audrius69 [ 05 Sau 2014, 13:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Bedos su apsukom ir akseleratorium.


Autorius:  Loonix [ 05 Sau 2014, 14:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Bedos su apsukom ir akseleratorium.

kai tik tik uzkuri buna man rodos apie 2k.. ir labai greit nukrinta iki 1,5~.. o kai jau pilnai susyla tai lygtais iki 900 turi nukrist mazdaug

Autorius:  praisas [ 08 Sau 2014, 01:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Bedos su apsukom ir akseleratorium.

o tai negalima atvirkščiai daryt? užkurent iki darbinės temperatūros,įjungt šviesas, pečiuka,valytuvus,radija,ir sureguliuot ant 850~900~ apsukas? bent aš taip dariau,ir buvo aukštumoj.

Autorius:  SpogaS [ 14 Sau 2014, 23:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Bedos su apsukom ir akseleratorium.

Keista, kad šalto ir šilto apsukos vienodos,bet tas neturėtų įtakot šilto variklio darbo. Šalto variklio apsukas raguliuoja po kolektorium esantis termostatas ir vožtuvas, patikrink fyškę to vožtuvo išvalyk gal padės, jei ne reik nusimt kolektorių ir tą termostatą patikrint ar vaikšto ir į karštį reaguoja.

ICS VALVE yra vožtuvas AIR VALVE tas termostatas, jį rasi apačioj kolektoriaus, nenuėmus beveik nematomas (geriau testuot su fenu, jis gali nedraugaut su vandeniu)


Puslapis 11 Visos datos yra Array Europe/Vilnius
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/