MX-3 klubas
http://www.mx-3.lt/forumas/

Truko pagrindinis dirzas
http://www.mx-3.lt/forumas/viewtopic.php?f=11&t=3689
Puslapis 12

Autorius:  Alpha [ 23 Gru 2011, 20:19 ]
Pranešimo tema:  Truko pagrindinis dirzas

Sveiki! Iskart pasakysiu, kad varikliuose nesigaudau, esu paprastas vairuotojas, turiu 1,8 V6.
Siandien truko pagrindinis dirzas. Is esmes turiu du klausimus:
1) Ar net neisardzius galima iskart konstatuoti, kad voztuvai bus sulankstyti?
2) Jei varikliui amen, jo keitimas butu pigiau uz remonta?

Beskaitinedamas foruma radau pranesima, kad V6 voztuvu nelanksto. Ar tiesa? Kas tokiu atveju yra taisytina be pagrindinio dirzo keitimo?

Autorius:  audrius [ 25 Gru 2011, 11:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

seip v6 nelanksto voztuvu dirzo kaina 80lt plius prie to paties patartina pasikeist vandens pompe ir 100 kazkas kainuojau o pasikeist papraste ten bet jai nemoki geriau pakeistu kas supranta.seip jai keist varikli gali K8 nusipirkt uz max 400lt KLDE nuo 700-1000lt KLZE sunkesnis varijantas 1000 -1500lt .kas liecia kapitalkes vien dalys bent jau man kainavo1500 lt apitikslei ir perinkimas Pasvalije iki 700 lt

Autorius:  Alpha [ 28 Gru 2011, 09:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

Pakeite dirza, guoli ir itempeja, variklis dirba graziai, kompresija yra.. :hello1: Nustebino tai, kad gerai zinomo japonisku automobiliu serviso meistriukai grieztai atkalbinejo nuo sito remonto..

Autorius:  Martis [ 28 Gru 2011, 17:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

Ir kiek kainavo remontas?Tai ar buvo voztuvai palankstyti?

Autorius:  Alpha [ 29 Gru 2011, 09:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

Remontas su detalem kainavo 870lt. Voztuvai palankstyti nebuvo. Po remonto atsiprase, kad ivare per daug strioko, nes gi gedimo diena patarinejo atiduot mxa i metalo lauza jau, vos itikinau bandyt keist dirza.

Autorius:  Clyde47 [ 29 Gru 2011, 10:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

o kokios bukles nusipirkai ir kokie gedimai buvo kai nusipirkai ir kiek laiko vazineji su mx ?

Autorius:  Alpha [ 30 Gru 2011, 09:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

Siandien pastebejau, kad dabar su tikrai gerai isilusiu varikliu (po ilgo vaziavimo) stovint vietoje, apsukos laikosi ant tukstancio. Pries bedule budavo ant puses.

Autorius:  Martis [ 30 Gru 2011, 13:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

Kompo klaidas pabandyk panaikinti.Seip pas mane apie 1k visada laikos ir nematau cia nk blogo.

Autorius:  dinux [ 30 Gru 2011, 13:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

pagal instrukciją turi būt vos mažiau nei 1k t.y. 750-850rpm.

Autorius:  Clyde47 [ 30 Gru 2011, 13:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

o kai vaziuoji apsukos normaliai ? ar neatitinka ?

Autorius:  Alpha [ 30 Gru 2011, 14:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas


Autorius:  Martis [ 30 Gru 2011, 14:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

Nu kuro sanaudos kaip ir normalios.Del to bedu kaip ir nera

Autorius:  Clyde47 [ 30 Gru 2011, 14:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas


Autorius:  XxX [ 30 Gru 2011, 21:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas


Autorius:  Alpha [ 30 Bir 2012, 10:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Truko pagrindinis dirzas

Toks neraminantis dalykas prasidejo - masina gesta vaziuojant normaliu greiciu. Kol kas pastebejau tik ant laisvos pavaros. Riededamas uzsivedu ir vaziuoju toliau. Bet grizau butent prie sitos temos, nes ziema po keliu tokiu uzgesimu paskutinis baigesi pagrindinio dirzo trukimu. Patarkit, ar tas gesimas is tikruju gali buti susijes su pagrindinio dirzo nusidevejimu? Manau variklis gali buti su defektu ir trina dirza kazkur, nes jei butu kazkas kuro padavimo sistemoj pvz, tai manau butu tesiasi ir toliau po trukusiu dirzo keitimo ziema, bet gi kelis menesiu vazinejau visiskai be problemu.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Europe/Vilnius
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/