Nu aišku, galvojau čia pas mane tokia bėda.
Kas liečia dėl sušilimo paspartinimo, tai kaip minėjau, daryti antifrizo pašildymą kaip pas dyzelius. Kaina pačios įrangos (šrotas) + knaisiotis su elektrą (pvz, kad šildytu iki tam tikros temperatūros).
Kitas variantas (vakar puse nakties googlinau šiuo klausimu), dėti pašildymo spiralę į oro lataką. Kai kuriuose gamykliniuose modeliuose tai įgyvendinta.
Senukuose galima nusipirkti pigiausia feną (~10LT). Išimti šildymo elementą. Bet jo tiesiai nuo 12V nepanaudosi, paprasčiausiai nekais. Sutrumpinus spiralę turėtu šilti pakankamai gerai. Visą spiralę sudalinus dalimis ir sujungus lygegrečiai turėtu šildyti kaip fenas (kuris tikrai neblogai sušildo orą) bet tada maitinimo laidais pradeda tekėti nemenkos srovės.
Šita šildymo įdėja man jau kirba antri metai, reikia nepagailėti tu ~10LT ir nusipirkus paskersti ta feną
Nenoriu, kad kaitintu kaip pirtyje (to ir nereikia tikėtis) tiesiog norisi, kad iškarto užkūrus mašina iškarto pūstu bent kiek drungną vėjuką ir iškarto nors kiek tirpdytu langus.
Na, o tie kurie gyvena nuosavuose namuose ir turi nuosava kiemą. Tai vakar radau neblogą patarimą. Nakčiai mašinoje palieka paprasta buitinį el. šildytuvą pajungta su prailgintoju. Išryto geriant kavą, antrą galą prijungia prie rozetės. Kol papusryčiauja tai tas šildytuvas ir saloną sušildo ir dar langai atitirpsta
(gaila nerandu dabar tos nuorodos).
Truputi OT gavosi