Dabar yra 28 Kov 2024, 21:41

Visos datos yra Array Europe/Vilnius




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Spa 2010, 23:21 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 03 Spa 2010, 23:07
Pranešimai: 33
Skype: p-o-l-i-a
Miestas: Vilnius (Baltupiai)
Labas vakaras :) Cia esu naujokas, isigyjau pirmaji savo MX-3 92m. 1.8L V6 su odiniu salonu, pilna elektra, 17 ratais (dziaugiasi) ;) Bet dziaugtis teko neilgai... :/ Masina pradejo trukcioti, t.y. vaziuoji sau 1,2,3 begis, ir staiga apsukos krenta, dar bevaziuojant atleidi sankaba ir ant 2 begio uzsikuri ir vaziuoji toliau, bet cia per daznai tenka tai daryti. Skaiciau siek tiek foruma, pasidomejau ir matau kad ne pas mane viena cia tokia beda su trukciojimais,dideliom apsukom,netolygiom apsaukom. Taigi isardziau galine sedyne, istraukiau kuro siurbli, isvaliau ta metalini/aliumini sieteli - paprastu budu po karstu vandeniu ir pirstu trinimo pagalba (maniau viskas susitvarkys) Bet deja - Ne velnio ! Suprantu kad visa esme ir kuro sistemoje, tad gerbiami forumieciai, bukite malonus, padekite ;) Tiesiog isvardykite nuo ko pradet ieskot problemos/gedimo ? Kiek ziurejau, tai siulo paziuret paskirstytoja, jame pravalyt tuos kontaktus ar koki ten velnia nes ale oksiduojasi, kiti sako jog problema gali buti laisvos eigos voztuve, zvakese, zvaklaidziuose, bet juk problema tai su kuro padavimu i sistema... Gal paprasciausiai kuro siurblys gala gavo ? ar imanoma tai nustatyti/suzinoti/patikrinti ?

P.S. Ijungiant pirma begi ir laikant sankaba pakilo apsukos nuo 850-900 iki 1000-1100 ir girdejosi toks nesmarkus cypimo garsas, yra kokiu ideju ? :/

_________________
Its like when I'm right I'm right, when I'm wrong I could been right, so I'm still right cause I coulda been wrong, you know, and I'm sorry cause I could be wrong right now, I could be wrong, but if I'm right...


Paskutinį kartą redagavo 1 Polia. Iš viso redaguota 3 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: 03 Spa 2010, 23:43 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 31 Rgp 2007, 00:35
Pranešimai: 1304
Skype: Loonixas
Miestas: Kaunas
Jeigu kuro siurblys uzsilenktu manau isvis neuzsikurtum, nes nepaduotu kuro tau i sistema.. O cia tau kura kaip ir paduoda, bet netolygiai.. Sakai isvaziuoji is vietos, 1, 2 begi imeti, 3 imeti ir pradeda dusti masina? ar ji pradeda trukcioti? Kitas klausimas, kai taip pradeda trukcioti stebek apsuku rodykle.. Ar kartais apsuku rodykle staigiai nenukrenta zemyn kaip "negyva"? ir vel soktelna, ir vel nukrenta.. Jeigu taip darosi gedimas aiskus - paskistytojas (apsioksidave kontaktai jau per daug). Matai jeigu butu zvakes arba laidai jau pagyvene, tai masina trukciotu tuo momentu kai duodi gazo, pvz. vaziuoji 30km/h~ greiciu 3 begiu ir spustelni gazo truputi. Ir jei masina susitaso, o kai apsukos pakyla vel normaliai vaziuoja, tai tada cia jau laidai bus ar zvakes.. Sakyciau gal jau labai uzsineses smulkaus valymo kuro filtras, bet tada masina netrauktu pastoviai.. Dar kas man sauna i galva tai galbut kuro siurblio kontaktai gryba pjauna. Bet cia vel, jeigu taip butu tada ir ant laisvu shudinai dirbtu ir vaziuojant.. O tau cia trukcioja tik vaziuojant ar ir pvz stovint vietoj? Ar trukcioja kai pvz padidini apsukas iki 4-5k~ rpm?

_________________
2.5 V6 MadaFaka


Paskutinį kartą redagavo 1 dinux. Iš viso redaguota 4 kartus.
ištrinta citata


Į viršų
StandartinėParašytas: 03 Spa 2010, 23:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 03 Spa 2010, 23:07
Pranešimai: 33
Skype: p-o-l-i-a
Miestas: Vilnius (Baltupiai)
Taip, manau tu 110% esi teisus. Na cia kaip kada, buna vaziuoji ir 3,4,5 ir vaziuoja normaliai o kartais ima trukcioti, taip kaip tu ir sakai krenta lyg negyva, ir visada taip buna. Vadinasi reikia lysti i ji ir svelniai su nazdaku nuvalyti ar imti koki mechanini spirita ar koki velnia ? Na zvakes ir laidus bet kuriuo atveju keisiu, manau tai butina kaip ir tepalai, filtrai ir etc... Na kuro filtra perku rytoj, na negaliu sakyti kad netraukia, bet buna kartais kad kai duodu beveik dugna tai ji lyg sustingsta ir po kokiu 2-3 sec uzkabina ir tada jau skrieja. Kuro siurblio kontaktus taipogi apvaliau, nutryniau ta kose nuo visur kur tik galejau prieiti, izeminimo laida i kebula irgi nuvaliau, tai kas liestu kuro siurbli tai manau viska jam padariau kaip pridera. Ant laisvu kai variklis igauna darbine temperatura tai veikia kaip bitute, apsukos stovi kaip i zeme ikastas stulpas, bet kol salta tai apsukos buna iki 1000. Pagrinde trukcioja vaziuojant, bet jau siandien buvo kad uzgesau ant lygios vietos sankryzoje net nepradejas vaziuoti. Buvo ir toks atvejis kad uzkeliant iki 4k apsukos rodykle krenta ant dugno.

_________________
Its like when I'm right I'm right, when I'm wrong I could been right, so I'm still right cause I coulda been wrong, you know, and I'm sorry cause I could be wrong right now, I could be wrong, but if I'm right...


Paskutinį kartą redagavo 1 dinux. Iš viso redaguota 4 kartus.
ištrinta citata


Į viršų
StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 00:22 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 31 Rgp 2007, 00:35
Pranešimai: 1304
Skype: Loonixas
Miestas: Kaunas
Jeigu krenta kaip negyva tai: Arba pakeisk jau paskirstytojo dangteli nauju (prie to pacio ir skriejika), arba nusiimi paskistytojo dangteli ir pamatai ten 6 tokius "pimpukus" islindusius ir apdegusius baltais milteliais. Jami svelnaus svytrinio gabaliuka (kokio 1000~ svelnumo) ir graziai nuzulini nuo kontaktu ta prikepusi suda. Beje jei rasi po paskistytojo dangteliu rudziu (buna kartais visas dangtelis is vidaus pagengtas tokiu sluoksniu rudu dulkiu) tai reikia jas isvalyti kuo geriau, nes tos rudziu dulkes paskystytojui yra pats didziausias priesas. Ai dar su tuo paciu svytriniu ir skriejiko kontakta pazulink vos vos. Nu ir tada jau ziurek kaip dirba. Del laidu keitimo tai matai, jeigu reikia keisti juos tai keiti, jei nereikia tai neskubek. Laidai ne tas pats kaip dirzeliai ar tepalai, juos reik keist kada jau susidevi, o ne reguliariai kaip einama remonta. Zvakes pakeisti niekada nepamaiso, bet cia vel ziurek kaip jos atrodo, gal dar visai padorios. Pabandyk nakti kai tamsu paziuret laidus. Uzkurk masina, isjunk visas sviesas ir pakelk kapota - jeigu diskoteka matai tai jau laikas keist laidus :) dar jeigu nesi tikras tai papursk ant laidu vandens su tuo purkstuku tokiu kur langus valo. Jeigu pamatysi daug kibirksties tai jau nieko gero. Tik daug nereikia purksti, kad tik vos vos sudrekint laidus. Arba pries uzkurdamas siaip su slapiu skuduriuku suslapink laidus, nu vnz.. Jeigu nebus kibirksciavimo, tada galvosim del ko tau nesoka iskart kai paspaudi gaza :)

_________________
2.5 V6 MadaFaka


Paskutinį kartą redagavo 1 dinux. Iš viso redaguota 4 kartus.
ištrinta citata


Į viršų
StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 00:26 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 09 Geg 2009, 13:31
Pranešimai: 1463
Skype: pinxo17
Tlf 8 678 468 11
Miestas: Klaipeda

_________________
2,5 Kl-de


Į viršų
StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 00:54 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 31 Rgp 2007, 00:35
Pranešimai: 1304
Skype: Loonixas
Miestas: Kaunas
cia man atrodo, kad jam per zemos apsukos tik uzkurtam varikliui.. pas mane irgi 1,5k~ uzkurus laiko.. ir palaipsniui krenta.. Hmm, o idomu ir susilus varikliui tokios pat apsukos buna? Nes jeigu is po nakties uzkuri varikli ir apsukos laikosi tokios pacios iki tol kol variklis susyla jau normaliai, tai cia gali knisti prota automatinis "patsosas"..

_________________
2.5 V6 MadaFaka


Į viršų
StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 17:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 03 Spa 2010, 23:07
Pranešimai: 33
Skype: p-o-l-i-a
Miestas: Vilnius (Baltupiai)

_________________
Its like when I'm right I'm right, when I'm wrong I could been right, so I'm still right cause I coulda been wrong, you know, and I'm sorry cause I could be wrong right now, I could be wrong, but if I'm right...


Į viršų
StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 18:44 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 31 Rgp 2007, 00:35
Pranešimai: 1304
Skype: Loonixas
Miestas: Kaunas

_________________
2.5 V6 MadaFaka


Į viršų
StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 21:13 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 11 Lie 2010, 21:41
Pranešimai: 36
Miestas: Kaunas
kuro siurblio patikrai -gali atlikti kiekvienas vairuotojas . :?
nuimti nuo gristamo slangute ,jaistatyti i 1 litro banke ,masina uzvesti -bet negazuoti ,per 30 sekundziu turi privaryti 1 litra :!: -tada siurblys dirba pilnu savo rezimu .

_________________
GG 07m. 2,3 l
25% nuolaida detalėms iš Liro parduotuvės
stabdžių, pakabos, sankabos remontas,dirzai 8603 23 555


Į viršų
StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 21:55 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 09 Geg 2009, 13:31
Pranešimai: 1463
Skype: pinxo17
Tlf 8 678 468 11
Miestas: Klaipeda
ta grystamoji slangele yra bake ar kur??

_________________
2,5 Kl-de


Į viršų
StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 22:03 
Atsijungęs
Klubo draugas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 20 Rgs 2007, 20:40
Pranešimai: 4641
Skype: dinuxlt
Miestas: Kaunas
Grįžtamoji eina nuo purkštukų "reilo" iki bako.

_________________
2021 Mazda CX-5 Blackout Edition 2.5 Skyactive-G
2006 Honda Accord 7gen 2.4 DOHC I-VTEC
Nėra: 1997 Honda Civic 5.5 1.5 SOHC VTEC-E
Nėra: 1992 MX-3 1.6 SOHC juoda amerikietė


Į viršų
StandartinėParašytas: 05 Spa 2010, 11:02 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 03 Spa 2010, 23:07
Pranešimai: 33
Skype: p-o-l-i-a
Miestas: Vilnius (Baltupiai)
Ai tai su salto variklio apsukom tada gerai viskas.. Parasyk kas pasikeis kai padarysi ka rasiau su paskirstytojo dangteliu..[/quote]


Saunu tuomet :) Ok,butinai pranesiu kaip ten pas mane reikaliukai pasikeis, gal siandien arba rytoj nusipirksiu visa dangteli, jo kaina berods ~60lt, bet pries perkant pabandysiu kontaktus pravalyt...

_________________
Its like when I'm right I'm right, when I'm wrong I could been right, so I'm still right cause I coulda been wrong, you know, and I'm sorry cause I could be wrong right now, I could be wrong, but if I'm right...


Į viršų
StandartinėParašytas: 08 Spa 2010, 23:05 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 03 Spa 2010, 23:07
Pranešimai: 33
Skype: p-o-l-i-a
Miestas: Vilnius (Baltupiai)
Dar vienas klausimelis... :) Pas mane paskirstytojas yra Mitsubishi gamintojo, ar tai imanoma ir ar skaitosi kaip standartine detale ? Nes kiek perku skriejika tai jis vis neatitinka... Kad butu aiskiau imetu nuotrauku (isimtas is mano paskirstytojo) ir laukiu jusu pagalbos bei atsakymu ;)











_________________
Its like when I'm right I'm right, when I'm wrong I could been right, so I'm still right cause I coulda been wrong, you know, and I'm sorry cause I could be wrong right now, I could be wrong, but if I'm right...


Į viršų
StandartinėParašytas: 08 Spa 2010, 23:40 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Lap 2008, 21:54
Pranešimai: 1259
Skype: smurikas
Miestas: Hokksund(Norway)
pas man ir mitso stovi :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: 09 Spa 2010, 00:18 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 31 Rgp 2007, 00:35
Pranešimai: 1304
Skype: Loonixas
Miestas: Kaunas
Jei neklystu pas visus Mx`us mitsubishi paskirstytojai. Cia paprasciausiai gamintojas. Kaip pavyzdziui koks NGK gamina zvakes daugumai masinu, tai mitsubishi paskistytojus. O kad skriejikas netinka tai cia idomu :? O tu pabandyk su pavyzdziu nuvaziuot i daliu parde, arba ant paskirstytojo gal koks kodas iskaltas..

_________________
2.5 V6 MadaFaka


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 62 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Europe/Vilnius


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007