Tu teisus, laisvumo siek tiek yra ir del to kartais juntami stuktelejimai transmisijoje, bet gyvent galima, tas trukciojimas kas kita, manau tikrai ne mechaninis. Siaip dar reikia pasakyti, kad apie puse minutes kol variklis visai saltas netrukcioja, darbar kai oras vesta buna ir iki minutes dvieju. Pakeiciau purkstuka - jokio skirtumo apskritai. Siandien dar pakeiciau zonda, nors sena matavau ir viskas buvo normose - vel jokio skirtumo. Beje, tas zondas kazkoks keistas. Prijungtas ar atjungtas - visiskai jokio skirtumo. Bandziau viena savaitgali suvazineti i kaima su atjungtu, riedejo kaip visada, gavos 6,2l / 100 irgi kaip visada, tai kokia nauda? O gal tai rodo kad kazkas negerai, pvz. misinys visada per liesas?
Dar patikslinsiu, kad kuo mazesnes apsukos, tuo stipriau problema pasireiskia. Pvz. imetu pirma pavara, letai riedu lygioj vietoj visai nespausdamas gazo, apsukos tarkim 900, tada paduodu vos gazo, tarkim pakyla iki 1000, tada svelniai vel atleidziu ir tuomet masina apie tris kart "sutampo" taip smarkiai (siuo atveju panasiausia, kad ji gestu ir vel uzsivestu), jog esant smeliui ant asfalto, girdisi kaip ratai slysteli. Kad uzgestu tai nebuna, po 2-3 sekundziu ji vel rieda sau letai ir sklandziai. Jei stovint laisva pavara vos paduodu gazo ir atleidziu tai nieko neivyksta, nei variklis susipurto nei ka, viskas normaliai. Tai vat ir nesuprantu koks siuo atveju skirtumas, riedu ar stoviu. Pameginsiu kokia diena rata pasikelt su domkratu ir ant pavaros gaza paspaudyt. Pazistamas servisistas sako, kad cia kazkas su elektronika, bet jis pats su tuo neuzsiima, tai tik peciais guzcioja. Pas svetimus kreiptis irgi nesinori, o ir litu kiseneje mazai. Jau pora menesiu vargstu, viska tikrinu, keiciu ir jokio rezultato.
Jei kas turesit minciu, labai lauksiu.
_________________ 1996 1.6 DOHC
|