dinux, del to stockinio oro paemimo, tai viska zaidzia turis. Todel jokio skirtumo lygus ar nelygus vamzdis (turiu omeny diametro pastovuma). Seniai tokia ideja sukau, bet matau kad padaryt ne blogiau uz stock'a reikia pasukt smegenine, ne tik derva su kietikliu
Dabar del privalumu ir trukumu lyginant su aliumo vamzdziais. 1. Metalas naturaliai atspindi karshti, shitas daiktas - ne velnio. Poliruotas metalas GERAI atspindi karshti, o juodai nudazytas sitas daiktas - dar blogiau. Taigi nesha jis shiluma jums i cilindrus. Privalumas pagrindinis - nera jokiu nelygumu tokiam fiber'iniam daikte, jokiu staigiu alkuniu, jokiu susiaurejimu ties silikoninem/guminem jungtim. Bet manau pradziai galima nebut dideliu fantastu ir pabandyt paprasta vamzdi reikalingos formos pasidaryti is pluoshto, nedarant kosminio stebuklo/super rezonansines kameros. Nepamirskite, brangieji V6 naudotojai, kad pas jumi jau yra VALDOMAS rezonansinis paemimas - VRIS. Del 1.6 modeliu nezinau - gal irgi? Ir padarant bilekoki dailu dildoko formos daikta galima viska labai suvaryt. Ka galeciau pasiulyt tai su kibiru vandens issimatuoti stock paemimo sistemos nuo filtro turi (tik jau neuzpilkit tamstos vandeniu srauto matuokles), atkreipiant demesi i atshaka kabancia prie radiatoriaus, nes ji skirta ne kam kitam kaip naudingam rezonansui, tada pamegint is pluoshto suraityt kazka analogisko, tik tokios formos, kad pasiektumet shalta ora ir tiktu kuginis pralaidesnis filtras, darytis ram-intake'a ar paprasta shalto oro. Ir tiketis, kad viskas i gera
Tingiu skaityt kas ten zhadejo skaiciuot viska, bet sveikinu uz toki "padchoda", butent taip ir reiketu daryt. Tik vienas dalykas dalykelis - reikia daryt taip kad vris sistemos rezonansai po pakeitimu liktu tokie, kokie yra, jie paskaiciuoti pagal apsukas ir jei vartet K serijos developinimo dokumentus tai turejot matyt, kiek duoda VRIS sistema sitiems varikliams. Tai va. Siaip labai smagu kad pasieke tokios naujienos ir tokie produktai ir pirmyn prie darbu